The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@De-Boterbloemen_NL nee daar ben ik het mee eens. Maar ik ben totaal niet met je eens dat mensen die keihard werken zelf te lui zijn waardoor ze weinig betaald krijgen Er zijn gewoon niet veel beroepen/sectoren waar je echt veel betaald krijgt. Dus het gaat mij te ver om die mensen lui te noemen. Zelfs mensen met uitkeringen moeten ook tegenprestaties leveren door onbetaald te gaan werken. Vrijwel niks komt gratis meer in dit land.
Als mensen het werk echt leuk vinden en er daarom voor kiezen dan is dat belangrijker dan geld.
Helaas zijn er te veel mensen die of het wel prima vinden en heel rustig aan het werk uitvoeren, of te bang zijn om de stap te maken en maar op hun plek blijven zitten. En die twee groepen vind ik wel dom! -
EINDE DISCUSSIE.
Weer tijd voor gezelligheid in dit cafe.
-
@De-Boterbloemen_NL dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik zie mensen die fouten maken dan ook niet als falers maar bewonder ik juist voor de risico's die ze nemen. Ik vind idd ook mensen dom die alleen op Safe spelen en nooit wat proberen (Y)
Fijne avond bloem! -
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@De-Boterbloemen_NL dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik zie mensen die fouten maken dan ook niet als falers maar bewonder ik juist voor de risico's die ze nemen. Ik vind idd ook mensen dom die alleen op Safe spelen en nooit wat proberen (Y)
Fijne avond bloem!Dan zijn we het uiteindelijk nog best wel met elkaar eens
Ben van mening dat als je risico neemt, dat als je valt (faalt) je er alleen maar steker uit terug komt en dus de tweede keer het wel behaald!Inderdaad fijne avond!
-
Wat een weertje :cloud_tornado:
-
@peter-osm-master_NL heerlijk he
-
@peter-osm-master_NL Hahahahah, goed idee. Maar ik ben het er niet mee eens waar het over ging en dat wanneer ik een voorbeeld uitleg , direct een persoonlijke aanval krijg... Tevens moet men het woord objectief niet gebruiken als men niet weet wat het betekent. Tevens klopt de argumentatie niet ( drogredenen ). Kunnen sommige mensen nog wat van leren ( niet jij @peter-osm-master_NL )
Maar ander subject, Wat gaat Cambuur volgend jaar doen/ wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?
-
@Frituurpannekes_NL ik bemoei mij er verder niet mee snap er al weinig van haha maar goed trainer van Ajax hoop een goede en Cambuur gaat wat minder worden ook omdat de toppers zijn verkocht maar we zullen zien
-
@Frituurpannekes_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@peter-osm-master_NL Hahahahah, goed idee. Maar ik ben het er niet mee eens waar het over ging en dat wanneer ik een voorbeeld uitleg , direct een persoonlijke aanval krijg... Tevens moet men het woord objectief niet gebruiken als men niet weet wat het betekent. Tevens klopt de argumentatie niet ( drogredenen ). Kunnen sommige mensen nog wat van leren ( niet jij @peter-osm-master_NL )
Maar ander subject, Wat gaat Cambuur volgend jaar doen/ wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?
Ik ben het niet met je eens, volgens mij begrijp je het nog steeds niet. Maar zal het je maar niet uitleggen want daar zitten je crewgenoten volgens mij niet op te wachten!
-
@De-Boterbloemen_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ik ben het niet met je eens, volgens mij begrijp je het nog steeds niet. Maar zal het je maar niet uitleggen want daar zitten je crewgenoten volgens mij niet op te wachten!
Nee daar zit ik niet op te wachten. Ben er klaar mee kerel. Aub fatsoenlijk, zonder zelf ook personen aan te vallen of steken uit te delen, anders blijf je maar weg hier :thumbsup_tone2: Zijn we het daar over eens? Nu wil ik ook er ook niets meer over horen, dat gezeik allemaal.
-
Keizer :thumbsup_tone2: Daar zou ik het gewoon mee doen als ik Ajax was. Iedereen is daar blijkbaar vol lof over hem, nou dan laat hem z'n ding doen! Plus, hij kent de jongens daar. En hopelijk ook de kwaliteiten van spelers die nu op de bank zaten.
-
Hoihoi. Hoe staat het met de crew wereld? Ik kreeg laatst een of andere pop up melding. Het is niet meer wat het geweest is, of is er toch nog veel animo?
-
@rshardy_NL Meeste crews zijn zo goed als dood. Wij JR spelen nog CrewCup en CrewComp maar zijn niet meer actief opzoek naar leden en qua forumactiviteit is het helemaal uitgestorven. Boeit me ook eigenlijk niet meer. Normaal gesproken komt er nog een crewupdate aan maar OSM kennende zal dit nog maanden en maanden aanslepen. Het forum zal ook beschikbaar worden op de app maar voor mij hoeft dat niet meer. Na 5 minuten ben ik alweer uitgelogd van het forum. Hoe gaat het verder met je trouwens?
-
Fijn weekend mensen
-
@peter-osm-master_NL dank Peter jij ook!!!
-
@Glennevire_NL Thnx :slight_smile:
-
@Thoadz_NL heeel veel plezier in Grunn
-
@Thoadz_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Goed weekend! Team uitje Groningen it is
Lekker lekker, wat gaan jullie doen naast bier drinken?
-
@rshardy_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Hoihoi. Hoe staat het met de crew wereld? Ik kreeg laatst een of andere pop up melding. Het is niet meer wat het geweest is, of is er toch nog veel animo?
Tis niet meer wat het was, de animo onder nieuwelingen begint een héél klein beetje te komen merk ik persoonlijk. Of het komt doordat ik als een van de weinige beheerders nog een beetje actief promoot