Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
@Glennevire_NL en jij gewoon buiten #slecht #sorryhadto @spectraaaaa_NL Leuk om jou hier ook te zien hier Dave. Blij met de zomerstop? 
- 
@spectraaaaa_NL Leuk om jou hier ook te zien hier Dave. Blij met de zomerstop? @maricja_NL Tuurlijk is hij blij, nu kan hij tenminste in de vijver vissen ahahahahahahahahahahahahahahahahahaha 
- 
@maricja_NL Tuurlijk is hij blij, nu kan hij tenminste in de vijver vissen ahahahahahahahahahahahahahahahahahaha @meneer-Speksnijder_NL huahsuahsuahsuahuahauahaua. Snap em niet  
- 
@Glennevire_NL Dan ben ik blij dat ik veilig binnen ben. @meneer-Speksnijder_NL wat lief hahaha. 
- 
Waddup!! 
- 
Het is hier dus echt geen kut meer aan? 
- 
Nee. Niks meer te doen hier. 
- 
Nee. Niks meer te doen hier. @Furrax_NL moet dat JR logo nou zo groot zijn.. :doubt 
- 
@Furrax_NL moet dat JR logo nou zo groot zijn.. :doubt @Rubber890_NL We proberen te overleven om een manier door reclame te maken. Gun ons ook eens wat! :S 
- 
@Thoadz_NL Allemaal in een afkickkliniek hoorde ik. 
- 
@Thoadz_NL Bierbron? 
- 
@Thoadz_NL In een zwembad vol met bier zeker? Het water was op. 
- 
Pff wat een vervuiling van ons café met al die JR flyers  
- 
Pff wat een vervuiling van ons café met al die JR flyers  @Rubber890_NL Ik was vergeten dat jij hier ook zat. 
- 
@zRensen_NL Sem! Noob! Hoe gaat die? 
- 
Hehe die JR troep eindelijk weg. Eindelijk heeft Sjan iets gedaan wat te waarderen valt. 
- 
Hehe die JR troep eindelijk weg. Eindelijk heeft Sjan iets gedaan wat te waarderen valt. @meneer-Speksnijder_NL Je praat nog altijd tegen je ex-crew hoor...  
 Hoe gaat het met de marathons?
- 
@zRensen_NL Zo de knetters leef jij ook nog? 
- 
@zRensen_NL Zo de knetters leef jij ook nog? @spectraaaaa_NL nee het is zijn geest die hier spreekt..... >.< 
- 
@spectraaaaa_NL nee het is zijn geest die hier spreekt..... >.< @Glennevire_NL Ben niet zo dol op geesten