Gastspelers voor crewcompetities gezocht
-
In dit topic kan je je crewcompetitie promoten als je er nog gastspelers voor zoekt.
Per competitie graag 1x promoten en enkel onderstaande gegevens neerzetten:Crew:
Land:
Startdatum:
Competitiesettings (TK, timers etc):
Loten/vrije teamkeuze: -
Crew: Nake's Fantastic Soccer Crew
Land: Servie
Startdatum: 29-01-2017
Competitiesettings: CC settings & TK mag.
Loten/vrije teamkeuze : Vrije Teamkeuze. -
Crew: Online Football Federation
Land: Nostalgische Competitie B
Startdatum: 20-2-2017
Competitiesettings: NK Settings, oftewel: geen transfers, geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuze (Alle teams en doelstellingen zijn exact gelijk)Edit: De competitie zit inmiddels vol!
-
Aanvraag gedaan!
-
Crew: Nake's Fantastic Soccer Crew
Land: Zweden
Startdatum: 08-03-2017
Competitiesettings: CC settings & TK mag.
Loten/vrije teamkeuze : Vrije Teamkeuze.Dus wil je meedoen stuur mij een pm of meld je aan bij de competitie van alweer het 115e Seizoen NFSC Crewcompetitie.
Mvg Triple 444
-
Land: Noorwegen
Startdatum: 22-03-2017 (VB1)
Competitiesettings: Geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuzeLeuk land om mee te pakken voor de wereldkaart. Graag mij even een bericht sturen als je mee wil doen, want dan zal ik je een uitnodiging sturen.
-
@Silvester-J_NL
Doe je hiervoor al Nostalgie zonder transfers doe je nu weer GEEN transfers?
Ik doe niet mee maar vinden jullie dat zelf wel leuk 2x achter elkaar GEEN transfers? -
@Glennevire_NL Transfers staan wel aan, denk foutje van Silvester in de post
-
Land: Griekenland
Startdatum: Eind deze week
Competitiesettings: Geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuzeGraag even een PM richting mij zodat ik je kan inviten voor onze crewcompetitie.
-
Crew: The OSM Masters
Land: Indonesië
Startdatum: 3-7-2017
Competitiesettings (TK, timers etc): Geen trainingskamp, wel timers en oefenwedstrijden.
Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuzeGeef mij graag even een berichtje of je mee wilt doen, zo kan ik je dan inviten voor de competitie! Alvast bedankt!
-
@marcelenpatrick14_NL Niet echt een unieke naam voor je crew he
-
Land: Zweden (afhankelijk aantal deelnemers)
Startdatum: Donderdag
Loten/vrije teamkeuze: LotingNog ca 2 plekken vrij
Graag even een PM richting mij zodat ik (of ander crewmember) je kan inviten voor onze crewcompetitie. -
-Minimaal 40000 managerpunten*
@marcelenpatrick14_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
De crew 'The OSM Masters' wil graag een aparte competitie starten! Daarin willen we graag spelers de kans geven om tegen even goede spelers te spelen op OSM. Wil je meedoen dan moet aan één van de volgende voorwaarden voldaan worden:
-Minimaal 4000 managerpunten
-Zit je in een crew dan heeft de crew een gemiddelde van 70000 managerpunten
-In de competitie mag maximaal 3 spelers van een crew deelnemen
-Het crewlevel moet debutanten, trainers of vedetten zijnDaarnaast mag je uit de onderstaande competities kiezen in welke competitie je wilt spelen:
-Nederland (maximaal 18 spelers)
-Engeland (maximaal 20 spelers)
-Duitsland (maximaal 18 spelers)
-Spanje (maximaal 20 spelers)
-Italië (maximaal 20 spelers)Dus wil je meedoen? Zet in de reactie hoeveel managerpunten je hebt, of je in een crew zit (welke crew) en in welke competitie je graag wilt spelen.