Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@maricja_NL lekker. Ik deed in 2015 de 10KM in Den Haag en had als doel 2016 de halve te lopen. Inmiddels doe ik het helemaal niet meer en zit ik 2-4x per week in de sportschool en doe ik hooguit 5 minuten cardio. Het hielp ook niet toen ik nog hardlopen deed 1,5 maand geleden gigantisch traag was over lange afstanden met gemiddeld 8 min/km
-
@Glennevire_NL Minder drinken.
-
Laat dat nu net moeilijk zijn, minder drinken!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL inderdaad!! Misschien vanwege dat waterige festival bier maar xtc nemen hehe
-
@Glennevire_NL drugs are mmmmmmkay
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Gewoon je mond dicht lijmen.
-
Gisteren weer niet gelukt!!:P
-
@Christiano-Mengelaldo_NL
Dat is ook een flinke uitdaging met dit dorstige weer -
Tis jammer dat het mooie weer vaak er is wanneer er gewerkt moet worden
-
@maricja_NL gelukkig zijn er voor vrouwen op werk wel veel acceptablere kleding voorschiften e.d Jurkjes, rokjes etc. Als man ben je verplicht lange broek zowat overal ook al is gevoelstemperatuur 45 graden
-
@Glennevire_NL Gelukkig mogen de heren bij ons op werk gewoon in korte broek verschijnen, maar toch. Het is broeierig en plak weer
-
Het is gewoon veel te heet voor een blanke.
-
@spectraaaaa_NL Feit!
-
@maricja_NL Zelfs op mijn slaapkamer is tempratuur opgelopen tot 32 graden :(. Airco to the rescue (hopelijk :rofl:)
-
@spectraaaaa_NL In mn oude woning stond de zon ook de hele dag in de woonkamer te schijnen. Werd het ook zo warm. Pffff. Hoop voor je dat de airco zn werk doet. Hebben we hier ook maar aangezet en dadelijk slapen met een raam open.
-
Een temperatuurtje tussen 22 - 25 graden vind ik warm zat.
-
@maricja_NL Airco staat 2 uur aan inmiddels en nog steeds 26 graden, ik denk dat ik een veroordeeld ben toch een nachtje bank
-
@spectraaaaa_NL Hopelijk pak je toch nog wat slaap, maar het is gewoon ruk met dit warme weer.
Tis ook nooit goed. Iedereen wilde de zomer, en nu is het te warm
-
@maricja_NL ik slaap ook met raam open. Maar krijg ik muggen bultjes van.
-
Ooit van venstergaas gehord?