Azzurri: Café
-
@Glennevire_NL Dank jullie wel Dave en jij met de moeilijke naam. Ik ga zo nog maar eens wijzen op het café!!
@Icarus90_NL said in Azzurri: Café:
@Glennevire_NL Dank jullie wel Dave en jij met de moeilijke naam. Ik ga zo nog maar eens wijzen op het café!!
Kyrill, valt wel mee toch
Goedemorgen!! -
I am here!
-
@Dave-Jansen_NL Met moeite, maar via de link ging het wel.
-
I am here!
-
@Icarus90_NL said in Azzurri: Café:
Kyrill, valt wel mee toch
Goedemorgen!!@Glennevire_NL Kyrill blijft oefenen, kom die naam net niet dagelijks tegen (al hoewel hier op OSM altijd voordat ik post)
-
@Glennevire_NL Kyrill blijft oefenen, kom die naam net niet dagelijks tegen (al hoewel hier op OSM altijd voordat ik post)
Gevonden alleen ff zoeken hoe ik moest reageren via me iPad
-
@Dave-Jansen_NL Met moeite, maar via de link ging het wel.
@jimi_beasley_the_best_NL hahha je went er zo aan en het is niet eens zo slecht deze update, zowaar een keer iets wat beter is geworden ipv bagger hahaha
Kyrill @Glennevire_NL en Joost @Icarus90_NL kom ik overal tegen, wat ik wel gezellig vind mannen.
zal ik jullie wat grappigs vertellen, als ik je naam intyp bij Kyril en daarna @ komt jou managernaam bovenaan te staan, gek he alsof de namen ook linkt met je manager naam
-
Rot eens op Dave. :middle_finger_tone1:
-
@Furrax_NL Gianni wat ben je weer aardig
-
-
@Dave-Jansen_NL Ze happen maar wat graag
-
@Icarus90_NL waarschijnlijk omdat Hamburger ben in de KL league hahaha
-
@Icarus90_NL Ik heb altijd honger.
-
@Glennevire_NL
Goed hoor en daarzo?
-
Nou kan ik dit topic wel makkelijker vinden.
Maar dit forum-update doet me denken aan Facebook of Twitter. Die crapdingen.
-
Ja het lijk inderdaad daar op Jimi maar we maken er maar het beste van.
-
@Glennevire_NL
Goed hoor en daarzo?
@jimi_beasley_the_best_NL said in Azzurri: Café:
@Glennevire_NL
Goed hoor en daarzo?
Mooi!! Ja erg goed
Lijkt jullie een 4vs4 crewbattle tegen ons wat?! Zat aan België2 te denken. Startdatum over ongeveer 21/22 dagen? -
@c0wabunga_NL Maar dat komt zeker weer goed, welkom Jordan en Willem, hier redden wij ons ook wel mee toch?
-
Joost met zijn kroost.