Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
dankjulliewel!!, we gaan er wat mooi's van maken!!
-
Mooie aanwinst LFS, boven dat Thomas een topmanager is, is het ook een goede gozer.
hier gaan jullie nog veel plezier aan beleven.
@rosenborg_NL Thomas ik wens je veel succes toe hier en zal je vast nog wel een keer in verschillende tegen komen. -
@dave-jansen_nl Wij zijn ook ontzettend blij met deze aanwinst
Thomas gaat een mooie tijd tegemoet hier!
-
Mooie woorden Dave. We gaan elkaar zeker tegenkomen!
-
Heel veel succes @rosenborg_NL! We zijn erg blij met je komst
-
Ik doe ook nog ff drankje op Thomas! Proost en welkom bij de club
-
In Da Club!
-
@furrax_nl 50 cent? #nostalgie
-
Wellicht kunnen de nieuwkomers meteen debuteren in de CC Summer?
-
@christiano-mengelaldo_nl met een sluwe vos op de achtergrond kan iedereen meedoen bij LFS
-
Heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt
-
@rubber890_nl Bijten ze?
-
@furrax_nl altijd vreemd genoeg
-
-
LFS is de laatste tijd heel erg hot! De ene na de andere aanwinst is er bij gekomen! Zo hebben we deze zomer al een Nederlandse Thomas, een Belgische Thomas, en natuurlijk Peter al mogen verwelkomen! Maar daar is het niet bij gebleven.
Uit een overwachte hoek was daar opeens Patrick (macca0737), die met het nieuws kwam dat hij graag bij ons wilde aansluiten. Deze veteraan (ja sorry Patrick dat ik je nu weer zo noem) is crewstaff geweest, en is al jarenlang actief op osm. Zon berg aan ervaring laten wij natuurlijk niet lopen, en daarom zijn we blij dat we Patrick als 4e aanwinst van deze zomer kunnen presenteren!
Ik hoop dat je een mooie tijd hier tegemoet gaat Pat, proost!
-
Heel blij met de komst van Patrick, mijn oude maatje van de Crewstaff! Als die regel, overigens terecht hoor, dat je niet met 2 man van de Crewstaff in 1 crew mag zitten er niet was dan was dit al vele jaren geleden gebeurd.
Mooi dat we nu alsnog samen in de crew zitten. Ik wens je veel plezier en succes bij LFS! -
Prachtige stap voor Patrick maar is dit wel voor aanwinst voor Looking for Cheaters?
-
Welkom bij LFS, Patrick. Vanavond een drankje van het huis voor iedereen om dit te vieren
-
@glennevire_nl Patrick heeft veel ervaring en zal het vast naar zn zin hebben.
En dat er één van ons gepakt is, wilt niet zeggen dat we allemaal cheaters zijn. Beetje jammer dat er weer over gesproken moet worden, nadat het nodige al gediscussieerd is.