Inschrijftopic FMS
-
Line-up Looking For Silverware:
Competitie 1: RísingStar
Competitie 2: Kingnilo -
Thnx @niekpro2005_60_NL
Voetbal Maffia- AFCA6706
- _ SivRex _
-
Kanarifuglene:
isni2010
Zzino1977 -
Wij moeten noodgedwongen een wijziging doorgeven in de line up.
- AFCA6706
- Valee
-
The Fifth Element:
- Niekpro2005_60
- Wooper
-
-
Loting: https://chooserandom.com/raffle/25882605-f59e-434c-846b-cd886c8f5192
De speler met de Duitse natio zal de competitie aanmaken. Indien deze speler niet kan openen zal voor vervanging gezorgd worden en neemt de vervangende speler de Duitse natio over.
-
Supernova:
Wenger Arsen3
Ryan kers -
Heerlijke competities weer. Succes alvast mannen!
-
Moderator competitie 1: Senna_vh
Moderator competitie 2: WooperDe uitnodigingen komen rond 21.30
-
Golden Glory 2 - Engelse natio
Supernova - Engelse natio
Voetbal Maffia - Franse natio
Looking For Silverware - Franse natio
Heineken BV - Spaanse natio
The V Element - Braziliaanse natio
Kanarifuglene - Brazliaanse natio
Delta NL2 - Portugese natioGolden Glory 1
Senna_VH - Duitse natio
Medard Sonneville - Spaanse natioThe Fifth Element
Niekrp2005_60 - Spaanse natio
Wooper - Duitse natio -
-
Zijn onderlinge transfers toegestaan?
-
Uiteraard is dat toegestaan.
-
Waarom werd er dan gepost dan dit niet toegestaan is?
-
Dit is een foutje van mij. De regels staan op de 1e pagina, excuses hiervoor.
-
Verklaart veel, Overigens ben jij de laatste die mag klagen want je bent al heel hard gematst vorige ronde met je teamgenoot.
-
Zelf speel ik deze ronde niet. Maar ik zie dit voorbij komen. Ik snap Redouan heel goed. Er is een transfer waarvan hij (en wellicht meerderen) vermoedt dat deze tegen de regels is. Want immers, de laatste regelupdate van de organisatie zegt heel duidelijk dat spelers van elkaar kopen niet mag en daarbij wordt een punten/positie straf gemeld. Na die spelregel uitleg van begin maart is geen andere update gekomen.
Dus in die zin valt de transfer onder ‘niet toegestaan’, toch?
Zo lees ik het ook.
Als de organisatie nu aangeeft dat dat een vergissing is. Dan is dat zo.
Je werkt wel samenspel in de hand als zulke transfers wél zijn toegestaan. Misschien iets voor de organisatie voor de toekomst om te heroverwegen.Aan Niek: volgens mij is de vraag van Redouan volkomen logisch. Laat de beoordeling dan aan de organisatie en laat iedereen in zijn waarde. Wat in een andere comp evt gespeeld zou hebben, is totaal irrelevant voor deze situatie. Zo denk ik erover.
-
Als we zo gaan doen dan krijgt supernova ook nog -punten voor onderlinge transfers en een totaal verkeerd team kiezen vorige ronde. Maar daar is toen allemaal over gepraat al.
Ik heb deze keuze bewust gemaakt op hem van de TL kopen zodat me eerste keeper tegen CPU kon rusten en heb de regels gelezen als er tussenstond dat het niet mag dan had ik dat ook niet gedaan natuurlijk.
-
Niek, er staat toch ook gewoon in de laatste spelregel update dat het niet mag?
En over het verleden….. zeg je tegen de politie dan ook als je een bon krijgt na door rood rijden: ‘ja maar vorige week kreeg een ander geen bon, dan moet je die ook alsnog maar uitschrijven?’.
‘Als we zo gaan doen, dan weet ik nog wel iets in een totaal andere situatie’. Dat is toch geen argumentJe argumentatie is los zand.
Neemt niet weg dat als de organisatie nu aangeeft dat de regels op pagina 1 leidend zijn er niet de regels daarna, dan is dat zo. En doorrrr. Maar ga dan niet de melder van een overtreding in een kwaad daglicht stellen. Dat siert niemand namelijk.
-
Foutje op de pagina kan altijd gebeuren, Heb voor de aankoop nog eens de regels doorgenomen namelijk.