Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
Na 21 speelronden:
-
Eindstand Glory vs TLT:
-
Hoe werkt zoiets?
-
@Alfonzso_NL192 said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
Hoe werkt zoiets?
Je speelt met 2 crews een battle tegen elkaar.
4 tegen 4 of 5 tegen 5, er zijn een aantal regels maar het gaat er natuurlijk om dat jij met je crew de andere genadeloos inmaakt (wat ons afgelopen keer niet gelukt is zoals je kunt zien).
Leuk om toch is wat anders te doen dan het "normale" osm.Hier wordt het uitgelegd:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/280/crewbattles-uitleg-regelsNog vragen ?
-
TOT is op zoek naar een tegenstander voor een 4 vs 4 Battle (of 4 vs 4 vs 4). Gezien wij met mensen aantreden die nieuw in het crewwereldje zijn willen we graag een tegenstander die hierbij past. Gelieve contact op te nemen met mij!
-
Volgens mij zoekt TRV nog een tegenstander ( @Shane-FC-BrugesBoy_NL )
-
OFF is op zoek naar een crew die bereid is om in mei een 5 vs 5 battle te spelen. Alle verdere details m.b.t. de battle kunnen in onderling overleg worden afgesproken. Graag contact opnemen met mij!
-
Nogmaals nieuwe poging aangezien CC topics zijn aangemaakt. We hebben verder geen reacties gekregen helaas.
-
Gio's Tribute is op zoek naar een tegenstander om zo'n crew battle te spelen
4vs4 mogelijk, liefst 5vs5.
Heb hier al per direct 5 managers voor klaar staan!! -
@Alfonzso_NL192 @Sjinne_4_ever_NL zoekt battle tegenstander....!!
-
Wij zijn eentje aan het regelen Wellicht in de toekomst
-
De downloadlink vd 4vs4 sheet doet het niet (meer)
-
-
Ok, vraag hem even op via de mail. Dan zal ik via de mail sturen.
-
@EstorilAzi_NL Zal ik doen!
-
Wij zoeken nog een tegenstander. Zou in juni nog kunnen starten.
-
Ik vraag me af of je hier ook crewpunten voor krijgt?
-
Nope
-
Eindstand: TOT vs TRV
Met dank aan @Thoadz_NL
-
Tevens ben ik aan het rondkijken of we een tweede battle kunnen opstarten. Dat zal een 4vs4 Battle worden vermoed ik. Wij zullen met managers spelen die nog nieuw zijn in het crewwereldje. Daar zoeken we ook een gepaste tegenstander bij. 1 persoon zal wel als teamcaptain gelden die wél al bekend is met Crews Stuur me via de chat een berichtje of tag me in een berichtje