Azzurri: Café
-
@Glennevire_NL afgelopen 2 jaar minder carnaval gevierd, maar daarvoor 5 dagen aan een stuk vreten, zuipen, feesten, slapen. Ik nam er altijd vrij voor. Prachtige periode. Wakker worden op de bank in je pak, Mac als ontbijt (goede bodem leggen) 1 uur naar huis lopen dat maar 300 meter verderop is, dronken van de ene kant van de stad naar de andere kant omdat je geen geld meer bij je hebt voor de taxi. Heeeeeeeeeeeerlijk!! :rofl:
-
Carnaval is wel leuk totdat iedereen straalbezopen wordt, aangezien 90% van de inwoners in Montfoort nogal een kwade drank heeft en alleen maar ruzie gaat zoeken. De snackbars en kroegen halen ook altijd standaard alles van de muur bij carnaval omdat anders alles gesloopt wordt -,-.
En trainen in carnavalspakken zit er hier niet in, best wel een fanatiek team waar er regelmatig op elkaar gescholden wordt bij een simpele partij :rofl:. Elkaar opzettelijk naaien bij een rondo wordt ook niet altijd gewaardeerd.
-
@spectraaaaa_NL Hoe lang hebben jullie dan carnaval?
-
Niet veel animo hier
-
In welk topic kan je opzoek naar spannende competities met meer managers?
-
Goede avond iedereen!
Ben tijdje afwezig geweest maar ben dus terug !
-
Goedenavond dan maar
-
-
@Furrax_NL Dank je wel
-
Carnaval duurt meestal 5 dagen.
-
@jimi_beasley_the_best_NL Vier jij het ook?
-
Goedemorgen allemaal
-
bliksum. t valt aardig dood hier :skull_crossbones:
-
Het forum is sowieso redelijk dood overal haha. Waar kan ik trouwens een topic vinden voor crews die mensen zoeken?
-
Crewforas zijn inderdaad dood.
-
-
@Repuyol_NL said in Azzurri: Café:
Het forum is sowieso redelijk dood overal haha. Waar kan ik trouwens een topic vinden voor crews die mensen zoeken?
ik ga even informeren of jij nog bij ons in kan
-
Ik vind het maar niks zo rustig
-
@maricja_NL Als die app-update nu eens kwam.. . Veel te laat nu.
-
En?