Online Football Federation: Pub
- 
wat een activiteit hier. 
- 
wat een activiteit hier. @MartijnFC_NL 
 Nog altijd het meest actieve crewcafé hier op het forum 
- 
Flip!!!11!!1 Helaas moeten we het bij TANK sinds het nieuwe forum doen zonder het Barney-topic  @spectraaaaa_NL 
 Missen jullie FC Utreg gaat Europa in ook zo erg bij TANK?
- 
@MartijnFC_NL 
 Nog altijd het meest actieve crewcafé hier op het forum @Silvester-J_NL Beste crew  
- 
Ook verwijzingen naar crackhoeren zoals Lea Michele hadden geen kwaad gekund imo @meneer-Speksnijder_NL Niet te geloven dat ik die gewoon vergeten ben  
- 
@spectraaaaa_NL 
 Missen jullie FC Utreg gaat Europa in ook zo erg bij TANK?@Silvester-J_NL Dat was die gozer die mij gewoon een ban aannaaide vanwege een post op het intern  
- 
@daleythespartaan_NL said in Online Football Federation: Pub: FC Utreg wat een kneus was dat zeg Inderdaad, gelukkig hebben we z'n tweelingbroer ook kunnen lozen laatst. 
- 
Heeft wel een lekker chickiee #drool 
- 
@Silvester-J_NL Dat was die gozer die mij gewoon een ban aannaaide vanwege een post op het intern  @spectraaaaa_NL hmmmmm waar herken ik dat van... 
- 
Heeft wel een lekker chickiee #drool @Philipp-Haastrup_NL Is er nog een Toto deze week?  
- 
@spectraaaaa_NL hmmmmm waar herken ik dat van... @meneer-Speksnijder_NL Ik gok dat Dave speciaal een PM stuurde en zei dat je hierheen moest komen. 
- 
Ooh, verkeerd gequoted. 
- 
@Silvester-J_NL Dat was die gozer die mij gewoon een ban aannaaide vanwege een post op het intern  @spectraaaaa_NL 
 Haha, dan moet het wel een buitenproportionele post zijn geweest lijkt mij? Bij ons heeft hij namelijk nooit posts aangegeven volgens mij. Hij regelde trouwens wel altijd leuke verhalen/foto’s voor zijn crewgenoten 
- 
@Philipp-Haastrup_NL Is er nog een Toto deze week?  Kak ja, moet vanavond ff alles nakijken en nieuwe maken  
- 
Kak ja, moet vanavond ff alles nakijken en nieuwe maken  @Philipp-Haastrup_NL lekker bezig 
- 
@spectraaaaa_NL hmmmmm waar herken ik dat van... @meneer-Speksnijder_NL Ik weet het echt niet, is dat erg? :rofl: 
- 
@spectraaaaa_NL 
 Haha, dan moet het wel een buitenproportionele post zijn geweest lijkt mij? Bij ons heeft hij namelijk nooit posts aangegeven volgens mij. Hij regelde trouwens wel altijd leuke verhalen/foto’s voor zijn crewgenoten @Silvester-J_NL Ik dropte alleen zijn face  
- 
Aardig potje daar in Barcelona.. 
- 
@Philipp-Haastrup_NL lekker bezig @MartijnFC_NL je bent zelf lekker 
- 
@MartijnFC_NL je bent zelf lekker @Philipp-Haastrup_NL dankje