GoodFellas: Crewcompetitie
-
Haha prijzencompensatie. Mooie theorieën Maar gefeliciteerd hoor Mike, toch mooi dat je volle bak 433 blijft spelen.
-
@MikevanderHilst_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Dave-Jansen_NL
Dankje wel man.
Niet helemaal met je verhaal eens - lees de reactie in osm 3.0 update )
Enige waar ik geluk mee denk te hebben is dat PSG kampioen is geworden en ze dus al een prijs hebben. Wellicht doet de simulatie aan prijzencompensaties of iets dergelijks.
Vorig seizoen Derby Country als in me herinneren kan tegen Aston Villa die toen ook nog de dubbel kon pakken ?klopt bedankt voor de herinnering hahaha
-
@Dave-Jansen_NL
451 is ook slappe schotje van afstand. Ik ben blij dat steeds vaker 433 speel overal me dan met minder schoten win of gelijk speel tegen 451 -
@MikevanderHilst_NL
Gefeliciteerd met de beker! Hoe je hem wint boeit niet als je op het eind er maar op mag tillen -
-
Gefeliciteerd Hans, met de sheetwinst. Ik denk dat je iedereen positief verrast hebt dit seizoen, grote klasse! En Kevin, top dat je met PSG de verwachtingen waar hebt weten te makken. Niet makkelijk met DS1.
-
Bedankt Vincent. Een sheetwinst in een topcompetitie had ik voorheen nog nooit behaald. Ik had het ook totaal niet verwacht want ik ging er van uit dat ik laatste wedstrijd uit bij Stef nooit zou winnen . De sheetwinst was dan meteen voor jou geweest in je comeback seizoen
Ik ga nu 1 competitie overslaan. Hopelijk kan/mag ik nadien terug aansluiten.. -
@Genious18_NL Klasse Hans! Lekker seizoen gedraaid #ok
-
Jullie eigen puntentelling was toch minder doelstelling afhankelijk ?
Op deze sheet 15e en bij de normale managerlijst 10e.
Dan weegt het nadeel van een hoge doelstelling dus nog zwaarder hier ^^ -
@MikevanderHilst_NL
Onze sheet is nog steeds de oude 2.0 sheet inderdaad, met 100 punten per plek boven je ds, en 10 per behaald punt in de comp. Geen ds bonus, en wel punten en minpunten voor de bovenste en onderste 3. We kunnen eens kijken naar een andere verhouding tussen de scores voor positie en behaalde punten idd. Levert geen fundamenteel ander beeld op overigens hoor. En de sheet heeft sowieso nooit op de managerlijst geleken. Daar speelt bijvoorbeeld ook een rol wat de ds is van de tegenstanders waar je punten tegen pakt. -
Gefeliciteerd met de sheetwinst @Genious18_NL !
Zijn er hier toevallig nog mensen die een subje vrij hebben? We zoeken nog wat deelnemers voor volgend seizoen. We gaan naar Nostalgie, lekker rustig dus
-
@Genious18_NL gefeliciteerd met de sheetwint erg sterk seizoen man, je gaat de laatste tijd sowieso wel goed zie ik.
Kevin nog gefeliciteerd met het kampioenschap en Mike met de beker.Volgend seizoen even zonder transfers, Nostalgi ook is lekker
-
@Memphis-United_NL bedankt voor het aanbod . Maar heb niks vrij en speel al Nostalgie bij OFF
Hans gefeliciteerd met sheetwinst, Mike met de beker en Kevin met kampioenschap -
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Genious18_NL gefeliciteerd met de sheetwint erg sterk seizoen man, je gaat de laatste tijd sowieso wel goed zie ik.
Kevin nog gefeliciteerd met het kampioenschap en Mike met de beker.Volgend seizoen even zonder transfers, Nostalgi ook is lekker
Van harte alle 3 inderdaad.
Ben erbij, nostalgie! De rest van onze crew heeft geen ruimte deze ronde! Druk druk druk.
-
Loting crewcompetitie, start vanavond om 20uur:
-
I'm in
-
Crap, ik ging uit van voorbereidingsdagen haha
-
Het overviel mij ook een beetje dat we gisteren al een wedstrijd hadden