CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Alfonzso_NL192 dream team crew(DTC) bestaat al tijdje nier meer maat
-
@Alfonzso_NL192 said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Bedankt aan de moderators om er toch weer een succes van te maken! na de CC54 ging het 2 seizoenen iets minder. CC57 had weer evenveel crews die meededen.. Hopelijk volgende CC nog iets meer. Zou knap zijn!
Ik ontbrak er toch een paar dit seizoen: VVV, True Brothers, Dream Team Crew, Orange Blood Titans bv...
bedankt voor het bijhouden van de stand @Robbiebb_NL
Die 4 verwacht ik ook niet meer terug, afgelopen seizoen deden 8 nieuwe crews mee, aankomend seizoen 4 nieuwe crews en 1 crew die het weer oppakt. Al met al trekt het wel weer aan
-
Iemand die de handelsstats en TW stats van CL kan opstellen?
-
@Genious18_NL Die zijn er volgend seizoen weer
-
@Glennevire_NL RIP DTC #museumcrew
-
@maricja_NL Dead Team Crew.
-
Hoe zijn de teams samen gesteld? Beetje teveel gekeken naar totale teamwaarde...Team 1 heeft als enige een ds1 en laagste tw van ds9,12 en 16. Maar goed we gaan onze uiterste best doen net als vorig seizoen
-
@Dave-Jansen_NL volgend jaar maat? Hoe bedoel je dat? Begint morgen woensdag 21 juni al......
-
Ik neem aan dat ie gewoon volgend seizoen bedoelt
-
@Furrax_NL past wel in het straatje Just Ripelax
-
@maricja_NL aka Sjan zijn bunker
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik neem aan dat ie gewoon volgend seizoen bedoelt
RT dit bedoelde ik, excuses had wel lekker rustig geweest trouwens
-
@maricja_NL Tsssss.
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Alfonzso_NL192 said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Bedankt aan de moderators om er toch weer een succes van te maken! na de CC54 ging het 2 seizoenen iets minder. CC57 had weer evenveel crews die meededen.. Hopelijk volgende CC nog iets meer. Zou knap zijn!
Ik ontbrak er toch een paar dit seizoen: VVV, True Brothers, Dream Team Crew, Orange Blood Titans bv...
bedankt voor het bijhouden van de stand @Robbiebb_NL
Die 4 verwacht ik ook niet meer terug, afgelopen seizoen deden 8 nieuwe crews mee, aankomend seizoen 4 nieuwe crews en 1 crew die het weer oppakt. Al met al trekt het wel weer aan
Meededen is een groot woord helaas. Sommigen waren slechts ingeschreven als ik de standen mag geloven maar goed, leuke trend
-
Misschien een rare vraag maar weet iemand wanneer CrewCup 59 begint?
-
@marcelenpatrick14_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
na deze CC komt eerst CC summer dus voorlopig nog niet, precies durf ik niet te zeggen
-
@Dave-Jansen_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@marcelenpatrick14_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
na deze CC komt eerst CC summer dus voorlopig nog niet, precies durf ik niet te zeggen
En wat is een CC Summer?
-
denk 1 die niet meetelt voor de promotie en degradatie regelingen
-
@marcelenpatrick14_NL CC Summer is een CrewCup competitie die niet meetelt voor promotie of degradatie. Iedereen speelt dan op hetzelfde niveau en werd in voorgaande jaren altijd gespeeld in competities waar geen transfers mogelijk zijn (nostalgie bijvoorbeeld)
Crews die wel graag actief willen blijven maar vanwege de zomervakanties minder beschikbaarheid hebben, kunnen dan aan deze variant meedoen.