Fantasy Summer 2024 Info, Tussenstanden en Loting.
-
Dit is een update van hoe het er nu voor staat. inmiddels zijn de kwartfinales allemaal geweest.
En zijn er zelfs al 2 managers zeker van de finale. -
Dit zijn de finalisten voor de finale.
Start Maandag 29 juli tussen 20:05 en 20:35Heb je de kwalificatiepoule gewonnen mag je mod worden (meerdere aanmeldingen is loten)
1 Jofferde
2 RisingstarTevens dient elke deelnemer zijn nieuwsbericht met bewijs dat ze 0 oefenwedstrijden hebben gespeeld te delen.
-
Hey Niek, (niekpro2005_60)
Gefeliciteerd met het behalen van de finale, kan je me iets vertellen over de weg hiernaartoe, wie waren de moeilijkste tegenstanders?
️Dankjewel, het was zeker geen makkelijke weg naar de finale. Over de poule was ik heel zeker dat ik daar doorheen zou komen, dat is uiteindelijk ook gelukt met een mooie 15pt. Daarna kreeg ik een flinke uitdaging voor me beginnend met de kwartfinale tegen chucky111. Hier won ik zowel uit als thuis en daar was ik heel blij mee. Vervolgens mocht ik het opnemen tegen jeffowned. Er stond dus wederom een hele uitdaging op me te wachten maar na verlenging en met een 10 man wist ik me te plaatsen voor de finaleronde.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Er is een enorm sterke finaleronde, er is voor mij dus niet echt 1 favoriet maar als ik dan toch iemand moet aanwijzen ga ik voor Fc Opa, een manager met veel ervaring in alle competities.En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ ik ga natuurlijk voor de winst, maar laten we beginnen met de poule door te komen en dan kunnen we daarna verder kijken.Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ik vindt het nieuwe event heel erg leuk. Het is snel maar er kunnen wel heel veel managers er aan meedoen en er ligt een mooie prijs op je te wachten als je weet te winnen.
Dankjewel Niek, veel succes in de finale
-
Hey Justin, (RísingStar)
Gefeliciteerd met het behalen van de finale, kan je me iets vertellen over de weg hiernaartoe, wie waren de moeilijkste tegenstanders?
️ Om er gelijk even een dooddoener in te gooien: elke wedstrijd is anders, dus er zijn niet echt makkelijke wedstrijden/tegenstanders. Maar de wedstrijden verder in het toernooi zijn uiteindelijk wel tegen de managers die het best gepresteerd hebben in het toernooi, dus die zijn het lastigst.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Poeh, er zijn wel meerdere kanshebbers. Ik denk niet dat er echt een manager aan te wijzen is, omdat er veel sterke managers aan de finale mee gaan doen. Maar ik heb veel vertrouwen erin dat ik het zelf ook goed ga doen, dus als ik echt een naam moet noemen dan zeg ik... RísingStarEn wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ Zoals bij de vorige vraag: ik heb er vertrouwen in dat ik ver kan komen. Ik ga mijn uiterste best doen om het cuppie mee naar huis te nemen .Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
Leuk, een keer iets anders. Zo'n toernooi opzet maakt het ook wel extra spannend en lastig, omdat je al snel eruit kan liggen. Dus extra uitdagend om te presteren.️
Dankjewel Justin, veel succes in de finale -
Hey Frits van Turenhout
️de poule was al bijzonder lastig met oa Zzino1977 en peter020580 (die uiteindelijk in fase1 ook in de halve finale de opponent was). En toen kwam Renkie op mijn pad. Dat zijn altijd enorme clashes gebleken met vaak veel goals. Ook nu weer. Na een slopende wedstrijd maakten we gelukkig de 3-2 in de verlenging. Het was zwaar maar des te mooier om nu in de finale te mogen staan.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Wenger Arsen3 zie ik als favoriet. Het hele jaar tikt ‘ie al constant hoog niveau aan. Het zal lastig zijn hem te stoppen.En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️Met 4 knok je om 2 kwartfinale plekken. Een beetje geluk zal ik nodig hebben om ver te komen. Rode kaarten, blessures, dat soort dingen wil je vermijden. Wie weet wat er dan mogelijk is.Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️Denk dat de opzet heel leuk is. Een vrij snel concept, ideaal voor de zomerperiode. Ben ervan overtuigd dat een volgende keer er nog meer animo voor zal zijn. Ondanks wat perikelen in het begin wil ik graag de organisatie een complement geven voor hoe ze dit op poten hebben gezet!Dankjewel Rene, veel succes in de finale
-
Hey Jofferde,
️ Bedankt Niek. Toen ik de poule zag toen zag ik 2 tegenstanders die ik niet kon met daarbij Dustin. Uiteindelijk ben ik samen met Dustin de poule gemakkelijk door weten te komen en Dustin is de enige tegenstander van wie ik niet heb weten te winnen (2 x gelijk). Mijn complimenten aan Dustin, hij is goed bezig de laatste tijd.
