The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@peter-osm-master_NL American Horror Story??? 1x keer gekeken en meteen gestopt na die aflevering. Zo slecht...
-
@Furrax_NL ja ieder zijn smaak zijn verschillende verhalen van, de laatste vond ik ook minder leuk
-
Netflix lijstje flink aangevuld inmiddels. Alleen jammer dat ik geen tijd heb haha
-
Dit is mijn opzetje voor een idee wat bij ons in de pijpleiding zit. Naast nog één ander idee. Ik weet niet of ik hiervoor een nieuw topic mocht aanmaken dus ik pleur het ff hier:
Crew Betting Masters Editie 1
Intro
Betten, toto's & voorspellingen plaatsen zijn allemaal leuk en waren te vinden op alle crewfora. Iedereen had zijn of haar eigen variant, van de uitslagen van de eigen crewcompetitie tot de bekende TOTO-13 van de TOTO. Dit is nu allemaal verdwenen en dat is jammer. Om de activiteit een boost te geven en wat nutteloos vermaak toe te voegen aan dit forum presenteer ik de Crew Betting Masters!Speluitleg
Iedere week, of om de twee weken, plaatst de organisatie een lijstje van wedstrijden waar de crews op kunnen betten. Dit zijn wedstrijden van verschillende sporten; bijvoorbeeld wielrennen , darts , voetbal of basketbal . In totaal 10 wedstrijden. Iedere crew vult haar lijstje in met de uitslagen. De opties zijn thuiswinst, uitwinst of gelijkspel. De quoteringen van deze wedstrijden worden van Unibet gehaald. Een crew zet per ronde €1,000 in, te verdelen over de 10 uitslagen. Hiervoor gelden de volgende algemene regels:*10% van de totaal mogelijk inzet per ronde wordt op één wedstrijd gezet.
*Waarbij één of meerdere wedstrijden geskipt mogen worden. Daartegenover staat dan dat een dubbele inzet is vereist voor één of meer andere wedstrijden. Hierdoor ontstaat een verscheidenheid aan mogelijke opties om in te zetten, maar is het voor de organisatie overzichtelijk om alles te controleren.Bijv. Crew 1 besluit 3 wedstrijden te skippen. Dan krijgen 3 wedstrijden waarop wel gebet wordt het dubbele van de inzet (dus 20% van het totale bedrag per ronde).
*Elke ronde begint de score vanaf 0. Worden niet meegenomen naar andere rondes.
*Er kunnen bijzondere rondes zijn waardoor deze regels komen te vervallen. Denk aan een finale of beslissingsronde. Regels hiervoor worden door de betreffende organisatie gemaakt.
Competitie
De crews spelen tegen elkaar. Het totale bedrag wat er gewonnen wordt aan het eind van een ronde vormt de score. Deze scores worden van hoog naar laag gerangschikt. De onderste helft van de lijst valt steeds af, deze spelen door in de verliezers groep. De winnaars gaan door tot de finale. De verliezers in de winnaars groep spelen tegen de winnaars van de verliezersgroep in de volgende rondesVoorbeeld.
Ronde 1
Crew 1 - €2,100 - W
Crew 2 - €1,850 - W
Crew 3 - €1,500 - W
Crew 4 - €1,400 - W
Crew 5 - €1,250 - W
Crew 6 - €1,225 - W
Crew 7 - €1,200 - W
Crew 8 - €1,150 - W
»»»»»»»»»»»»»»» Winners/losers verdeling
Crew 9 - €1,100 - L
Crew 10 - €1,050 - L
Crew 11 - €1,000 - L
Crew 12 - €900 - L
Crew 13 - €650 - L
Crew 14 - €640 - L
Crew 15 - €500 - L
Crew 16 - €400 - LRonde 2
Nummers 1-8 van ronde 1 spelen tegen elkaar. Laatste 4 vallen af, gaan naar verliezersgroep. De eerste vier gaan door in de winnaarsgroep.
