The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
I don't know link plakken werkt ook niet.
-
Gewoon adres balkje van youtube kopiëren dus
-
Wat een mogelijkheden zeg, tijd voor feestje?
-
@peter-osm-master_NL Ah top, thx!
-
Weinig chillen dit weekend, volgepland met feestjes
-
@RCJDR_NL165 said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Weinig chillen dit weekend, volgepland met feestjes
Nice!! Welke feestjes en waar? Was vorige week bij De Sluwe Vos All NIght Long in Pip Den Haag. WAs nice.
Goedemorgen. Fijn weekend alvast iedereen! Mijnes begint om 15:00 -
Feestjes zijn toch ook chill
-
Kleinschalige feestjes binnen familie, dus geen spectaculaire feesten in die zie zin
-
Goed weekend heren, en have fun proost
-
Ik ga weer lekker solliciteren, hebben ze maandag morgen allemaal me sollicitatie in de mailbox. Damn, dat wachten steeds is zoooo vervelend
-
Weer eens wat anders
-
Damn, dat open solliciteren levert ook geen ene moer op, volgens mij :face_palm_tone1:
-
Niet best dit
-
Speelde ook gewoon in de hoogste divisie he, echt ongelooflijk. Stel je voor dat dit met bijvoorbeeld FC Groningen gebeurt, echt een flinke shock (is natuurlijk bij elk vliegtuig ongeluk)
-
Bizar inderdaad, alleen een keeper en een verdediger die het hebben overleefd, plus wat thuisblijvers. Het zou je club maar zijn. Elke vliegramp heeft impact, maar van een heel team is toch wel extra wrang vind ik.
-
Las het ja, niet normaal. Gewoon de finale van de EL-variant behaald ook. Zo zie je maar dat altijd wat kan gebeuren. Triest dit.
-
Het is zeker triest, de keeper is inmiddels ook overleden, die levend uit het vliegtuig was gehaald
-
Nu lijkt een brandstof tekort het probleem te zijn, vind ik persoonlijk erg kwalijk dat dit zomaar kan. Maar goed, wellicht is er toch een andere oorzaak, even het onderzoek afwachten.
-
@RCJDR_NL165 said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Nu lijkt een brandstof tekort het probleem te zijn, vind ik persoonlijk erg kwalijk dat dit zomaar kan. Maar goed, wellicht is er toch een andere oorzaak, even het onderzoek afwachten.
Het moet niet gekker worden, dan kan dood door schuld aangerekend worden
-
Niet te geloven toch dat zoiets bestaat! Ongelofelijk...