Het grote Steal topic
-
@Glennevire_NL
Hoezo? Want ik post hier elke dag screenshots van steals in mijn nadeel? Vage uitslagen gebeuren zo vaak alleen die tegen Napoli was top of the Hill. Dat is de enige die me is bijgebleven en so far de enige die ik echt onterrecht genoeg vond om het hier te posten. Ook omdat ik nadenk over andere facetten dan alleen het aantal schoten.
Loos argument van je over de vorige seizoen btw. De enige vage match tussen ons was toen je roekeloos op oranje ging en daar nog een puntje van me stal door niet direct rood te krijgen.
-
@MikevanderHilst_NL die laatste zin van je is gelul en dat weet jezelf ook. Ik speelde ook in CC CL niet roekeloos tegen je ik had 13 kansen jij 5 ofzo en jij wint 0-1 >.<
-
@MikevanderHilst_NL Wie zegt dat ik een fout heb gemaakt in de opstelling? Verkeerde aanname. Ik heb bewust een gele speler opgesteld, aangezien het mijn beste aanvaller is. En gezien het wedstrijdverloop (m.u.v. de uitslag) is dat een terechte keuze geweest. Helaas mocht het thuisvoordeel, de betere tactiek, het balbezit, de corners, etc. etc. niet baten. Jij mag dat ophangen aan die ene gele speler, maar dan kun je altijd een steal onderuit halen. Gefeliciteerd met je overwinning, verder laat ik jouw subjectieve posts even voor wat ze zijn.
-
Natuurlijk heb je dat bewust gedaan, dat weet ik ook wel. Het was een keuze tussen een vermoeide topper of een fitte lage rating. Dat neemt niet weg dat beiden keuzes niet ideaal waren en beiden keuzes voor een verminderd resultaat zouden zorgen. Een fout is wellicht niet het goede woord, soms is het gewoon onmogelijk om een gelijkwaardige opstelling neer te zetten als je selectie dat niet toelaat.
-
Is het niet gewoon een uitdaging om een taktiek te bedenken die werkt tegen 451/4231... kijk dat 451/4231 resultaten genereert is wel duidelijk... nu is het tijd om dat te overtreffen
-
Zelfde verhaal als dat schieten van afstand vaak voor betere stats ( meer schoten, meer balbezit ) zorgt maar minder effectief in de doelpunten is. Dat is dan met niet fitte / slechte moraal spelers toch ongeveer hetzelfde?
-
@BolaBranca_NL67 said in Het grote Steal topic:
Is het niet gewoon een uitdaging om een taktiek te bedenken die werkt tegen 451/4231... kijk dat 451/4231 resultaten genereert is wel duidelijk... nu is het tijd om dat te overtreffen
Heel goed crewgenoot, denken in oplossing, daar houd ik van!!!
-
@MikevanderHilst_NL hoeft ook niet... kan me een seizoen in engeland herinneren dat mijn spits Lukaku qua fitheid redelijk rood aanliep maar de laatste wedstrijden gemiddeld 4 goals scoorde... overigens wel in osm 2.0
-
Hou het even een beetje strak aub. Volgens mij is dit een aardig goede discussie waar de posts en vraagstukken goed onderbouwd worden. Tuurlijk hoeft het niet perse het verschil te maken. Wellicht had je totaal geen tegenstand of was de rest van je team zo goed hij een paar niet te missen intikkers kreeg. Gaat erom dat op dit niveau dat soort dingen wel degenlijk de doorslag geven.
Oja, ik heb ooit een keer gewonnen zonder uberhaupt mijn opstelling neer te zetten. Zou die hele opstelling wel uitmaken? Snapje, dat soort info voegt niks toe.
-
@MikevanderHilst_NL said in Het grote Steal topic:
Hou het even een beetje strak aub. Volgens mij is dit een aardig goede discussie waar de posts en vraagstukken goed onderbouwd worden. Tuurlijk hoeft het niet perse het verschil te maken. Wellicht had je totaal geen tegenstand of was de rest van je team zo goed hij een paar niet te missen intikkers kreeg. Gaat erom dat op dit niveau dat soort dingen wel degenlijk de doorslag geven.
Oja, ik heb ooit een keer gewonnen zonder uberhaupt mijn opstelling neer te zetten. Zou die hele opstelling wel uitmaken? Snapje, dat soort info voegt niks toe.
In alle antwoorden die je geeft, geef je eigenlijk zelf al aan dat er 101 mogelijkheden zijn die het spel beïnvloeden. Dus blijft het bijna onmogelijk om een goede reden te geven waarom je verliest, dat hoor nu eenmaal bij het spel, ookal is het zwaar irritant!!!
Ben daarom ook erg benieuwd wat het nut is van dit topic en of OSM er wat mee kan (hoop het wel)!
-
@MikevanderHilst_NL dan moeten we het gedrag van de workers op de tl ook meenemen. Als ik in de KL1 zie hoe snel andere mensen bouwen en bij elke worker een verkoop hebben terwijl ik het met 1 verkoop per x aantal dagen moet doen... het zijn allemaal elementen die osm tot osm maken
-
Het was GEEN discussie topic
-
Nog een steal in mijn voordeel...