Nummers 9-16 van ronde 1 spelen tegen elkaar. Laatste 4 zijn compleet uitgeschakeld. Winnaars in deze groep spelen verder in de verliezersgroep.Winnaarsgroep
Crew 1 - €2,100 - W
Crew 2 - €1,850 - W
Crew 3 - €1,500 - W
Crew 4 - €1,400 - W
»»»»»»»»»»»»»»» Winners/losers verdeling
Crew 5 - €1,250 - L
Crew 6 - €1,225 - L
Crew 7 - €1,200 - L
Crew 8 - €1,150 - LVerliezersgroep
Crew 9 - €1,100 - W
Crew 10 - €1,050 - W
Crew 11 - €1,000 - W
Crew 12 - €900 - W
»»»»»»»»»»»»»»» Winners/Uitschakeling verdeling
Crew 13 - €650 - Uitgeschakeld
Crew 14 - €640 - Uitgeschakeld
Crew 15 - €500 - Uitgeschakeld
Crew 16 - €400 - UitgeschakeldRonde 3
Verliezers van de winnaarsgroep spelen tegen de winnaars van de verliezersgroep. Winnaars van de winnaarsgroep spelen onderling tegen elkaar.Dit gaat door totdat er 1 winnaar is van de winnaarsgroep. De verliezend finalist van de winnaarsgroep speelt tegen de winnaar van de verliezersgroep om het podium compleet te maken! :first_place:
Ideeën en/of suggesties zijn welkom. Aanpassingen ook. Ook wellicht mensen die dit op zich willen nemen. Zie het als een soort brainstorm, open denktank idee. Hopelijk pakt iemand het op.
-
Dit kan zeker een mooi spel worden, maar denk dat we wel een eigen topic moeten hebben om het echt onder de aandacht te brengen.
-
@Sjinne_4_ever_NL Nee:p
-
Ziet er interessant uit
-
-
Blijkbaar niet echt heel interessant ofzo haha
-
Het oude forum is helemaal weg
-
Dat is al een maand ofz?
-
Ow, najah zegt genoeg over mijn activiteit dan
-
Snap ik.
-
Hallo allemaal,
Ik zou graag deze crew willen joinen en ik heb met Sjinne_4_ever afgesproken dat ik even wat informatie over mijzelf zou vertellen en een reden waarom ik de crew wil joinen.
Naam: Bas
Leeftijd: 19
Hobbies: Ik kijk graag voetbal en voetbal zelf graag en dat doen ik in het 8e, verder game ik graag en dan vooral Fifa en open wereld games, ik kijk ook graag naar series zoals The Walking Dead, Game of Thrones, Better Call Saul, Vikings en nog meer.
Favoriete club: PSV en een beetje De Graafschap want ik kom uit Doetinchem.
Favoriete speler: Ik kan het meest genieten van Messi maar ik ben ook erg fan van Isco, Thiago en Pogba.Reden dat ik wil joinen: Ik speel al jaren OSM en dat wil ik wat serieuzer maken door een crew te joinen want het niveau lijkt mij een stuk hoger in een crew competitie dan in een competitie met vreemden.
Als ik de crew zou mogen joinen zou ik natuurlijk actief zijn op het forum en ook dus graag willen meedoen met alle crewactiviteiten.
Als jullie nog andere vragen voor mij hebben hoor ik het wel
Groeten,
Bas -
@Pelzeri_NL Wanneer begint Better Call Saul weer?
-
@SIRclitjeslikker_NL 10 April als ik mij niet vergis, een van de betere series van het moment imo.
-
@Pelzeri_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Hallo allemaal,
Ik zou graag deze crew willen joinen en ik heb met Sjinne_4_ever afgesproken dat ik even wat informatie over mijzelf zou vertellen en een reden waarom ik de crew wil joinen.
Naam: Bas
Leeftijd: 19
Hobbies: Ik kijk graag voetbal en voetbal zelf graag en dat doen ik in het 8e, verder game ik graag en dan vooral Fifa en open wereld games, ik kijk ook graag naar series zoals The Walking Dead, Game of Thrones, Better Call Saul, Vikings en nog meer.
Favoriete club: PSV en een beetje De Graafschap want ik kom uit Doetinchem.
Favoriete speler: Ik kan het meest genieten van Messi maar ik ben ook erg fan van Isco, Thiago en Pogba.Reden dat ik wil joinen: Ik speel al jaren OSM en dat wil ik wat serieuzer maken door een crew te joinen want het niveau lijkt mij een stuk hoger in een crew competitie dan in een competitie met vreemden.
Als ik de crew zou mogen joinen zou ik natuurlijk actief zijn op het forum en ook dus graag willen meedoen met alle crewactiviteiten.
Als jullie nog andere vragen voor mij hebben hoor ik het wel
Groeten,
BasWelkom Bas
-
@peter-osm-master_NL Thanks
-
Zie dit dan :rofl: :rofl: :rofl:
http://crazyvoetbal.nl/2017/02/18/classic-rb-leipzig-2-0-8-opstelling/
-
@Pelzeri_NL Hey Bas! Welkom kerel. Tja dit is ook nog nieuw voor ons, met het nieuwe forum. Goed dat je hier te zien bent. Intern bespreken we het, je hoort van ons
The Walking Dead nog steeds spannend dan? Ik ben gestopt in S4 ergens volgens mij. In de Metro stond een review van de gehele serie, lijkt een beetje uitgemolken was de conclusie.