In de kwartfinale had ik met Sivrex een zeer pittige loting. Op papier denk ik wel de mooiste pot van alle kwartfinales. Gelukkig kon ik redelijk overtuigend winnen. Ook voor Sivrex mijn complimenten, altijd leuk om tegen hem te spelen.
In de halve finale had ik geluk met de loting en deze kwam ik moeiteloos door. Toen ik zag dat Sido mijn tegenstander was in de finale, wist ik dat ik de beker ging pakken. Na wat typische arrogante plaagstootjes vanuit mij won ik de finale met overtuigende stats.
Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Dit is net als het voorspellen van de juiste Lotto getallen onmogelijk om te zeggen. Wel zou ik het leuk vinden om eens een andere manager te zien winnen en dan zou ik het Wenger Arsen3 van harte gunnen. Hoewel ik hem niet persoonlijk ken, zie ik aan zijn resultaten een nieuwe opkomende manager die binnen afzienbare tijd in alle competities in de top mee gaat draaien.
En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ Het is en blijft OSM. We gaan voor goud, maar met al die toppers die meedoen kan het ook zomaar na de poule afgelopen zijn.
Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ Geweldig. Normaal klaag ik wel eens, maar deze opzet is geweldig. Met transfers, zonder BT’s en een snelle competitie die niet 30+ dagen duurt in tegenstelling tot alle andere events. Bedankt voor de organisatie Niek en Jeff
Dankjewel Jofferde, veel succes in de finale
-
Loting voor mod finaleronde:
https://chooserandom.com/item/3df3b31b-60c4-4874-aa0f-d14b09fcff73
Er hebben zich 2 mensen beschikbaar gesteld en we gaan nu loten wie hem daadwerkelijk mag openen.
-
Hey thomas, (thomaster)
️ De meeste zenuwen had ik toch voor de manager 'V Laai', een manager in de top 100 is toch altijd een spannende tegenstander . Uiteindelijk met een beetje mazzel net gewonnen met pentalies.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Oei goede vraag, hoop vooral dat mijn ex-DMU maatje feest-kameel niet wint (dat krijg ik in ieder geval dan eeuwig te horen). Voor de rest sta ik hier als outsider redelijk open in!En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ Ik heb nog niet veel ervaring in deze community events, maar bevalt erg goed. Het zou leuk zijn om de poule door te komen en kijken hoever ik kan komen.Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ Bevalt mij goed, vind dit toch wel een leuk extra'tje met de KL league.Dankjewel thomas, veel succes in de finale
-
Hey Medard,
️
Afca6707 en FC WageningenAls je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️
JofferdeEn wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️
Hopen op een stunt. Maar ik verwacht geen winst. Er zitten betere managers tussenWat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️
Super leuk en weer is wat nieuwsDankjewel Medard, veel succes in de finale
-
Hey Redouan,
️ Hey Jeffrey. Dankjewel!
We groeiden naarmate het tornooi vorderde. De start van de kwalificatieronde met de groepswedstrijden was moeizaam met een gelijkspel en een verlies in de eerste 3 wedstrijden. De efficiëntie ontbrak toen nog. Vanaf de terugronde bij de groepswedstrijden begon het beter te lopen. Verder in het tornooi niet meer verloren dat vind ik best wel knap gedaan van mijn jongens, Hopelijk kunnen we de lijn doortrekken in de finaleronde.De moeilijkste tegenstander was denk ik wel medefinalist Medard Sonneville. Altijd wel een geduchte tegenstander denk ik. De finale in de kwalificatieronde had beide kanten op kunnen gaan. Ik had het geluk dat ik net wat efficiënter was.
Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Er zijn heel wat finalisten tussen dat ik niet echt ken. Als ik zou moeten kiezen dan is het dus een naam waar ik al eerder tegen heb mogen spelen en toen sterk presteerde. Dat zou dan niekpro2005_60 zijn.En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ Ik hoop een mooie prestatie neer te zetten als nieuwkomer tegen al die ervaren rotten.Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ Mooi initiatief, zeker ook omdat het eens wat anders is, een event in knock-out format heb ik nog niet vaak gezien. Mijn dank aan de organisatoren!Dankjewel Redouan, veel succes in de finale
-
Hey Ton, (Fc opa)
️ dank je wel Niek. Nadat ik mijn eerste 4 wedstrijden in de poule gelijk gespeeld was ik er eerlijk gezegd nog niet zo zeker van dat ik door zou gaan. Gelukkig wist ik de laatste 2 wedstrijden te winnen waardoor ik achter Timo doorging naar de volgende ronde. Ik kende mijn volgende tegenstander Jules niet maar hij had alles gewonnen las ik dus ik was blij dat ik die ronde goed doorkwam. Daarna weer tegen Timo. Timo is een goede manager en de 2 wedstrijden waren gelijkwaardig, ik denk dat iets gelukkiger was. En in de finale tegen Il Magnifico was het ook weer gelijkopgaand. Overall was t zeker geen makkelijke weg.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ ik denk dat elke manager kan winnen maar ik zou mijn geld op Renkie zetten (als ik iets anders zeg moet ik anders vast de crew uit)En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️tsja…..lastige vraag met al die goede managers. Uiteindelijk wil ik (net als ieder ander) natuurlijk winnen. Maar in dit veld door naar de kwartfinale is al een prestatie.Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ ik vind het een leuk event. Ik vond vorig jaar de summer CC ook leuk omdat je dan in een team met managers uit een andere crew speelde. Maar deze opzet met poules en dan door vind ik ook leuk. En ik ben vooral blij dat er geen bt’s en oefenwedstrijden zijn. Is net wat relaxter spelen tijdens de vakantie.
Dankjewel Ton, veel succes in de finale
-
Hey Sander (Feest-Kameel)
️Joost the best lol, 2x van verloren in de halve finale.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ThomasterrrEn wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️Hangt van de verkoop van spelers af en hoe druk ik ben op moment van spelen van de wedstrijden. Denk kwartfinaleWat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ Leuk, ben wel op zoek naar meer uitdaging. Lid worden van een crew, de KL league en deze toernooien geven die uitdagingen.
Dankjewel Sander, veel succes in de finale
-
Vandaag zal ook de finale gaan starten.
Tussen 20:05 en 20:35 nu al erg benieuwd naar de poules en wie o wie zal er met het gesigneerd Lewandowski shirt vandoor gaan. -
Hey Harrie,
️ Ik kwam in een groep terecht met Patje Miltie en twee managers waar ik niet zoveel over weet. Groepsfase ging eigelijk wel zoals ik vooraf gehoopt had met 5 winst 1 verlies en in de kwartfinale was ik de grote gelukkige om een cpu team te loten die een manager uitgeschakeld had!? In de halve finale wist ik dat de kans groot was dat ik of Frits van Turenhout of Renkie zou treffen en dat zijn wel de leukste potjes tegen zulke managers. Helaas was Renkie over 2 wedstrijden wel nipt beter en verdiende hij het net wat meer.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Het zijn stuk voor stuk topmanagers in de finale en het word garantie op spektakel met uiteindelijk Jofferde als winnaar.En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ Ik hoop de groepsfase te overleven en vanaf daar steeds beter in het toernooi te groeien. Je hebt in zulke toernooien ook een beetje geluk nodig want in de knockout fase kan een rode kaart dodelijk zijn als alles zo dicht op elkaar zit. Maar ik zou teleurgesteld zijn in mijn eigen prestaties als het een groepsfase exit word.Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ Ontzettend leuk het hele toernooi element is een leuke toevoeging en perfect om de zomermaanden door te komen zo. Presteren is wel key in een toernooi en dat verhoogt de spanning en de druk en dat maakt het ook een stuk leuker als een competitie van +30 speeldagen. Verder wil ik nog mijn complimenten geven aan de organisatie alles is perfect geregeld en duidelijk.Dankjewel Harrie , veel succes in de finale
-
Er komen nog een paar interviews aan.
-
Inmiddels zijn we alweer bij de kwartfinales!
-
Dit waren de groepen.
-
@Jofferde_NL Gefeliciteerd met de winst van de Fantasy Summer 2024.
De prijs zal jouw kant op komen!!!
-
Gefeliciteerd @Jofferde_NL met deze geweldige prestatie. Echt heel goed gespeeld en een zeer verdiende winnaar! Staat op dit moment weinig maat op jou dus neem het mee de andere competities in die weer gaan beginnen. Zoals Niek als zei, de prijs komt jouw kant op en is mogelijk gemaakt door @wooper_NL, ook jij veel dank voor deze geweldige prijs.
-
We staan hier met de winnaar van de fantasy summer 2024.
Hallo Jeffry (Jofferde), Laten we bij het begin, beginnen. Hoe heb je de groepsfase overleefd en was je in eerste instantie tevreden met je poule en team?
Ik kon gelukkig snel mijn team maken en ben toen direct voor Brazilianen gegaan. Vini Jr en Rodrygo waren de eerste 2 die ik in mijn team heb geklikt, nadat ik in de eerste ronde ook met Brazilianen heb gespeeld. Toen heb ik mijn basis team van de eerste wedstrijd terug gezocht en deze spelers kon ik nu ook direct in mijn team klikken. Ik was dus zeker tevreden over mijn team.
