The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Thx voor de spoilers alvast haha
-
Mijn nieuwe aanwinst ook binnen gekregen
-
Better Call Saul is inderdaad erg goed/tof. Hoop echt dat seizoen 3 eindelijk gastrollen van Bryan Cranston en of Aaron Paul gaan brengen....
-
Zelf eindelijk aan Narcos kunnen beginnen, ziet er een beetje uit als een soort verheerlijking van Escobar tot op heden. Soort van respect richting hem... Best bijzonder dat zoiets is gebeurd daar.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
arcos kunnen beginnen, ziet er een beetje uit als een soort verheerlijking van Escobar tot op heden. Soort van respect richting hem... Best bijzonder dat zoiets is gebeurd daar.
Narcos is zeker het kijken waard ben zelf net klaar met seizoen 2 en kijk erg uit naar seizoen 3 en 4.
-
@Glennevire_NL Ik verwacht wel een gastrol voor Aaron Paul dit seizoen, ik denk dat de terugkeer van Bryan Cranston nog wel even op zich gaat laten wachten.
-
Heel die series gaan helaas echt aan mij voorbij.
-
Ik heb beiden ook niet gezien. Alleen de 1e 2 afleveringen van het origineel.
Zo, tis weer weekend. Het wielrennen begint voor mij pas nu weer Klassiekers staan op het punt van beginnen!
-
Ik heb beiden ook niet gezien. Alleen de 1e 2 afleveringen van het origineel.
Zo, tis weer weekend. Het wielrennen begint voor mij pas nu weer Klassiekers staan op het punt van beginnen!
Jup heb de scorito poule alweer ingevuld
-
Ja ik ook Maar heb geen wielrennen gezien nog, dus puur gebaseerd op vorig seizoen
-
Ja ik ook Maar heb geen wielrennen gezien nog, dus puur gebaseerd op vorig seizoen
Hebben jullie een aparte poule waarin anderen kunnen deelnemen?
-
Heb ook nog niets gezien maar ga ook op de ranking af, op hoop van zegen dan maar haha.
Geen aparte poule gewoon algemeen
-
Toch aardig ingeschat
-
@peter-osm-master_NL Dat is idd nice, had dezelfde 3 als kopmannen, enkel GVA en Sagan omgewisseld.
-
@killing-spread_NL Nee, heb geen poule. Wist niet dat Peter ook deed. Enkel en alleen poules voor de grote rondes wil ik weer organiseren incl. het TGWS. Waarbij het klassement dus wordt bijgehouden
-
@killing-spread_NL Nee, heb geen poule. Wist niet dat Peter ook deed. Enkel en alleen poules voor de grote rondes wil ik weer organiseren incl. het TGWS. Waarbij het klassement dus wordt bijgehouden
TGWS?
-
Tots Grote Wieler Spel (als ik het goed heb)
-
@killing-spread_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@peter-osm-master_NL Dat is idd nice, had dezelfde 3 als kopmannen, enkel GVA en Sagan omgewisseld.
Gewoon geluk heb alles ingevuld op de scores van vorig seizoen heb er de ballen verstand van haha ik doe maar wat maar kijk nooit, en daarbij morgen heb ik kristoff op 1 sagan op 2 en avermaet op 3 geen idee of het wat is maar ik zie wel :rofl:
-
@peter-osm-master_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@killing-spread_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Gewoon geluk heb alles ingevuld op de scores van vorig seizoen heb er de ballen verstand van haha ik doe maar wat maar kijk nooit, en daarbij morgen heb ik kristoff op 1 sagan op 2 en avermaet op 3 geen idee of het wat is maar ik zie wel :rofl:
Ik heb Sagan op 1, Van Avermaet op 2 en Stuyven op 3(heb eigenlijk weinig tot geen pure sprinters mee)
-
Tja, Sagan & v.Avermaet zijn wel 2 must-have captains voor dit spel. Ik heb Stuyven & Kristoff naast Sagan. Beetje gokken dat Greg weer wat pech heeft & Jasper Stuyven in deze vorm blijft!
Hoop zelf nog veel van Naesen & Benoot te zien voor de Vlaamse Klassiekers. Zou mijn score goed doen!