Overtredingen CC101
-
Er is in principe een overtreding gemaakt in de Champions League, namelijk de interval tussen aanmaken en invites is meer dan 5 minuten. Om precies te zijn, 12 minuten. Ik doe een oproep aan @Joost-the-best-lol_NL en @valee_NL in dit geval. Wat vinden jullie? Indien jullie dit ook tever vinden gaan, lijkt me een kleine straf wel op zijn plek. Maar mocht 1 van jullie het gewoon willen laten lopen, ook helemaal prima wat mij betreft.
-
Rein met jou ervaring weet je dat laatste login en aanmaak tijd toch gewoon kan verschillen. Dit is geen bewijs dat hij ze later heeft geinvite.
Jeff heeft iedereen gewoon netjes binnen 5 min uitgenodigd dit kan ook gewoon aangetoond doormiddel van de tijd van de scout.Dus voor we uberhaupt gaan praten over een straf heb je op zijn minst concreet bewijs nodig. Hierbij lijkt het mij dus onnodig dat de anderen dan hierover nog hun oordeel moeten geven.
Laten we gewoon nu lekker gaan spelen en alles is gewoon netjes gegaan hoe het hoort
-
Wij vanuit GG gaan niet moeilijk doen om die paar minuten.. Veel succes gewenst aan iedereen!
-
@Joost-the-best-lol_NL Prima! Dan laten we het gewoon lopen. Zoals ik al aangaf in mijn originele post vind ik dat geen probleem.
@Dave-Jansen_NL Snap je punt van "concreet" bewijs, dat hebben we ook. Maar de punten die je hier noemt zijn natuurlijk onzin, dat weet je zelf ook
-
Wij doen ook niet moeilijk begreep ik van Valee. Gewoon lekker spelen, die paar minuten maakt voor ons niks uit.
-
Succes allemaal mannen! Op naar een geweldig seizoen met zijn allen!
-
Divisie: derde divisie
Manager: Carter V
Crew: Belgium Crew OSM
Overtreding: kopen speler voor 0:00 uur -
Mooi om te zien dat het zo dus ook kan
-
@Jofferde_NL Zal dan waarschijnlijk aan jou liggen dat TFE vorige keer wel strafpunten kreeg
-
Daarvoor moet gewoon naar de regels gekeken worden. Anders had TFE nu CL gespeeld. Maar ja laat maar varen, nette reacties vanuit Sido en Jeffrey en mooi dat het dus zo ineens ook kan.
-
Ik reageer nu wel omdat ik zelf speel. Robbin blijft onze captain, dus verder laat ik de beslissingen aan hem over.
Dit ging ook net iets anders dan de vorige keer maar goed. Laten we er een leuk seizoen van maken en vooral zonder gezeur of gezeik met elkaar. One love️ -
Niet toegelaten oefenwedstrijd GG2 - Conference league
-
Ajax - Wenger Arsen3 geen crewgenoot van mij speelt oefenwedstrijd tegen mij in conference league.
-
@Gerrit-Petersen_NL Mijn excuses, misklik.
-
Divisie: derde divisie
Manager: arjanjezeer
Crew: Delta NL3
Overtreding: Niet toegelaten oefenwedstrijd tegen andere crew -
Papi ende, geen crewgenoot van mij , speelde net met FC Flora een oefenwedstrijd tegen mij
-
Graag een foto bijvoegen ter bewijs.
-
Niek:
-