The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Ik ken hem maar ga niet reageren. Heb geen vraag.
-
Marseille
Welke club speelt deze speler voor?
-
@Glennevire_NL Niet alleen Marseille, maar ook voor AS Monaco Monaco heb ik altijd wel sympathie voor gehad, vandaar ik die toevallig wel weet.
-
@maricja_NL
Ok ook Monaco inderdaad ja. Zou volgende keer volledig antwoord geven... Toevallig enige idee bij mijnes? -
Geen idee. Zou ik moeten opzoeken, maar dat doe ik liever niet. Ga liever uit van mn eigen voetbalkennis (voor zover dit bij deze dame aanwezig is dan ) Anders kan ik alles wel gaan googlen hihi
-
@maricja_NL
Dan geef ik tip. Het is niet een Europese club/competitie -
@maricja_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Glennevire_NL Niet alleen Marseille, maar ook voor AS Monaco Monaco heb ik altijd wel sympathie voor gehad, vandaar ik die toevallig wel weet.
Klopt
-
@Glennevire_NL
Velez SarsfieldDeze meneer heeft voor twee Europese clubs gespeeld. Met één daarvan won hij tweemaal de CL. Voor welke andere Europese club speelde hij waarmee hij NIET de CL won?
-
@Sjinne_4_ever_NL
Sorry Ruud maar Velez Sarsfield is fout
Probeer nog maar keer -
@Glennevire_NL Shirt behoort wel bij diec club. Dan ga ik dus ervan uit dat die daar niet meer speelt?
-
-
@Sjinne_4_ever_NL
Dat wist ik niet, excuus dan. Het was iig Lucas Romero en inmiddels bij Cruzeiro. Post jij maar nieuwe -
@Glennevire_NL Je had hem niet hoeven te verklappen:P Maar goed die wat ik gepost hebt, en dan is komend weekend weer een nieuwe QuizRonde. Anders wordt het gewoon een quiztopic
-
@bvb2005_NL Hey kerel, zie dit forum maar als het algemene Crewforum. Alleen alle crews die een bepaald level hebben bereikt mogen er een topic op runnen ;). Dit is dus ipv een openbaar crewforum (vervanging van 255)
-
@bvb2005_NL Je hebt ook een drolsmiley.
-
@Furrax_NL dat is een smiley met jouw hoofd erop
-
@bvb2005_NL BOBBBBBBBBB RAGEMEISTER
-
-
@Glennevire_NL
-
@spectraaaaa_NL Godverdomme.