Overtredingen CC106
-
Meld hier de overtredingen
-
-
Foutieve aanmaak crewcup: Conference League.
-
Delta 1: El Capitán verkoopt speler voor de waarde aan II-Magnifico betreft om speler Fernando Henrique in de crew cup.
-
-
Old Legend: Alle 4 de managers 10 transfers tussen elkaar onder de waarde
-
Old Legend: Alle 4 de managers 10 transfers tussen elkaar onder de waarde
@El-Capitán61_NL-0 waar is je bewijs? Krijgen je ook -ptn voor valse beschuldigingen? Dit is namelijk grote onzin!
-
@El-Capitán61_NL-0 wat is dit voor kinderachtig gedrag? Old Legend managers hebben onderling niet getransfereerd. Jij hebt blijkbaar de regels niet gelezen. Dan wordt je er op gewezen en heb je -punten gegenereerd voor je crew waardoor je jezelf benadeeld en dan ga je ongefundeerd dingen roepen? Heel raar
-
Hmm, ja ik ben oprecht ook benieuwd naar bewijs? Zal lastig te vinden zijn lijkt mij. Snap ook niet waar dit gedrag vandaan komt.
-
@Jacky-Smetsers_NL jij begint met een valse beschuldiging, waar is jouw bewijs dan? Misschien -punten voor jullie? Als je iets meldt, doe het dan aub met bewijs i.p.v. iets te roepen wat totaal niet klopt. Het gaat om deze transfer:
@MrPaulusBeans_NL @miniguido_NL volgende keer beter opletten mannen
-
-
Op mijn screenshot zie je de waarde van de speler op het moment van de verkoop en de verkoopprijs.
72 uur later wordt er een melding gemaakt, maar ondertussen heeft de speler al een paar keer getraind en stijgt de rating en dus ook de waarde van een speler.