GoodFellas: Crewcompetitie
-
@Robbiebb_NL
Nu je zegt ik keek bij verkoop ipv aankopen rij haha :')
Nu goed dan in geval van Kevin:
15x18+135+1=270+135+1= 406Vinnie: 15x17+140+1=255+140+1= 396
Zat er 8 naast dus bij beide xD
-
@Glennevire_NL
In 1 dan 405 en 395
Das nog steeds veel en pas met 1 team/account... -
@Glennevire_NL klopt nog steeds niet
-
@Robbiebb_NL
Ok ik geef op. Laat jij jouw berekening maar zien hoe het wel klopt!!!!! -
@Glennevire_NL
Vinnie: 17x14= 238 + 140 =378bc -
@Robbiebb_NL
Sinds wanneer is een scout speler 14 BC ipv 15? Is altijd 15 geweest.... -
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Robbiebb_NL
Sinds wanneer is een scout speler 14 BC ipv 15? Is altijd 15 geweest....sinds 1 bc al in het totaal verwerkt is
-
@Robbiebb_NL
Ooh zo, ok. -
Ik heb flink wat gescout ja ;). Heb toch nog een flinke voorraad BC omdat ik half jaartje niet gespeeld heb. Dus in de weekenden kon ik relaxed handelsspelers inkopen, in plaats van de slag om de handelsspelers te hoeven winnen rond elke worker. 17 scoutspelers in een heel seizoen is ook weer niet overdreven veel toch? En er zitten ook (vooral gebooste) spelers van de TL met lage marge bij die 17 inbegrepen, die door mn sheet ten onrechte worden aangemerkt als scoutspelers.
-
@vinnievuik_NL
Het was ook niet per se kritiek of aanval op jij en Kevin. Was meer ter vergelijking omdat je laatst in Hulp forum dat scouten veranderd moet worden. Jij zal waarschijnlijk 1 account spelen maar als je 4 teams speelt en dan 300-600 BC per team zit je al gauw rond 2500-3000 BC voor 4 teams in 1 seizoen. -
@Glennevire_NL
Klopt, dat zijn absurde hoeveelheden voor een internetspelletje vol met bugs -
hahaha nu is het pas echt game over voor het spel.
Dit is veruit de ziekste steal die er ooit heeft bestaan, @MikevanderHilst_NL gefeliciteerd met de beker.
als zal zelfs jij nu zeggen, dit gaat echt nergens meer over.GB of wie over de engine gaat ga AUB dit soort shit verhelpen dank u
-
Gefeliciteerd @MikevanderHilst_NL
De keuze voor de hoge precisie van 433 heeft zich uitbetaald zullen we maar zeggen -
Thanks Memphis !
-
@Dave-Jansen_NL
Dankje wel man.
Niet helemaal met je verhaal eens - lees de reactie in osm 3.0 update )
Enige waar ik geluk mee denk te hebben is dat PSG kampioen is geworden en ze dus al een prijs hebben. Wellicht doet de simulatie aan prijzencompensaties of iets dergelijks.
Vorig seizoen Derby Country als in me herinneren kan tegen Aston Villa die toen ook nog de dubbel kon pakken ? -
Haha prijzencompensatie. Mooie theorieën Maar gefeliciteerd hoor Mike, toch mooi dat je volle bak 433 blijft spelen.
-
@MikevanderHilst_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Dave-Jansen_NL
Dankje wel man.
Niet helemaal met je verhaal eens - lees de reactie in osm 3.0 update )
Enige waar ik geluk mee denk te hebben is dat PSG kampioen is geworden en ze dus al een prijs hebben. Wellicht doet de simulatie aan prijzencompensaties of iets dergelijks.
Vorig seizoen Derby Country als in me herinneren kan tegen Aston Villa die toen ook nog de dubbel kon pakken ?klopt bedankt voor de herinnering hahaha