GoodFellas: Crewcompetitie
- 
FC Magdeburg (Fc DerroY) - Hansa Rostock (Kevin Wybo) 
 Dave 1-1
 Raymon 1-2
- 
Dinsdag laatste speeldag toch :)? 
- 
SV Wehen Wiesbaden (qsgyj) - Jahn Regensburg (Robbiebb) Dave 1-1 
 Carlo 0-1
- 
Dinsdag laatste speeldag toch :)? @Glennevire_NL 29 november laatste speeldag 
- 
@Glennevire_NL 29 november laatste speeldag @gna-gna-gna_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie: @Glennevire_NL 29 november laatste speeldag Top. Dat is dinsdag as idd    
- 
Hallescher FC (gna gna gna) - Holstein Kiel (the Skippy) 
 Uitslag 1-0Dave 39 (+3) 
 Raymon 19
 Carlo 18
 Stef 16
 Sander 14
 Foxie1 11
 Alex 9
 Matt 7
 Hans 3
 Rob 2@Dave-Jansen_NL Gaat wel lekker zo Dave hahaha 
- 
@B.-Klaassen_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie: wanneer is de volgende competitie ? zou graag mee willen doen. Begint woensdag avond. Dan moet je @Robbiebb_NL PM sturen om vragen of je nog mee kan doen  
 Is de kampioen trouwens al bekend?
- 
@B.-Klaassen_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie: wanneer is de volgende competitie ? zou graag mee willen doen. Zit al vol meen ik, tenzij er nog afzeggingen komen. 
- 
@B.-Klaassen_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie: wanneer is de volgende competitie ? zou graag mee willen doen. Begint woensdag avond. Dan moet je @Robbiebb_NL PM sturen om vragen of je nog mee kan doen  
 Is de kampioen trouwens al bekend?@Glennevire_NL Die is allang bekend, maar niemand neemt de moeite om me even te feliciteren  
- 
@PowerShot-Stef_NL ja dit is al kat in het bakkie 
 @Memphis-United_NL alvast gefeliciteerd met de titel man, heel sterk seizoen weer en nu de beker nog :muscle_tone1:
- 
SC Paderborn 07 (Memphis United) - MSV Duisburg (Doeliero) Dave 2-0 
 Carlo 1-0
- 
@Glennevire_NL Die is allang bekend, maar niemand neemt de moeite om me even te feliciteren  @Memphis-United_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie: @Glennevire_NL Die is allang bekend, maar niemand neemt de moeite om me even te feliciteren  Ik wist het serieus niet. Gefeliciteerd Alex