The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Sjinne_4_ever_NL
Stelletje broekies, bij GF zitten wel 6 papa's -
@vinnievuik_NL echt he. Bij Imperium ook minstens 3/4 en komen er volgende maand iig 2 bij haha
-
Gewoon verstandige jongens. Kerel wat moet ik met een kind op me 26e?! Moet er niet aan denken man pfff
-
@Furrax_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Gewoon verstandige jongens. Kerel wat moet ik met een kind op me 35ste?! Moet er niet aan denken man pfff
-
Cheater!
-
@spectraaaaa_NL Haha jaa die instelling kan ook. Zit nu wel in de leeftijd dat er links en rechts wat huwelijken en baby's komen.. en ik maar lachen xD
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@spectraaaaa_NL Haha jaa die instelling kan ook. Zit nu wel in de leeftijd dat er links en rechts wat huwelijken en baby's komen.. en ik maar lachen xD
Lijkt het je niet wat om zon klein jochie te hebben waar je maximaal mee kan ouwehoeren en waar je alle leuke streken van vroeger van jezelf bij terugziet?
-
Dat is het positieve, de andere kant is dat dit levende wezen jouw leven voor 100% gaat domineren voor de komende... tja vele jaren. Je bent jong, je wilt wat... en dan ga je jouw leven toewijden aan het opvoeden van een kind. Dan moet je er ECHT klaar voor zijn en ook ECHT willen.
Ik wil nog genoeg dingen doen & opbouwen. Dus voor mijn 30e sowieso geen kleine. Laat staan dat het er überhaupt ooit van komt Maar goed, iedereen z'n eigen ding.
-
TOT Nieuwsflash
Wijziging ledenbestand
Na, pfff ik weet niet eens meer hoelang, f*cking veel jaren heb ik Jonas @vigor-hamme_NL moeten kicken. Oud modje van VF en eigenlijk al een tijd vergane glorie xD Echter in de Belgische ranking heeft die lang in de top van OSM gestaan. Echt, erelid is eigenlijk te kort gedaan. Onderdeel van de leukste, beste en actiefste tijd van TOT! Echter aan alles komt een eind. Kerel, succes in je leventje. Maak er wat van! Jammer dat jouw plannen voor een meeting nooit van de grond kwamen haha! Succes met allesNaast Jonas is David @Dhr-Marsman_NL ook gekickt. Jammer, het blijkt maar weer eens dat goede leden werven eigenlijk meer tijd zou moeten kosten. Dat op korte termijn het gokgehalte toeneemt. Geen enkel woord uit z'n mond is helaas uitgekomen. Dit neem ik maar op de koop toe. De andere versterkingen zijn tot op heden wel goed uitgepakt!
TOT EL-line up
@Sjinne_4_ever_NL @peter-osm-master_NL @Pelzeri_NL @RCJDR_NL165
Eerste keer in het nieuwe concept dat we uitkomen op dit niveau. Voor Bas is het zelfs zijn eerste CrewCup ooit. Binnen onze grenzen zullen wij er alles aan doen om een zo mooi mogelijk resultaat te boeken. Succes aan de andere crews.TOT vs ...?
Onze "rookies" willen wij graag kennis laten maken met de Crews. Dit d.m.v. battles. Heeft jullie crew dezelfde ambitie voor jullie nieuwe leden? Laat het ons dan weten!Ledenwerving
Wij zoeken nog steeds leden. De eisen & wensen staan in het ledenzoektopic» Ruud (The OSM Tigers)
-
Ik wil!!!
-
Daar moeten we even een aantal weekjes over nadenken Gianni
-
@Sjinne_4_ever_NL Kut!
-
Daar hoeven we minder lang over na te denken
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Daar hoeven we minder lang over na te denken
Dat klopt