OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
Ik heb bijna zere duim van al die upvotes geven
-
@alex7ander7_NL hoe kom je erbij dat jullie uitgeschakeld zijn en nergens om spelen? Als jullie van LFS winnen hebben jullie gewoon 6 punten uit 3 duels...
-
-
@Glennevire_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@alex7ander7_NL hoe kom je erbij dat jullie uitgeschakeld zijn en nergens om spelen? Als jullie van LFS winnen hebben jullie gewoon 6 punten uit 3 duels...
Dan komt het op doelsaldo aan en daarin staan we ruim achter.
Is gewoon jammer dat svon totaal niks meer doet in die laatste battle.
Maar dat hebben ze tegen ons en lfs ook niet gedaan.
We moeten minstens 400punten verschil winnen en dat is lastig tegen lfs. -
@alex7ander7_NL fair enough. Dat is idd lastig.
-
@Glennevire_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@alex7ander7_NL fair enough. Dat is idd lastig.
Nummer 3 zal wel over svon heen walsen, dus die gaan sowieso door.
Het gat in doelsaldo is te groot helaas.
Hoop dat er volgend jaar enkel serieuze crews meedoen, de crews die er nu me de pet naar gooieden mogen ze wat mij betreft niet meer uitnodigen -
@alex7ander7_NL vorig jaar was het voor mijn gevoel leuker en spannender. Je had toen ook de deelname van crews als DSMA en Kanarie. Het is idd jammer dat SVON er minder om geeft als de rest en dat MSL zich terug trok. Ook al streden die negens meer voor. Toch naar om te zien dat een CK, waar de heren van GF tijd en moeite in steken, met deze dingen wordt ontsierd. Gelukkig kunnen de overige crews het toch leuk en spannend houden. :thumbsup_tone1:
-
@maricja_NL helemaal mee eens.
-
Tussenstand OSM Striker Ultras - Imperium
Speelronde 10/22: -
@Sanderjep15_NL spannende battle! Hoe staat het met de tk van beide crews?
-
@Robbiebb_NL
Volgens mij hebben wij in totaal 1 TK minder ingezet dan OSU. Dus ligt nog dicht bij elkaar..Zelf gister een pijnlijke 0-1 nederlaag geleden in de kwartfinale beker thuis tegen Pieter door een rode kaart. Erg zuur op zo'n moment, anders hadden we alle halve finalisten gehad, nu "slechts" drie van de vier. Blijft spannend tot het einde.
-
@Mark_van_V_NL staat nog heel dicht op elkaar, ben benieuwd wie er met de winst vandoor gaat :ok_hand_tone2:
-
@maricja_NL
Vanaf de halve finale zal het ongetwijfeld weer volop spannend gaan worden. -
@vinnievuik_NL Zal ongetwijfeld wel. Of Imperium of OSU. Tegen beide zullen we onze handen vol hebben.
-
-
-
En maar weer een update, blijven allemaal knallen:
-
Tk inzetten en toch verliezen :(:(
Dit is niet echt mijn battle
-
@Rubber890_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Tk inzetten en toch verliezen :(:(
Dit is niet echt mijn battle
Ach je was niet de enige.
Ik wilde er eerst ook een screen van maken maar ach......
-
@Sanderjep15_NL weer tijd voor een tussenstandje, nog steeds zo close?