Kanarifuglene: [KL] League
-
-
@Dave-Jansen_NL
Dat spannend houden zal wel lukken ja met die gepimte teamwaardes
Jullie weten donders goed dat dit spel op dit niveau om kleine voordeeltjes gaat dus dat het niet om de plusjes ging is niet echt geloofwaardig.
1 extra oefenwedstrijd in speelronde 1 is in principe al een extra winstpercentage in elke wedstrijd van het seizoen.
Toen ik mee deed in jullie crewcompetitie botsen we ook al is door dit soort dingetjes, jullie zijn daar als geen ander heel scherp op.Hoop dat jullie mee blijven doen. Voor mij helemaal vergeven ( mits eerlijkere puntenvermindering )
Een paar trainingkjes overslaan zou wel fair zijn btw : -)
-
Met die droeftoeter viel al helemaal geen afspraken te maken! Wss had ie deze actie volledig lopen verdedigen als ie nog actief was.
Alleen zijn bizarre meningen en reacties hadden wel weer voor wat extra vuurwerk gezorgd, dat dan weer wel... -
Ik denk heel eerlijk gezegd dat danser zelfs had gewild dat er strenger gestraft zou worden.
Ik vind overigens dat er veel te licht gestraft is. De teamwaardes lopen dusdanig voor dat het een zeer vertekend beeld geeft van de verschillen.
SHAME ON YOU GUYS!
-
Erg jammer dat dit is gedaan door managers die duidelijk weten dat dit niet mag . Dat maakt het toch wat erger dan onwetende managers die net nieuw in de KL zijn..
-
In ander nieuws,
Kan iemand een verkoop/TW overzicht fabriceren voor KL2 of mij vertellen hoe dit makkelijk te realiseren is?
-
Aan de mannen van KL1:
ook de excuses van mijn kant voor het spelen van oefenwedstrijden. Het is samen met Dave en Alex gedaan om de tactieken te testen. Ik oefende altijd dezelfde tactiek die ik 's-avonds ging spelen. Ik begrijp dat het valt onder valsspelen vanwege de plusjes. Ik wil benadrukken dat het ons daarom niet is gedaan.We hebben onze straf gekregen, voor mij betekent het degradatie naar KL2, ik accepteer de straf. Het is gebeurd en het zal nooit meer gebeuren. Nogmaals excuses mannen.Om de gehele discussie van die oefenwedstrijden te kunnen stoppen, is mijn voorstel aan GB om die plusjes van de oefenwedstrijden te schrappen. Dan zou het verbod op het spelen van oefenwedstrijden wat mij betreft opgeheven kunnen worden.
-
Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat
Roland en Dave reeds gezegd hebben. Wat de achterliggende motieven ook waren, feit blijft dat ik geoefend heb terwijl ik wist dat dit niet mocht. Mooier kan ik het helaas niet maken. Mijn excuses aan alle deelnemers van de KL. -
Beste KL2 en Organisatie KL,
Vooruitlopend op de nieuwe sheet van de KL2 het volgende,
Gister had ik een vrije dag die als snel richting een bekende film ging, “i know what you dit last summer”, werd in mijn geval “i know what you did this KL season”.
-1260 strafpunten, Quilty!! Of het fair is alleen een strafvermindering of degradatie, dit laat ik over aan de KL2 managers, indien hieruit komt degradatie dan accepteer ik de straf bij deze.
Nu de vraag waarom?? , ik zie hier veel post terugkomen en voor mezelf kan ik hierover het volgende kwijt.
Oefenwedstrijden gespeeld, mocht niet en toch gedaan.
Voornaamste reden en hierover mag iedereen een andere mening hebben, testen van tactieken die ik die avond wou spelen. En tuurlijk ik zie de +1 terugkomen na de oefenwedstrijd.
Heeft mij dit dusdanig voordeel opgeleverd, JA. Is dit nu de reden waardoor ik de koppositie heb in de KL2 heb, hier heb ik zelf mijn twijfels over. Ik sta bovenaan in de verkoopsheet, elke worker als een van de eerste bij voor de verkopen en dat verklaart ook mij hoge selectiewaarde , en ik doe nog niet eens 3 trainingen per dag.Al met al, ben ik fout geweest, aan iedere gedupeerde mijn oprechte excuses! ( neem niet weg dat ik toch ga voor het kampioenschap).
Grtz, Fc DerroY
-
@BolaBranca_NL67 said in Kanarifuglene: [KL] League:
@waterhoen19_NL de regels per crew event verschillen, tis niet raar om te nemen dat op een onverdachtzaam moment er een oefenwedstrijd gespeeld wordt omdat dit in de crewcup wel mag
Dat is wel heel gemakkelijk.. Als je aan een crewevent wil deelnemen dan lees je toch eerst de regels.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@BolaBranca_NL67 nee man, geloof me, dit was geen ongeluk...
