The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Goed weekend mannen en niet te ver lopen met de lampjes vanavond anders verdwalen jullie
Die weken gaan steeds sneller voorbij... dat schoorsteenvolk komt weer op de boot aan. Kijken of Sylvana Simons ook een handje met pepernoten krijgt :face_palm_tone4:
-
Die weken gaan steeds sneller voorbij... dat schoorsteenvolk komt weer op de boot aan. Kijken of Sylvana Simons ook een handje met pepernoten krijgt :face_palm_tone4:
@Sjinne_4_ever_NL die krijgt ze extra doorbakken
-
@fczwolle99_NL Ja, trouwens zo'n Arabier volgt me volgens mij. Kreeg zo'n melding maar ik zie dat nergens terug.
-
@fczwolle99_NL Ja, trouwens zo'n Arabier volgt me volgens mij. Kreeg zo'n melding maar ik zie dat nergens terug.
@Sjinne_4_ever_NL op je naam klikken dan kom je in je profiel en daar staat ook volgers en volgend tussen
-
De jungle van Calais!
-
Ik denk dat ze daar alles behalve doen chillen
-
Trouwens hoe zit het eigenlijk met Toto's & bijv. ons Grote Wielerronde Spel? Moeten wij dit in dit café doen of worden zulke dingen nu gezamenlijk gedaan?
-
Trouwens hoe zit het eigenlijk met Toto's & bijv. ons Grote Wielerronde Spel? Moeten wij dit in dit café doen of worden zulke dingen nu gezamenlijk gedaan?
@Sjinne_4_ever_NL Kan apart topic dacht ik of mag hier ook in.
-
De jungle van Calais!
@Furrax_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
De jungle van Calais!
CHillen in Calais? Niet zo verstandig denk ik
-
@Sjinne_4_ever_NL Kan apart topic dacht ik of mag hier ook in.
@Furrax_NL Tja kan inderdaad. Maar goed dan wordt het wel misschien wat chaotisch. Achjah we zien wel hoe het forum zich gaat ontwikkelen de komende tijd
-
Iemand Tarzan al gevonden in deze Jungle?
-
@Sjinne_4_ever_NL Zie topic 'crew interactie', mag je speciaal topic voor aanvragen volgens mij.
-
Back in Business in de CC top mannen
-
Mooi inderdaad, nu nog even vasthouden!
-
@Sjinne_4_ever_NL Zie topic 'crew interactie', mag je speciaal topic voor aanvragen volgens mij.
@Vjenne-Rulezz_NL Ah duidelijk
-
Volgens mij nu weer een plaatsje gezakt, morgen maar weer even glad strijken
-
Hoop wel dat we gewoon bovenaan eindigen, meteen een statement maken!
-
@RCJDR_NL165 said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Daar gaan we voor met zijn allen :slight_smile:
-
@RCJDR_NL165 Je managernaam is anders?
-
Er zijn blijkbaar 164 andere RCJDR's ofzo. Ja viel ons ook al op, heb nog niemand anders gezien die dit ook heeft. Vreemd :walking_tone1: