Kanarifuglene: [KL] League
-
@Memphis-United_NL thanks Memphis!
Valt wel op he haha, ja alle credits aan de lage dsen, er wordt goedgebouwd en tactisch gespeeld!
-
Hortend en stotend aan het pruttelen in de KL2. Gister een belangrijke driepunter tegen degradatie gelukkig
-
Tussenstand: Kanarifuglene League 2 week 16/43
1 the skippy Cagliari 2904
2 Jeffreytonder17 Sampdoria 2592
3 coachmaster7 Crotone 2532
4 Kevin Wybo Lazio 2484
:blue_circle: 5 FC DerroY Napoli 2388
:blue_circle: 6 jonesy Bologna 2172
:blue_circle: 7 Hans016 Sassuolo 2064
:blue_circle: 8 Glennevire Torino 1944
:blue_circle: 9 TBMITW Udinese 1932
:blue_circle: 10 Bjorn2321 Palermo 1872
:blue_circle: 11 Gangstermow Empoli 1608
:blue_circle: 12 Victoryo0 AC Milan 1344
:blue_circle: 13 Rubber890 Pescara 1248
:blue_circle: 14 pepcoachie Atalanta 1188
:blue_circle: 15 Xch13fxx Chievo 1008
:blue_circle: 16 Isalvador Genoa 264
17 Geert van H. Inter Milan 228
18 gna gna gna Juventus -24
19 The boss 68 Fiorentina -204
20 Silvester J Roma -1140 -
ik wil zeker niet klagen of een polemiek starten, maar ik kan me niet aan de indruk ontdoen dat er in de KL ook oefenmatchen worden gespeeld.
Akkoord ik verkoop echt niet vlot (laatste verkoop 18/06 en ja ik weet dat het bij alle vier spelerswaarde tss 10-14 is waardoor ik zeker niet elke worker een verkoop moet verwachten), maar nu op ronde 16 loop ik al gemiddeld 200-250 miljoen achter op meer dan drie kwart van de competitie. Op zich beschouw ik mezelf niet als een heel slechte bouwer, steeds 4 te koop, na de meeste workers kan ik een kijkje nemen, minstens 2 maal trainen per 24u. Het valt me nu al een paar seizoenen op.is er een manier om daar zicht op te krijgen of gaat het enkel als het gemeld wordt (wat crewleden onderling niet gaan doen volgens mij).
-
@Sir-Heyvaert_NL Crewgenoten onderlingen melden dat echt wel hoor. Ik heb dat bij Twstift toen der tijd jaar geleden al gemeldt
-
@Sir-Heyvaert_NL het enige wat ik kan bedenken om dit te controleren zijn de diverse bouw/verkoop tabelletjes die soms worden opgesteld per competitie. Als iemand qua verkopen significant achterblijft maar qua TW niet is er iets niet fris..
-
Strak 3x per dag trainen scheelt ook veel hoor.
-
Aan de negatieve scores in de KL te zien hebben enkelen een strafje gehad...
-
@Rubber890_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Hortend en stotend aan het pruttelen in de KL2. Gister een belangrijke driepunter tegen degradatie gelukkig
Daar heb ik enorm hard van gebaald!
-
@jonesy_NL kan ik me voorstellen, thuisnederlagen doen extra pijn :s
-
@Rubber890_NL @Sir-Heyvaert_NL Dit is niet te checken. Continu die overzichten maken en kijken wie er geoefend heeft is ok niet bij te houden. Voorheen kon je nog alle uitslagen van oefenwedstrijden checken.
Miss weer es aankaarten bij GB om deze zichtbaar te stellen. Tuurlijk kunnen managers ook strak de 8 uur training aanhouden. Maar is dit te doen. Steeds een wekkertje zetten ofwa. Maar ook met de trainingen is niet bij te houden hoeveel progressie een speler gemaakt heeft. Een speler kan 20% progressie maken maar ook 100% met een toptraining.
Zou het persoonlijk jammer vinden als mensen er misbruik van maken, maar het is niet te controleren en moet je uitgaan op de eerlijkheid van elkaar.
-
@Glennevire_NL ik hoop dat jij gelijk hebt wat dat betreft en dat men idd eerlijk is om ze te melden of niet te spelen.
-
@Sir-Heyvaert_NL Bedankt voor je post, ik ga er meteen achteraan.
-
@BolaBranca_NL67 nee maat. Dat is straf voor flink onder je doelstellingen te staan. Heeft niks met straf straffen te maken of overtredingen van de regels
-
Helaas heeft de organisatie inderdaad moeten constateren dat er inderdaad gefraudeerd is met oefenwedstrijden. Hoe hoog de straf gaat zijn, gaat nu bepaald worden.
-
We hebben besloten dat de straf gewoon -50 per pot blijft.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Overigens vermedigvuldigen we de -50 met het competitiecoefficient
-
@Glennevire_NL dan zou ik @Silvester-J maar een beetje liefde sturen, kan hij wel gebruiken
-
@vinnievuik_NL
dat klopt zeker, maar op gebied van strak trainen moet ik niet onderdoen -
zeer benieuwd of er wat verschuivingen gaan ontstaan.