Toen ik de poule zag dacht ik dat het lastig ging worden maar dat er genoeg mogelijkheden waren om door te komen. Ik wist dat het tussen Niek, Medard en mij zou gaan. Gelukkig waren Niek en ik al door na 4 gespeelde wedstrijden en kon ik in wedstrijd 5 en 6 mijn wisselspelers inzetten zodat ik met een fit team aan de KO rondes kon beginnen.
Vervolgens kom je in de kwartfinale tegen Risingstar. Wat waren je gedachtes over die wedstrijden en hoe heb je het aangepakt om met grote cijfers te winnen?
Toen Justin uit de koker kwam voor de eerste KO ronde was ik op voorhand niet tevreden. Ik was bang dat ik weer 2 potjes tegen de beroemde 451 van LFS moest gaan spelen, maar gelukkig voor mij was dat niet het geval. In tegenstelling tot mij moest Justin de laatste poule wedstrijd nog volle bak om door te gaan naar de KO ronde hierdoor moest hij ofwel met gele spelers starten in zijn thuiswedstrijd ofwel had hij geen positiebonus. Hij koos voor het laatste en ik kon mijn 11 beste spelers die allemaal fit waren opstellen. Dit was de doorslag in de eerste wedstrijd.
Hierna speelde ik thuis en heb ik teruggekeken welke formaties Justin speelde in de poule. Het viel mij direct op dat hij alleen maar 433 had gespeeld en uit tegen de 523 van Amsterdam Footballub had hij geen kans. Dit was voor mij de doorslag om thuis 523 te spelen, dit werd een ruime overwinning.
In de halve finale kwam je tegen Niekpro2005_60 had je niet liever een andere tegenstander gewild op voorhand, en hoe heb je hem uiteindelijk toch weten te verslaan?
Wederom in de volgende KO fase was ik niet tevreden met mijn tegenstander, ditmaal Niek. Hoewel ik 2 keer in de groep van Niek had gewonnen (waarvan 1 keer met geluk) wist ik dat dit een moeilijke opgave ging worden, zeker ook omdat Niek het team met de hoogste selectiewaarde wist te bouwen. Uit werd het (wederom met wat geluk) 0-0. Toen wist ik dat ik het thuis moest afmaken, maar dat was allerminst zeker. Niek speelde zijn laatste wedstrijden met 523. Normaliter zou ik thuis dan 433 spelen maar ik zag dat Niek uit met 0-3 won met zijn 523 van de 433 van Ton. Toen heb ik ervoor gekozen om thuis 541 te spelen, wetende dat het een 1-0 of 0-0 wedstrijd zou gaan worden, gelukkig werd het 1-0. Al met al heb ik tegen Niek mijn lastigste wedstrijden gespeeld.
En dan komen we aan bij de grote finale, die je weet te winnen in een doelpuntrijke wedstrijd, wat was jou tactiek omdat je natuurlijk op neutraal terrein speelt?
De finale tegen de feestkameel. Ik denk voor velen en ook voor mij een onbekende naam, die toch maar mooi in de finale stond. De data-analist heeft zijn werk goed gegaan. Op 2 minuten voor tijd stond de kameel nog op 541, maar aangezien hij geen CAM had wist ik dat hij ging switchen. Toen stond hij ineens op 523, maar aan zijn wissels zag ik dat hij weer ging switchen. Ik gokte er op dat hij 433 ging spelen gezien zijn laatst gespeelde wedstrijden (en zo geschiedde) en hierdoor zette ik 523. Deze tactiek had mij eerder winst opgeleverd tegen Sido in de finale van de vorige ronde terwijl hij 433 speelde. Wederom 3-2 winst voor mij zoals eerder tegen Sido. Zelfs met dezelfde statistieken.
Ben je volgens jou de terechte winnaar van het event?
Ik durf hier volmondig JA op te zeggen. Als je in 2 rondes in totaal 22 wedstrijden speelt en geen enkele wedstrijd verliest, dan ben je de terechte winnaar.
Wat vond je van de de opzet en organisatie van het nieuwe event?
Geweldig. Heerlijk snel en je speelt niet weer een hele competitie tegen dezelfde namen. Enige nadeel is dat je een rode kaart niet snel meer goed zou kunnen maken. Maar in mijn wedstrijden zijn gelukkig geen rode kaarten gevallen.
Bedankt aan de organisatie en op naar volgend jaar, wat mij betreft in hetzelfde format.
Dankjewel Jeffry, de prijs komt jouw kant op!