Scouten
-
Scouten is in veel competities een te belangrijk pay to win element geworden. Diverse managers in bijvoorbeeld de crewcup scouten niet alleen versterkingen, maar ook aan de lopende band spelers voor de handel. En het loont, want met een lage inkoopmarge is het effect van handelen op je teamwaarde veel groter. Je moet diep in de buidel tasten voor dit voordeel, 45 bc per 3 spelers uit je scout.
Ik heb een aantal suggesties om het scouten weer te laten functioneren zoals het bedoeld is: voor het aantrekken van interessante versterkingen voor je team.
-
Prijs van gescoute spelers hoger maken, wat mij betreft gelijk aan prijzen op de transferlijst. Hierdoor is scouten niet meer interessant om geld te verdienen, maar puur voor het aantrekken van bijvoorbeeld jonge toptalenten.
-
Het maximaal aantal te kopen spelers van je scout terug brengen naar 1. Of het aanbod dan 1 of 3 spelers is, maakt me weinig uit.
-
Het aantal bc voor scouten drastisch verlagen (naar bijvoorbeeld 5 bc), zodat iedereen hier aan mee kan doen. Alternatief: eerste speler 10 bc, tweede speler 25 bc, derde speler 50 bc. Een beetje zoals met trainingskampen: je kan er 6 inzetten, maar het is zo duur dat je het niet snel zal doen.
Hopelijk voeren jullie รฉรฉn of meerdere van deze suggesties in. Het zou het spelplezier aanzienlijk laten toenemen.
@vinnievuik_NL Daar ben ik het wel mee eens, je kan je onmogelijk staande houden in de grote comps zonder scoutspelers te verhandelen, de fun en doel van scout vervaagd op die manier. Het is eerder een bc spend lopende band, dat is jammer. BC kunnen op andere manieren binnengehaald worden lijkt mij, het opbouwen van de scout zoals je reeds aangaf vind ik ook een goed alternatief.
-
-
Je moet ook gewoon veel bosscoins uitgeven als je een echte OSM meester wilt worden. Als je niet bereid bent op veel bosscoins uit te geven moet je heroverwegen of het OSM leven wel echt voor je is weggelegd.
-
zijn er ondertussen nog ontwikkelingen geweest?
-
Geen idee. Wachten is het enige wat je moet doen.
-
@Furrax_NL said in Scouten:
Fijn zo'n opmerking die wat toevoegd
-
Ik zal eens informeren bij Luuk over de vorderingen. :thumbsup_tone1:
-
Wat verwacht je anders van een forumclown
Die zijn er puur voor de humor, plusjes en opvulling. -
@De-Boterbloemen_NL Zeker. Ik wist het dat je hem leuk ging vinden mijn opmerking.
-
Wat verwacht je anders van een forumclown
Die zijn er puur voor de humor, plusjes en opvulling.@MikevanderHilst_NL Anders is het forum helemaal dood.
-
@MikevanderHilst_NL Anders is het forum helemaal dood.
@Furrax_NL
Zeker waar. Is ook alleen maar waardering voor vanaf mijn kant