OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
Qua puntensaldo heeft OSU nu ook voorgestaan. Nu de stand nog:punch_tone2:
-
Tussenstand Halve Finale LFS-OSU Speeldag 8/22
-
Kunnen wel eens hele dure strafpunten worden voor OSU.
-
@alex7ander7_NL Een battle met minder dan 100 verschil is behoorlijk uitzonderlijk. De beker (4x LFS-OSU) zal al veel goed kunnen maken
-
@waterhoen19_NL Daar heeft LFS al wel ervaring mee :rofl:
-
@waterhoen19_NL Op welke speeldag bevinden jullie je nu?
-
@Jordy-van-Oel_NL 8/22 zie plaatje van @Rubber890_NL
-
@waterhoen19_NL dat die beker belangrijk is hebben wij ook door
-
@Glennevire_NL Aah ik zie het ja het staat boven het plaatje ik zat erin te zoeken XD
-
Tussenstand Halve Finale LFS-OSU Speeldag 9/22
-
Tussenstand Halve Finale LFS-OSU Speeldag 10/22
De Strikers hebben drie van de vier bekerpotjes weten te winnen..
-
@Rubber890_NL Still alive:metal_tone1:
-
@waterhoen19_NL houdt de spanning er mooi in
-
Tussenstand Halve Finale LFS-OSU Speeldag 11/22
-
Tussenstand Halve Finale LFS-OSU Speeldag 12/22
-
@Rubber890_NL kop op LFS!! :dancer_tone2:
-
@Rubber890_NL We staan voor!
Wel na een bizarre ronde. Denk dat ik ook namens LFS spreek dat ik toch echt hoop dat GB ( @Jip-Huijs_NL , @Harry-Poon) een keer naar de hoeveelheid steals gaat kijken. Gelukkig was het nu enigszins gelijk verdeeld maar als dit één kant op gaat vallen kunnen we net zo goed met een loterij gaan meedoen.
Uitslagen speelronde 12:
Pieter(OSU) tegen Diederik (LFS): TK van Pieter, beide 451, 7-2->1-0 = logische uitslag
Re (OSU) tegen Remco (LFS): TK van Re en Remco, 4231 tegen 451, 7-4->0-0 = Komt veel te vaak voor in mijn ogen
Chris (LFS) tegen Rens (OSU): 4231 tegen 451, 7-3->0-0 = ....zie hierboven
Reinier (LFS) tegen Chris (OSU): TK van Reinier, 4231 tegen 451, 5-5->1-1 = redelijk normaal, al verwacht ik dat de thuisploeg dit vaker moet winnen gezien thuisvoordeel/TK
René (OSU) tegen Hans (LFS): 4231 tegen 451, 9-1->1-1 = absurd en dodelijk als dit vaker gaat gebeuren in een competitie met 22 speelronde.Mijn andere accounts die meedoen in serieuze competities waren trouwens ook allemaal 'steals' (6-2->0-0 & 8-3->1-2). Helaas is dat echt geen uitzondering de laatste tijd... #genoeggezeurd :zipper_mouth:
-
@waterhoen19_NL vind ik nog reuze meevallen. In CC CL worden zulke wedstrijden verloren ipv gelijk gespeeld en winnen jullie ook van mij met 3-5 schoten minder uit
-
@waterhoen19_NL @Jip-Huijs_NL Hebben we op World ook dit soort klachten?
-
@Harry-Poon Voor mijn gevoel wel minder. Maar speel daar maar met één account serieus (battles). En had juist het gevoel dat het bij battles minder voorkwam dan bij lange competities, maar begin daar nu door de CK ook wel aan te twijfelen.