CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Alfonzso_NL192 Bedankt voor het bijhouden, zie dit topic
-
@Robbiebb_NL ??? Heeft dat met hem te maken?
-
@Glennevire_NL
Stats zoals die van @Alfonzso_NL192 zorgen er wel voor dat de sterke managers / teambouwers in the spotlight komen. We hadden @jelle_nijhof_NL zelf ook wel in het vizier, maar dit helpt wel. De getallen in de overzichten zijn nog wat vertroebeld, doordat Jelle in de laatste speelrondes al zeker was van het kampioenschap, en heel wat toppers naar zijn crewgenoten heeft geschoven. Vandaar deze versterking -
@vinnievuik_NL aah vandaar. Dankjewel Vincent Fijn weekend alvast
-
@vinnievuik_NL idd, hij heeft de crew zowat eigenhandig naar de eerste plaats gebracht en met veel voorsprong tegenover ons (Gio's Tribute)
Had hij een mindere prestatie geleverd had het veel dichter bij elkaar gelegen.Ben zelf ergens nog wel fier op men eigen dat ik de eerste was die tegen hem had gewonnen in de CC
-
@Robbiebb_NL You welcome!
-
Mag je spelers voor onder waarde aan de engine verkopen @Robbiebb_NL ? @MikevanderHilst_NL heeft namelijk speler onder waarde eropstaan. Ik koop hem sowieso niet anders is minpunten voor ons en voor KL.
-
je geeft zelf al het antwoord
• Alle transfers tussen twee managers moeten boven de waarde liggen. Transfers aan een andere manager onder de waarde wordt bestraft (zie onderdeel “straffen”). -
@Robbiebb_NL maar transfers onder waarde aan de engine worden niet bestraft? Dat wil ik ook weten....
-
@Glennevire_NL Ja hoor dat mag gewoon, er zijn geen restricties voor het verkopen aan de engine. @MikevanderHilst_NL neemt wel het risico om tegen een straf aan te lopen als een andere manager deze speler koopt, dan worden koper en verkoper bestraft
-
Ik heb hem maar weer terug op zn waarde gezet om een dergelijke situatie te voorkomen^
-
@Robbiebb_NL Is idd een risico.. maar dan krijgt die andere manager ook minpunten
-
Gefeliciteerd OSU met weer CL winst en de beker. Alle 4 op doel of erboven respect!! @Braamsie-_NL @den_hertog @PieterPacolet_NL @Isalvador_NL
-
Engineverkopen EL:
Teambouw EL:
-
Mooie lijstjes Robbie, en snel geproduceerd. De indicatie van aantal gescoute spelers blijft leuk om te zien. Knappe prestatie van OFF om met deze teambouw vrij gemakkelijk te handhaven in de EL. Jullie weten ongetwijfeld zelf ook waar de ruimte tot verbetering ligt
-
Gefeliciteerd OSU, met CC winst. Mooi stabiel gepresteerd met z'n vieren!
-
Toch weer een mooie plek in de Hall of Fame behaald dit seizoen met JR. Volgens mij is er zelden een team geweest dat het zó slecht heeft gedaan in de CL. #trots #wzjrwzdb
-
Ik herinner mij een team dat het drie seizoenen geleden nog slechter heeft gedaan... ah nee, wacht, dat waren wij ook
dan maar weer shinen in de EL! -
@Sir-Heyvaert_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik herinner mij een team dat het drie seizoenen geleden nog slechter heeft gedaan... ah nee, wacht, dat waren wij ook
dan maar weer shinen in de EL!Wow, ja! Toen hadden we nog 23 sheetpunten minder dan nu hahaha
-
Inderdaad, maar een heel klein verschil blijkbaar. Dacht dat het verschil met toen toch groter ging zijn, want deze keer had ik toch het gevoel dat we iets meer dan toen een rol(letje) van betekenis hebben gespeeld. niet dus