OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@Rubber890_NL yeah right... gelukkig is je tw er ook naar hahaha
-
@BolaBranca_NL67 sta gewoon 10e met die tw :s
-
@Rubber890_NL goh, maak ik iig kans hahaha
-
@BolaBranca_NL67 degradatiestress, rode lantaarns, het is geen pretje hier
-
@Rubber890_NL neem het niet graag van je over
-
@BolaBranca_NL67 ach, er zijn nog 2 andere die kans hebben op de lantaarn
-
De groene lantaarn ben ik al sinds het begin aan het knuffelen, die laat ik niet meer los
-
@The-best-manager-in-the-world_NL geniet ervan zolang het kan haha
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Dit zijn wel de resultaten waar je trots op mag zijn
Overigens hulde aan Golden Glory, ze maken er echt een ontzettend fijne battle van!
Wel heel erg kinderachtig om hier screens van te maken, of kan ik het meer arrogantie noemen.
In de voorgaande 2 battles nog geen 1 screen van jou gezien.
Goeie reclame voor LFS dit. Denk dat we ons maar even gaan beramen of we er nog een leuke battle van willen maken of dat we er net zo een zooitje van gaan maken als svon. Want uitgeschakeld zijn we toch al, dus waarom nog proberen er een leuke battle van te maken en met bc te gaan smijten.
Schijnbaar vinden jullie dat leuker om met 1000 punten verschil te winnen. -
-
@alex7ander7_NL deze reactie vinnik wel weer wat overdreven. Het is geen aanval ofsow, maar Rein is gewoon helemaal happy met z'n overwinning. Can't blame him. Je kan mij niet vertellen dat jij niet zou genieten van een winst met tk tegen. Daarnaast, pronkt iedereen op het forum wel met z'n lekkere overwinningen. Dus om nu meteen te gaan zeggen of je de battle nog wel serieus moet nemen; vinnik meer lijken op het zoeken naar excuses.
Gewoon lekker de battle afmaken zoals GG het zou doen en als jullie es een lekkere winst hebben, deel die dan ook gewoon. :thumbsup_tone1:
-
Ik had lekker van jou gewonnen...
-
@jonesy_NL Die nederlaag
-
@maricja_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@jonesy_NL Die nederlaag
Sorry.. Normaal gezien ben ik liever voor dames
Ik hoop dat je er al over bent..
-
Heeft de organisatie (@Flougle92_NL , @Memphis-United_NL , @gna-gna-gna_NL & @Robbiebb_NL) al een datum in gedachten voor de halve finales? Dan kunnen wij daar rekening mee houden qua beschikbare accounts.
-
de vakantie periode komt er inderdaad aan waar door er veel mensen afwezig zullen zijn en sommige crews niet in hun sterkste opstelling kunnen komen
-
@waterhoen19_NL @stannleyy_NL
Vandaar dat er nog geen datum is, na de laatste battle in de groepsfase gaan we in overleg met de 4 overgebleven crews kijken wanneer iedereen weer hun sterkste line up op kan stellen -
Aan ene kant idd drukte en vakantie. Aan andere kant ook zonde om pas over maand of later die duels te spelen. Moet je weer opnieuw in die flow komen.
-
@jonesy_NL haha ja hoor, je zal niet de laatste zijn die mij op een nederlaag trakteert
-
@maricja_NL hij happy? Ik geloof dat er al eerder commotie is geweest hier op het forum door een uitspraak van hem.
Hoe fanatiek kan je zijn zeg.
Denk je nou werkelijk dat ik screens ga maken als ik win met een tk tegen?
Ik geloof dat wij hier allemaal toch wel vaker gewonnen hebben terwijl we een tk tegen hebben gekregen.
Maar ja ik begrijp het wel, een kinderhand is snel gevuld.