Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
Wie is Patrick nu weer? 
- 
Aah. Die Man-U fan van het VF. 
- 
Wie is Patrick nu weer? @furrax_nl Je kent Patrick toch wel??  Valt me een beetje tegen, Sjan. Valt me een beetje tegen, Sjan.
- 
Gianni  
- 
Sinds het forum een zooitje is geworden, vergeet ik wel eens iets. 
- 
Sinds het forum een zooitje is geworden, vergeet ik wel eens iets. @furrax_nl dat noemen we Alzheimer  
- 
Rustig hier zeg! 
- 
@genious18_nl Sinds 3.0 is die animo weg. 
- 
@genious18_nl Sinds 3.0 is die animo weg. @furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @genious18_nl Sinds 3.0 is die animo weg. Alleen voor jezelf spreken  
- 
@furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @genious18_nl Sinds 3.0 is die animo weg. Alleen voor jezelf spreken  @de-boterbloemen_nl Spreek je dat tegen dan? Overal is het stil en dat zal zo blijven ook. 
- 
Het SKHF en het VF... Drastisch achteruit gegaan qua activiteit en de meeste topcrews ook. De activiteit op het forum zal nooit meer hetzelfde zijn. 
- 
Inderdaad. Die smileys zijn overbodig. 
- 
Ik wou graag alleen 'hoi' zeggen. Maar GB is van mening dat een bericht van mij op dit uitstekende forum uit minstens 8 tekens dient te bestaan.. 
- 
Ik wou graag alleen 'hoi' zeggen. Maar GB is van mening dat een bericht van mij op dit uitstekende forum uit minstens 8 tekens dient te bestaan.. @rubber890_nl "Hoi", een spatie en 4 smileys. Ik zie het probleem niet? 
- 
@rubber890_nl "Hoi", een spatie en 4 smileys. Ik zie het probleem niet? @meneer-speksnijder_nl zoals ik aangaf, ik wou graag alleen 'hoi' zeggen, niet meer en ook niet minder. :eject: 
- 
@rubber890_nl "Hoi", een spatie en 4 smileys. Ik zie het probleem niet? @meneer-speksnijder_nl wat is jouw mening over mijn gekozen smiley in het vorige bericht? 
- 
@meneer-speksnijder_nl zoals ik aangaf, ik wou graag alleen 'hoi' zeggen, niet meer en ook niet minder. :eject: @rubber890_nl Pfffff autist... 
- 
@meneer-speksnijder_nl wat is jouw mening over mijn gekozen smiley in het vorige bericht? @rubber890_nl Prachtig! Echt werkelijk schitterend. Een lust voor het oog! Waren alle smileys maar zo... 
- 
@rubber890_nl Pfffff autist... @meneer-speksnijder_nl leuk om dit van jou te horen