Nieuw zomer event!
-
In de zomer willen we een nieuw event starten dat alleen in de zomer gespeeld gaat worden. Het wordt een fantasy toernooi waarbij je zelf je team mag samenstellen.
De moderator krijgt eerste keuze als beloning voor het aanmaken van de competitie. We spelen met transfers dus ben je er iets later bij, niks aan de hand en kan je gewoon handelen om een lekker team te krijgen. Afhankelijk van het aantal deelnemers maken we verschillende poules met 16 managers, als we een poule niet vol krijgen gaat die ook niet starten. Cpu teams zijn absoluut niet gewenst door de oefenwedstrijden die verboden zijn. Het moet ook wel leuk blijven voor de portemonnee.
Mochten we 4 poules vol krijgen gaan de nummers 1t/m4 naar de finale en mag de nummer 1 (als degene dat wilt) de competitie openen, zodat die ook eerste keus heeft om spelers uit te kiezen.
Mochten er meer inschrijvingen komen dan gaan er minder managers per poule door naar de finale. Dit event duurt max 14 dagen per keer, dus een finale erbij redden we makkelijk in de zomer. Alle evwnts liggen verder stil dus als je wat wilt spelen in de zomer hebben we alvast deze competitie. Summer cc zal daardoor (weinig animo) niet doorgaan.Ik ben vooral benieuwd naar de belangstelling voor dit event/toernooi.
Zouden jullie je naam hieronder willen posten zoals in de RSL en KL als je wilt spelen. -
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60 -
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60
Frits van Turenhout -
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60
Frits van Turenhout
Wenger Arsen3 -
We zijn bezig om een leuke prijs voor de winnaar te verzinnen... Een soort van Mysterybox met een leuk cadeautje erin.
-
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60
Frits van Turenhout
Wenger Arsen3
RMKoeman -
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60
Frits van Turenhout
Wenger Arsen3
RMKoeman
Apenvlot
Richard 72_4 -
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60
Frits van Turenhout
Wenger Arsen3
RMKoeman
Apenvlot
Richard 72_4
HarrieBOAZ -
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60
Frits van Turenhout
Wenger Arsen3
RMKoeman
Apenvlot
Richard 72_4
HarrieBOAZ
gvosmeer -
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60
Frits van Turenhout
Wenger Arsen3
RMKoeman
Apenvlot
Richard 72_4
HarrieBOAZ
gvosmeer
Douwe Kooistra -
Moet zeggen dat de meeste mensen die nu spelen op vakantie zijn, ik ook. Laat dat je er niet van weerhouden om mee te doen, mocht je WiFi hebben en wellicht (daarna) ruzie met je vrouw. Ik zelf speel bijvoorbeeld alleen dit, kost niet zoveel tijd en heb ik toch wat te doen tussendoor. Goed verhaal, maar gewoon mee doen dus.
-
Inmiddels is het logo ook bekend gemaakt.
Dit is de Fantasy Summer 2024!
-
Deelnemers
AFCA6706
Wooper
Niekpro2005_60
Frits van Turenhout
Wenger Arsen3
RMKoeman
Apenvlot
Richard 72_4
HarrieBOAZ
gvosmeer
Douwe Kooistra
Zegerspelen
Renkie -
We hebben gezien dat er al wel wat animo is voor het event dus we gaan het officieel organiseren hiervoor ga ik een ander officieel topic openen.