LFS stopt ermee
-
Hoi allemaal,
Ja je leest het helaas goed. Looking For Silverware (LFS) stopt ermee na 19 jaar op topniveau OSM gespeeld te hebben.. De groep is inmiddels toch wel op een leeftijd gekomen dat we het te druk hebben en de motivatie verloren hebben.
We trekken ons terug uit de CrewCup en zullen in principe ook geen andere crew events meer gaan spelen. De crew blijft wel bestaan en we blijven wel als groep bij elkaar en behouden onze gezellige groepsapp.LFS kenmerkt zich als een hechte crew met leden van het eerste uur en mensen die al jarenlang bij LFS zitten. Gezelligheid staat en stond altijd voorop bij ons, maar ook de prestaties in de crewevents waren natuurlijk belangrijk.
We zijn er trots op dat we op ons hoogtepunt afscheid nemen als de crew met de meeste CrewCup (CC) overwinningen, Crewkampioenschappen (CK) en Football Master League (FMS) overwinningen en dus als meest succesvolle crew van OSM.
We hebben helaas al veel mooie crews verloren zien gaan en managers zien stoppen. We hebben het mega lang volgehouden, maar de koek is helaas op. Het was een mooie en gezellige tijd en we willen iedereen bedanken voor de mooie duels en succes verder wensen met het spelletje!Een sportieve groet van alle LFS leden!
-
19 jaar, tering zeg
-
Respect!
-
R.i.p. Het waren mooie tijden!
-
10 jaar geleden kwam ik LFS binnen als een pummeltje van 19, how times have changed! Ben trots op hetgeen wat we met LFS bereikt hebben. Veel mooie winsten behaald, met name de CK winsten van 2019 & 2023 springen er voor mij uit.
Ik ben zelf nog niet compleet uitgespeeld, op OSM World zijn we met GLI weer lekker bezig, daar valt nog genoeg te winnen! En wie weet, wellicht dat ik op NL ook nog een paar laatste kunstjes ga doen
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Oude lul
-
(Sighs)
Tot ziens lieve bemanning, ook al heb ik je niet met mijn eigen ogen gezien, ik weet precies wat er is gebeurd als hetzelfde gebeurt op de wereldserver. (Maakt een verdrietig gezicht)
Moge je legende lang leven LFS!!!
(Laat bloemen achter om LFS te onthouden)
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Kom je niet terug op de wereldserver? -
LFS en alle andere crews wil ik enorm erg bedanken voor de leuke tijd die ik hier heb gehad, veel succes in de toekomst en wie weet tot ziens
-
Jammer om te lezen mannen, zonde dat oudere crews verdwijnen of niet meer de motivatie hebben. Beide ingredienten zijn erg belangrijk om toch op niveau te blijven bestaan. Goed om te lezen dat jullie niet helemaal verdwijnen maar zonde blijft het wel.
-
Heel jammer mannen, en dame. Wat een enorme staat van dienst inderdaad! Vele prijzen gewonnen en altijd prominent van de partij als er crew events gespeeld werden.
Zonde, hopelijk blijft een aantal leden nog wel (af en toe) spelen
-
Jammer om te horen Chris maar ergens wel begrijpelijk.
Oude crews verdwijnen stilaan... Nog 2 jaar en JR bestaat ook al 20 jaar. -
@The-Dutch-Veteran_NL Ik ging iets anders zeggen. xD