Wat gaan jullie doen met degene tegen wie een oefenwedstrijd gespeeld werd en die het niet gemeld hebben? Want dat is in mijn ogen eigenlijk even kwalijk...
-
Voor mezelf bijgehouden, zal deze wel posten in mijn pauze!
-
@coachmaster7_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Wat mij betreft hadden enkele managers ook wel directe degradatie verdient hoor. Kijk een keertje mis zijn met oefenwedstrijden omdat het in bijvoorbeeld de CC wel mag kan gebeuren en een straf van 50 per oefenpot lijkt me dan op z'n plaats.
Maar als je ziet dat er managers tussen de 25-30 oefenwedstrijden hebben gespeeld dan vind ik je gewoon een verschrikkelijke naaibal die bewist misbruik maakt van de situatie. Schaam jezelf diep.
Daar ben ik het volledig mee eens! Toen ik gisteren zei dat ik het 'fijn' vond dat er zo streng werd opgetreden tegen het spelen van oefenwedstrijden dacht ik dat het om 'enkele' oefenwedstrijden ging. Als het hier om een oefenwedstrijd of 25 gaat dan is er maar 1 gepaste straf en dat is diskwalificatie en uitsluiting van deelname voor X aantal KL's. De gestraften komen er erg licht vanaf. Jammer!
-
@raakie_NL @Jip-Huijs @The-best-manager-in-the-world_NL mijn KL2 sheet heeft geen kolom O straffen? Hoe los ik dit op?
-
Deels waar, je zit er kort op. Anderzijds natuurlijk dikke bullshit.... Jouw exorbitant hoge teamwaarde komt natuurlijk ook voort uit de 100+ die plusjes pakken in oefenpotten.... lijkt me dus niet dat je dusdanig ver voor had gelegen indien dit niet het geval was geweest.
Dat kampioenschap ga je zeker pakken.. je teamwaarde zal je daarin een hoop helpen.
Het spelen van oefenwedstrijden om te testen, ben ik ontzettend voorstander van.... de zomer maar gebruiken om een testseizoen te houden. Kun je daar de oefenwedstrijden spelen
-
@jonesy_NL De uitsluiting vind ik niet geheel passend.... degradatie prima....
Naast het feit dat dit niet kan, moeten we er mét elkaar voor zorgen dat de goede managers binnen osm behouden blijven en sterke leagues kunnen spelen... Er is natuurlijk nog maar een klein gedeelte over van de 'hardcore' osm-ers.
-
Ik vind het héél héél héél erg jammer dat dit gebeurd is. En ik hoop oprecht dat jij de enige bent in KL2 die dat gedaan heeft. Verder kan ik het gewoonweg niet begrijpen dat een manager met zoveel ervaring zich daar aan bezondigd.
Ik heb hier nu 4 keer een uitleg gelezen en niemand doet het voor de plusjes. Awel, ik geloof daar NIKS van! En de ellendige uitleg die er hier aan gegeven wordt, die maakt het voor mij nog erger dan het spelen van de oefenwedstrijden op zich.
Als jij trouwens oefenwedstrijden gespeeld hebt, dan moet dat tegen iemand geweest zijn. Die heeft dat blijkbaar niet gemeld. Netjes allemaal! Hoop dat er voor het niet melden ook nog passend gestraft wordt.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Algemene Regels KL
-
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
-
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
-
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
-
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
-
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
-
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing.
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting The Best Manager in the World
Vooral de eerste zin in regel 1 wordt wel ernstig overtreden door deze acties..
Ik ben overigens ook voor een straf voor degene waartegen is geoefend en niks heeft gezegd. Natuurlijk is dit net zo bewust gedaan dan de daadwerkelijke uitvoerder.
-
-
@Fc-DerroY_NL Top!
-
@Pepcoachie_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jonesy_NL De uitsluiting vind ik niet geheel passend.... degradatie prima....
Naast het feit dat dit niet kan, moeten we er mét elkaar voor zorgen dat de goede managers binnen osm behouden blijven en sterke leagues kunnen spelen... Er is natuurlijk nog maar een klein gedeelte over van de 'hardcore' osm-ers.
Daar heb je gelijk in. Maar ik speel liever niet met 'hardcore' osm-ers die zich niet aan de regels kunnen houden en er dan:
- niet voor uitkomen als Sir Heyvaert het hier meldt op het forum (ah nee, want ze wisten goed genoeg dat het niet mocht en dat het niet gecontroleerd kon worden)
- als het dan uitkomt een lulverhaal ophangen dat het om het testen van tactieken gaat en niet om de plusjes
En wij maar eerlijk spelen en om de 2 uur op die gsm zitten kijken en tieren als er weer eens een worker niks gekocht heeft.