GoodFellas: Crewcompetitie
-
Een tijd geleden dat we in onze eigen comp heersen, de top8 zijn GoodFellas. Maar ligt dat dan aan ons of aan de gastspelers? :nerd:
-
@Robbiebb_NL de sheetwinnaar van de vorige editie zal terug moeten aansluiten denk ik
-
Jullie hebben ook dik voordeel met zo een grote groep samen in 1 competitie. Onderlinge afspraakjes mbt agressiviteit en dan lekker tegen de rest knallen
Nu ik zelf ook een crew groepsapp heb, merk ik hoe veel voordeel dit geeft.
Een paar miljoen tekort voor een dikke transfer is ook nooit een probleem als je wat maten in de competitie hebt zitten. -
@MikevanderHilst_NL hahah we sparen elkaar niet hoor, vol gas en no mercy, juist tegen je crewgenoten wil je niet onderuit gaan
-
@MikevanderHilst_NL Haha Mike. Jij zoekt ook overal wat achter hè..
-
UK and Ireland (Kevin Wybo) vs Scandinavia (Doeliero)
Uitslag: 0-4Alex 5
Dave 3
Renkie 3
Carlo 1 (+1)
Dave 1 (+1)
Remco 1
Vincent 1 -
Speelronde 32: Brazil (the Skippy) vs Czechoslovakia (Renkie)
Alex 1-1
-
Haha geweldig dit. Gelijk in koor gaan minnen. Een beter voorbeeld van onderlinge samenwerking had ik zelf niet kunnen geven -.-
Ik gaf alleen aan dat jullie een voordeel hebben in jullie crewcompetitie, net zoals elke andere crew dat zal hebben die een overhand aan managers in 1 competitie heeft zitten.
Dit enkel als reactie op het berichtje van Robbie. Daarvoor was ik er nog nooit over begonnen.Ik gaf daarbij als voorbeeld ( beetje plagen ) dat crewleden onderling met minder risico een wedstrijd tegen elkaar kunnen spelen. Om aan te geven welke opties je allemaal hebt tegenover de gastspelers.
Ik heb buiten dat cynische berichtje nooit gezegd dat jullie dit doen, maar er zijn duizend en een voordelen die je hebt met een aantal crewmaten in de competitie. Al is het alleen al het delen van informatie van een bepaalde competitie. Dat dit vervolgens ontkent word is gewoon gaar. En nog gaarder is dat jullie het als een aanval zien terwijl het gewoon een constatering is dat het hebben van veel goede crewleden goed is omdat je altijd wel paar bekende tegenkomt en je meer macht hebt bij het managen.Maargoed, bedankt iig voor de deelnames. Ik heb er zeker weer een hoop van geleerd.
We komen elkaar wel weer tegen dan in de meer neutrale topcompetities -
@MikevanderHilst_NL Als er al zo'n voordeel is, is dat echt minimaal. Niet voor niets dat de afgelopen twee edities werden gewonnen door een gastspeler. Het zegt misschien meer over jou dat jij je achter dit soort pietluttigheden probeert te verschuilen?
Maar mochten er inderdaad afspraken worden gemaakt, dan zou je dit ook gewoon aan kunnen tonen (bijv. aan de hand van de wedstrijdstatistieken, aantal gemaakte overtredingen geeft een vrij nauwkeurige indicatie van de gespeelde agressiviteit) ipv zomaar wat roepen
-
@MikevanderHilst_NL
Je mag best een beetje kietelen hoor, maar in onze crewcompetitie is er juist sprake van onderlinge rivaliteit in plaats van samenwerking. Het enige is misschien dat je makkelijker communiceert met crewmaten dan met anderen, zodat je tegen hen eerder een oefenwedstrijd speelt, of een overbodige speler verkoopt. Maar altijd in het belang van jezelf, niet om een ander te helpen. En dealtjes over allebei spelers sparen of iets dergelijks, heb ik nog nooit gezien. Iedereen is bezig met zijn eigen fitheidsmanagement. En tactisch overleg is er ook niet voor wedstrijden in de crewcompetitie, dat beperkt zich tot CC en battles. Dus al je downvotes zijn dubbel en dwars verdiend -
@MikevanderHilst_NL normaal heb je serieus hele goede en onderbouwde posts. Je hebt zelfs vaak ook mij tips gegeven en goede topics geopend in het hulp forum. Maar die posts over samenwerking van je raakt kant noch wal. Jullie spelen in een nostalgie waar transfers zijn uitgeschakeld.
En er zijn genoeg crewcompetitie's gewonnen door gastspelers zoals Rubber en Renkie etc
En dat er nu toevallig of paar dagen geleden 8 Goodfellas goed voor stonden is leuk. Maar Goodfellas gaat in competitie's buiten de crew als CK en CC niet bepaald goed. -
@Glennevire_NL
Voor die laatste zin gaan we jullie afstraffen in de battle! -
het spel word steeds minder leuk merk ik en ik merk het nu ook om me heen van diverse managers, dat het moraal en de steals kant nog wal slaan.
het lijkt allemaal geen zak meer uit te maken wat je instelt doet, na oefenen op OFM. komen er verschillende uitslagen en stats uit dat gewoon echt niet goed is, ik hoop echt dat ze er wat mee gaan doen anders is alles wat managers nu winnen gewoon een loterij.
voor alle managers die trouwens dit anders zien, kom dan testen met mij op OFM en zie het voor jezelf
-
Gewoon wat meer 451/4231 spelen, dan raak je wel van de steals af
-
En je krijgt er 0-0 voor terug
-
Alex 1-1
Matt 0-0
Vincent 0-1 -
Alex 1-1
Matt 0-0
Vincent 0-1
Robbie 2-1 -
Misschien handig als jullie de voorspelling plaatsen voordat de wedstrijd is gespeeld!
Brazil (the Skippy) vs Czechoslovakia (Renkie)
Uitslag: 0-2Alex 5
Dave 4
Renkie 3
Vincent 2 (+1)
Carlo 1
Remco 1