-
Van mij mag er rustig gediscussieerd worden. Leuk om te volgen voor mij persoonlijk. Maar voor mij om onderzoek te doen heb ik wel echt een paar voorwaarden nodig. So far:
- verschil van minimaal 4 schoten en toch winnen = steal
Correct?
-
@BolaBranca_NL67 said in Het grote Steal topic:
Nog een steal in mijn voordeel...
Wel met de kanttekening dat ik dubbele TW had.
-
@Harry-Poon said in Het grote Steal topic:
Van mij mag er rustig gediscussieerd worden. Leuk om te volgen voor mij persoonlijk. Maar voor mij om onderzoek te doen heb ik wel echt een paar voorwaarden nodig. So far:
Correct?
Dit ligt natuurlijk wel aan de opstelling, als jij met 4231 sva tegen 433 speelt, kan je af en toe de pech hebben dat je 4 schoten meer hebt en toch verliest, maar andersom gezien, als je met je 4231 opstelling, en dan wint met minder schoten (+-4) zie ik het als een steal.
Wat zowiezo een steal is, is al je beide ongeveer dezelfde opstelling hebt, zelfde teamwaarde en veel meer schoten en dan alsnog verliezen, zoals mij was overkomen, hier nogmaal het voorbeeld:
-
@De-Boterbloemen_NL said in Het grote Steal topic:
@MikevanderHilst_NL said in Het grote Steal topic:
In alle antwoorden die je geeft, geef je eigenlijk zelf al aan dat er 101 mogelijkheden zijn die het spel beïnvloeden. Dus blijft het bijna onmogelijk om een goede reden te geven waarom je verliest, dat hoor nu eenmaal bij het spel, ookal is het zwaar irritant!!!
Ben daarom ook erg benieuwd wat het nut is van dit topic en of OSM er wat mee kan (hoop het wel)!
Volledig eens! Er zijn andere zaken die eerder aangepakt mogen worden idd. De transfers, maar ook oefenwedstrijden snap ik soms helemaal niet..
-
Ik heb dit voor vrijdag op de agenda gezet bij GB. Dan gaan we kijken of we nog data hebben van voor de aanpassing en die vergelijken met nu. Ook zullen we dan kijken wat de definitie van een steal toen was. Hopelijk kan ik er nog vrijdag op terugkomen, anders volgende week. Thanks voor de input iig!
-
Correct?
Dit ligt natuurlijk wel aan de opstelling, als jij met 4231 sva tegen 433 speelt, kan je af en toe de pech hebben dat je 4 schoten meer hebt en toch verliest, maar andersom gezien, als je met je 4231 opstelling, en dan wint met minder schoten (+-4) zie ik het als een steal.
Wat zowiezo een steal is, is al je beide ongeveer dezelfde opstelling hebt, zelfde teamwaarde en veel meer schoten en dan alsnog verliezen, zoals mij was overkomen, hier nogmaal het voorbeeld:
Dat kan toch wel? 4231 is tenslotte een defensieve formatie. Als je ploeg nu zo vaak moet verdedigen dat ze er niet uitkomen, tja dan heb je ook weinig schoten. Maar als je ploeg daarbij nog goed staat te verdedigen, dan kun je nog altijd met 1-0 winnen. Chelsea -Barcelona-toestanden, weet je wel of deze
De tegenstander komt duidelijk massaal aanvallen. Als ze hierbij niet weten door te komen, kun je het spreekwoordelijke 'deksel op de neus' verwachten.
Overigens ben ik het wel sowieso eens met je laatste redenering.
-
@Alfonzso_NL192 said in Het grote Steal topic:
Correct?
Dat kan toch wel? 4231 is tenslotte een defensieve formatie. Als je ploeg nu zo vaak moet verdedigen dat ze er niet uitkomen, tja dan heb je ook weinig schoten. Maar als je ploeg daarbij nog goed staat te verdedigen, dan kun je nog altijd met 1-0 winnen. Chelsea -Barcelona-toestanden, weet je wel of deze
De tegenstander komt duidelijk massaal aanvallen. Als ze hierbij niet weten door te komen, kun je het spreekwoordelijke 'deksel op de neus' verwachten.
Overigens ben ik het wel sowieso eens met je laatste redenering.
De beredenering die ik gaf, ging over het algemeen, meestal gebeurt dat niet in het echt. Het kan inderdaad een keer gebeuren, maar zoals je hier ziet in dit topic, gebeurt het vaker dan af en toe. Ook ging ik er vanuit dat bij 4231 vaak gebruik wordt gemaakt op osm van sva, dat is natuurlijk altijd eeen gokje of ze dan taak schieten of niet.
Maar ben het wel met je eens dat het af en toe gewoon kan gebeuren net zo als in het echt, maar heb zelf al seizoenen gehad dat ik 2de of derde ben geworden omdat ik 3/4 steals had in één competitie, terwijl mijn teamwaarde dan 3x zo hoog is als derest, en dat is volgens mij niet de bedoeling!!!