OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
Om van in je broek te plassen
-
Ja echt, slapeloze nachten
-
Vanavond gaat bepaald worden wie de battle gaat winnen.
De ko-fase is iig al veilig, dus dat is al mooi.
-
@Robbiebb_NL valt mee
-
@BolaBranca_NL67 jij wel he baby bola branca (j/k m8)
-
@Glennevire_NL pas maar op, straks mag je me verschonen :rofl:
-
@BolaBranca_NL67 schijt hem maar gewoon onder joh
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Vanavond gaat bepaald worden wie de battle gaat winnen.
De ko-fase is iig al veilig, dus dat is al mooi.
idd, eergisteren stonden we ongeveer 200 punten voor en hadden we veel vertrouwen. Jullie hebben gisteren weer een hele mooie ronde gehad, wat weer beslissend was voor jullie behoud in deze competitie.
Wat rest is een overwinning boeken op jullie, das het maximale wat er nog in zit.
Het is nog niet afgelopen maar we kunnen zeggen dat we een hele leuke battle hebben gespeeld. Beetje trash-talk van beide kanten maar na afloop (zoals in vechtsport evenementen) hebben we respect voor elkaar. -
@alex7ander7_NL mooi gesproken. Er is denk ik genoeg basis om nog eens een battle tussen GG en LFS te organiseren buiten het CK om
-
@Rubber890_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@alex7ander7_NL mooi gesproken. Er is denk ik genoeg basis om nog eens een battle tussen GG en LFS te organiseren buiten het CK om
Wat mij betreft heel zeker!
-
Mooi man, positieve wending heren!
-
@Rubber890_NL idd, ik heb echt genoten van deze battle. In geen tijden meer zo een leuke strijd meer gehad op osm.
-
@alex7ander7_NL
Dat is altijd mooi om te horen.
Maar wie gaat er nu winnen of is de beslissing nog niet gevallen? -
@Renkie_NL wij stonden gisteren 60 punten voor. Hun hebben de beker gewonnen waardoor wij nu nog 10 punten voorstaan. Hopelijk houden we dit morgen vast.
-
Het is idd een spannende battle en zelf vind ik dat helemaal top! Keuzes maken, analyseren, strategieën bedenken. Heerlijk. Beetje trash talken hoort erbij, maar hebben de beide crews alleen maar respect voor elkaar.
Ik ben ook wel te porren voor een battle buiten het CK om tegen GG.
-
@maricja_NL @The-best-manager-in-the-world_NL @RAWstyler_NL @Rubber890_NL @Pepcoachie_NL Wat mij betreft challenge accepted... Maar weet natuurlijk niet wat de rest ervan vind... Maar denk dat dat wel goed gaat komen!!!!
-
Als Reinier meedoet prima
-
Zodat ik weer zeker ongeveer zoiets kan verwachten ?
Nee maar, ik vind het prima, maar moet wel even kijken wanneer ik (en de rest van LFS) er weer tijd voor heb. Heb nu wel vaak 4 slots nodig, dus ik moet ff kijken wanneer ik weer tijd vrij kan maken. Desniettemin was dit inderdaad een heerlijke battle, laten we er nog een mooie laatste dag uit gooien!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Misschien gewoon tk's uitzetten in een battle buiten de CK's om?
-
@The-best-manager-in-the-world_NL ah daar was eindelijk weer een screenshot