Kanarifuglene: [KL] League
-
Tussenstand: Kanarifuglene League 1
1 JOPIE1313 Empoli 5640
:blue_circle: 2 maricja Pescara 4965
:blue_circle: 3 McWilliam Crotone 3390
:blue_circle: 4 Waterhoen19 Palermo 3210
:blue_circle: 5 den Hertog Fiorentina 2910
:blue_circle: 6 Braamsie Atalanta 2820
:blue_circle: 7 Raakie Genoa 1980
:blue_circle: 8 BolaBranca Napoli 1920
:blue_circle: 9 Genious18 Lazio 1890
:blue_circle: 10 Memphis United Sampdoria 1785
:blue_circle: 11 MikevanderHilst Juventus 1770
:blue_circle: 12 Chris Albers Udinese 1455
:blue_circle: 13 Santheman11 Sassuolo 1440
:blue_circle: 14 Sir Heyvaert Bologna 1350
:blue_circle: 15 Dave Jansen Torino 780
:blue_circle: 16 MxMayne1 Inter Milan 645
17 PieterPacolet AC Milan 435
18 Lunatics5314 Chievo 375
19 Renkie Roma -240
20 FC Roland Utd Cagliari -885 -
@Glennevire_NL
Blijft het toch raar vinden, ondanks de straf zou ik als 6de staan op de sheet ( 1260 strafpunten en maar 1128 punten nu) 2388 oftewel plaats 6, terwijl ik met ds 2 , 1ste sta en 7 punten los
-
@Fc-DerroY_NL wat is je punt?
-
@Fc-DerroY_NL ondanks moet zijn zonder de straf bedoel je. Maar daar is nu allang en breed te laat voor. Volgend seizoen nieuwe kans Wees blij niet meteen uitgesloten of gedegradeerd.
-
@Glennevire_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Fc-DerroY_NL wat is je punt?
Dat is toch duidelijk. Zonder strafpunten zou een 1e plek met Napoli recht moeten geven op promotie, maar dat is momenteel niet het geval.
-
@Memphis-United_NL ok. Moet ie niet mij mentionen maar de beheerders en makers van de KL
-
@Memphis-United_NL ik heb de sheet niet gemaakt
-
@Memphis-United_NL Als ik een gokje mag wagen... waarschijnlijk staan er mensen met een lagere DS verhoudingsgewijs een stuk hoger... is een gokje hoor
-
@BolaBranca_NL67 Dat is inderdaad de reden. De vraag is of dat eerlijk is, ik denk van niet.
@Glennevire_NL Snap ik. Maar jij vraagt wat zijn punt is, nou dat is dus zijn punt
Overigens neem ik aan dat een dergelijke prestatie met de sheet die Vinnie hier gepost heeft wel beloond wordt met promotie.
-
-
@Memphis-United_NL Ze zijn er meebezig volgens mij... laten we die discussie niet weer aanslingeren....
-
Misschien een combinatie van MP ranglijst, deze sheet en en de Vinnievuik sheet. Roy is niet de enige die kampioen gaat worden en dan promotie misloopt onder normale omstandigheden wanneer ie niet geofend zou hebben. Hij staat wel 2e in de MP ranglijst.
-
Lekker boeiend die sheet punten. Dit seizoen is sowieso al verpest door al die oefenwedstrijden. Dat weegt als extra voordeel in elke wedstrijd want dat gemaakte verschil is simpelweg niet in te lopen door de teams die dat niet hebben gedaan. De simulatie beloond die teams ook nog eens extra naast het opgelopen spelersvoordeel.
Ik denk dat de nieuwe puntentelling van Vinnie een mooi moment is om opnieuw te beginnen met een algehele ranking. Sowieso omdat de huidige puntentelling zwaar in het nadeel is van een hoge DS dus de luck factor met lotingen is momenteel te hoog om een reeel beeld te geven welke managers het het beste doen.
Nieuwe eerlijke puntentelling en een schone lij voor de zondaars lijkt mij een mooi moment om de boel te resetten.
-
@Glennevire_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Memphis-United_NL ok. Moet ie niet mij mentionen maar de beheerders en makers van de KL
Ook niet zo bedoeld, sorry als het zo overkwam!
@MikevanderHilst_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Lekker boeiend die sheet punten. Dit seizoen is sowieso al verpest door al die oefenwedstrijden. Dat weegt als extra voordeel in elke wedstrijd want dat gemaakte verschil is simpelweg niet in te lopen door de teams die dat niet hebben gedaan. De simulatie beloond die teams ook nog eens extra naast het opgelopen spelersvoordeel.
Ik denk dat de nieuwe puntentelling van Vinnie een mooi moment is om opnieuw te beginnen met een algehele ranking. Sowieso omdat de huidige puntentelling zwaar in het nadeel is van een hoge DS dus de luck factor met lotingen is momenteel te hoog om een reeel beeld te geven welke managers het het beste doen.
Nieuwe eerlijke puntentelling en een schone lij voor de zondaars lijkt mij een mooi moment om de boel te resetten.
De nieuwe punten telling introduceren ben ik ook helemaal voor, om zo de hoge ds een kans de geven!, zo niet kan ds 1 t/m 4 niks paraat maken
-
@Fc-DerroY_NL geen probleem. En helemaal eens met je laatste zin (Y)
-
Nu de organisatie nog..
-
@Rubber890_NL Ben jij toch ook? Jij zit ook bij LFS
-
Ik sta nu eerste in kl3 met ds13. Maar in de officiële stand staat Harbour met zijn ds1 op een 1e plek. Maar in de promotie lijst staat hij niet eens op een promotie plaats, maar ergens op plek 9. Wat moet hij dan in vredesnaam meer doen om te promoveren?
Dit geeft al aan dat het krom zit met de puntentelling. -
@alex7ander7_NL De beker erbij winnen :rofl:
-
@alex7ander7_NL Harbert. En misschien heeft ie strafpunten?