CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Ik weet precies waar jij op doelt, en het is nog steeds 100% terecht dat die persoon hier vedwenen is.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Laat dit ook eens een goede les voor je zijn dat als er bij een andere crew een keertje een cheater gesnapt word, om dan eens niet te reageren ipv er bovenop te duiken.
Door jou reactie roept je dit soort dingen op je af. -
In welke gevallen heb ik me allemaal bemoeid dan?
-
Volgens mij weet je dat zelf als het beste.
-
Het is niet omdat die persoon moet verdwijnen dat jij overal bovenop moet zitten voor crewpunten te laten afnemen voor ons.
-
@alex7ander7_nl Die Braveheart was gewoon een cheater in een ander pakje. Dat moet jij ook dondersgoed weten.
Voor de rest heb ik me niet met andere gevallen bij andere crews beziggevallen. Dus die onzin kan ook weer begraven worden.
-
Daarom heeft hierboven iemand nog gereageerd dat jij je overal moeit?
Je bent de grappigste thuis.
Je mag zeggen wat je wilt, ik geloof niks van wat je zegt.
Trouwens als je Brave niet had gestalkt dan was het verhaal ook al anders geweest, je kon het gewoon niet verkroppen. -
@pummel123_nl "Je hebt meermalen op een andere crew gezeten omdat er gecheat was"
-
ik? lol dan ben jij de eerste die dat weet, dit is mijn eerste crew ooit..
-
@pummel123_nl Al jouw opmerkingen waren vanaf het begin geladen met een persoonlijke schil. En hier wordt dat helemaal duidelijk. Ongelofelijk.
-
@pummel123_nl dit heb je letterlijk gezegd in een bericht hier op deze pagina...
-
Lol, je verdient de straf die iedere crew krijgt voor zoiets. Niet meer niet minder. Als je daar niet mee kunt leven...
-
Enda zou ik toch nog maar eens goed lezen. Dit is mijn eerste crew, dus stop met zeveren aub
-
@pummel123_nl ik heb letterlijk net gezegd dat ik daar gewoon mee kan leven.. Die crewptn kunnen me een worst wezen. Gaat er vooral om dat het jammer is dat we meteen degraderen uit de CL, dat dit voor de andere 3 van ons heel jammer is.
-
The best manager in the world_NLreplied to pummel123_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@pummel123_nl vent, je had gewoon moeten zeggen dat ik inderdaad meerdere malen op Glory heb gezeten vanwege Brave... Ik bedoel Jeff88. Dan was het een stuk duidelijker geweest
-
Kan zeer jammer zijn, maar dat zijn nu eenmaal de gevolgen. Voor de rest van je crew vind ik het erg.
-
Kan ik er iets aandoen dat het soms niet duidelijk is voor jou? Moet ik elke keer soms vragen hofje het begrijpt? Denk van niet, je kan als een volwassen persoon vragen over wat het gaat als het niet duidelijk is. Doe je dat niet, dan kan ik veronderstellen dat je het begrijpt...
-
Haha voor mij was het al meteen duidelijk, het is meer dat het voor anderen duidelijk is dat mijn "geneuzel" dus maar een enkele situatie was
-
Ik lees tans andere dingen, geloof je eigen verhalen maar. Triestig gewoon.
-
@pummel123_nl Kom maar op dan. Show me.