The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Sjinne_4_ever_NL frituurpannenke gelijk voor de leeuwen gegooid met ds1 Succes beide crews!!
-
@Glennevire_NL een echte tijger kan zelfs een Leeuw verslaan
-
@De-Boterbloemen_NL Als ik echt zo slim was, was ik hier niet geweest, dan had ik al ergens in een onderzoekscentrum gezeten of juist een baan met vrij weinig werk om mijn geniale plannen uit te werken. Tevens hebben genieën ook geld nodig in het begin van hun loopbaan !!
-
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Sjinne_4_ever_NL frituurpannenke gelijk voor de leeuwen gegooid met ds1 Succes beide crews!!
Ik gooi ze allemaal voor de leeuwen haha Komt goed, dit is wel voor hun een eerste kennismaking met crewbattles :thumbsup_tone2:
-
@Frituurpannekes_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@De-Boterbloemen_NL Als ik echt zo slim was, was ik hier niet geweest, dan had ik al ergens in een onderzoekscentrum gezeten of juist een baan met vrij weinig werk om mijn geniale plannen uit te werken. Tevens hebben genieën ook geld nodig in het begin van hun loopbaan !!
Dit geeft al aan dat jij nooit veel geld gaat verdienen, de meeste mensen die veel geld verdienen werken zich er helemaal kapot voor. Dat is de reden dat ze ook veel verdienen, door keihard te werken!!!
-
@De-Boterbloemen_NL Einstein werkte in een patentbureau waar hij niet veel te doen had en daarom tijd had om zijn geniale en wereldschokkende ideeën kon uitwerken...
-
Tevens zijn er ook veel mensen die zich de pleures werken en niet veel betaald krijgen, dus hard werken levert niet ltijd veel op...
-
@Frituurpannekes_NL werken ansich levert gewoon vaak qua geld misschien niet veel op maar wel qua vriendschappen/relaties/naar je zin hebben Niet naar je zin hebben en slecht werk doen is erger voor je dan werkloos zijn.
-
Of je heet Danielle Bregioli. Op je de 13de al bij Dr Phil zitten vanwege gestoord gedrag en een paar maandjes later ineens een heel managementteam achter je hebben en miljonair zijn. Ging dat maar bij mij zo makkelijk
-
@Frituurpannekes_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Tevens zijn er ook veel mensen die zich de pleures werken en niet veel betaald krijgen, dus hard werken levert niet ltijd veel op...
Ja, die mensen zijn dan te dom! Maargoed die heb je ook nodig.........
-
@De-Boterbloemen_NL wel heel generaliserend/kort door de bocht. Hoezo zijn ze dan "te dom"? Jij vind verpleegsters in ziekenhuis dus per definitie dom.. xD(werken keihard en verdienen weinig geld)
-
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@De-Boterbloemen_NL wel heel generaliserend/kort door de bocht. Hoezo zijn ze dan "te dom"? Jij vind verpleegsters in ziekenhuis dus per definitie dom.. xD(werken keihard en verdienen weinig geld)
Ik heb het over de mensen die meer kunnen verdienen maar er zelf te lui voor zijn of het wel prima vinden zo!
-
@De-Boterbloemen_NL Nou preek je weer als vanouds, maar vertel ons dan eens hoe het dan moet (in jouw ogen) :
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@De-Boterbloemen_NL Nou preek je weer als vanouds, maar vertel ons dan eens hoe het dan moet (in jouw ogen) :
Wat jij doet moet je lekker zelf weten. Geef alleen na hoe ik erover denk!
Maar jij bent het er niet mee eens dus?
-
Je slaat een arrogante en betweterige toon aan. Geef dan aan hoe het wel moet als je het zo goed weet
-
Trouwens, wie in Bosnië een seizoen wil meedraaien in m'n competitie. Stuur me een berichtje en ik stuur een uitnodiging. Was vergeten dat wanneer je timers uitzet de competitie besloten is... :rolling_eyes: #moneygrabbers
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Je slaat een arrogante en betweterige toon aan. Geef dan aan hoe het wel moet als je het zo goed weet
Ik geef alleen aan hoe ik erover denk. Als ik ga zeggen hoe het wel moet, loop je daar weer over te piepen dat dat betweterig is
Dus volgens mij moet je altijd wat te piepen hebben inplaats van dat je er gewoon normaal op ingaat. -
Ik vergeet altijd of jij nu rechts of links bent Boterbloemen
-
@SIRclitjeslikker_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Haha, heb zelf ook af en toe last van korsakoff
-
@SIRclitjeslikker_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Aan mijn objectieve opmerkingen is het in ieder geval niet te merken