CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Is dit topic alleen voor de hoogste divisies van de crew cup? Ik vind namelijk nergens de standen terug van onze divisie.
-
@crimsontide_ NL daar is het topic "CC 57 tussenstanden voor" hier onder. Nee dit is voor alle divisies.
-
@Glennevire_NL Dank u!
-
@Dave-Jansen_NL ik hoop het niet. Ik vind het veel leuker als je lekker aan het klagen bent
-
@Rubber890_NL klagen werkt m.b.t osm iig de verkoop engine xD
-
@Rubber890_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Dave-Jansen_NL ik hoop het niet. Ik vind het veel leuker als je lekker aan het klagen bent
neem ik zijn rol wel over, thuis tegen de koploper, 1-2 16-8
-
@Robbiebb_NL oef die doen pijn
-
Nou ja gisteren stal hij een punt bij mij.
Vandaag deed ik hetzelfde.
-
Zojuist pas voor het eerst gezien/geleerd... Je kan je transfers sorteren op positie hahhaa Heb tot dusver 43 keepers verkocht xD
-
@crimsontide_NL Buiten de EL en CL boeit niemand het echt wat of hun percentage tov andere teams nou zo goed zijn of niet Volgens mij is er maar 1 ding wat telt... de eindstand vd competitie
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Rubber890_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
neem ik zijn rol wel over, thuis tegen de koploper, 1-2 16-8
Whahahaha vandaag speel ik uit tegen de koploper en er gebeurt precies hetzelfde
Stats 18-6 in het voordeel van Baldadig en dan win ik 0-2 :rofl: -
@Dave-Jansen_NL vind het maar niets, jij hoort op die manier te verliezen en ik te winnen. De engine zal wel even van slag zijn
-
Maar 7 punten en 6 teams inhalen om mijn doel te halen.....
Gelukkig draaien Mark en Ray wel lekker -
Verdorie unieke kans laten liggen om tot 12 punten uit te lopen .
-
@Genious18_NL je bent gewoon terecht verslagen. Kan niet altijd meezitten
-
@crimsontide_NL Dan zit je bij ons in de crewcup, zelden een tussenstand inderdaad.
-
Eredivisie A:
-
@Sjinne_4_ever_NL Ja ik vind het wel leuk om te weten maar ja als ik de enigste ben...
-
@RCJDR_NL165 Klopt dus niemand die weet waar je aan toe bent..
-
@crimsontide_NL stand is vanochtend gewoon gepost door @Bola Branca_NL