Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Competitie 12 heeft ook iedereen een uitnodiging ontvangen.
-
@meneer-speksnijder_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
We gaan allemaal melden dat we iedereen hebben uitgenodigd ja? :')
Ik ga ook elke manager melden die zijn team heeft gekozen.
(not)
-
Competitie 28 ook :ok_hand_tone1:
-
Succes @paramita_nl
-
Bij competitie 5 ook.
P.S. Ronduit achterlijke teams heeft GB samengesteld. Ik verwacht doelpuntenfestijnen in ieder geval, met deze verhoudingen tussen aanval en verdediging. Ik hoop dat dit voor de volgende rondes anders wordt geregeld.
-
@vinnievuik_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Bij competitie 5 ook.
P.S. Ronduit achterlijke teams heeft GB samengesteld. Ik verwacht doelpuntenfestijnen in ieder geval, met deze verhoudingen tussen aanval en verdediging. Ik hoop dat dit voor de volgende rondes anders wordt geregeld.
Bizarre teams ja. Misschien motiveert het iedereen te kappen met 4231/451, dat lijkt me dan wel weer positief.
-
@vinnievuik_nl Eens en oneens. Linies liggen wel heel ver uit elkaar, maar dwingt wel om out of the box te denken. Met een 451 festival ga je de beste manager immers niet vinden
-
@meneer-speksnijder_nl
Dat hadden ze ook kunnen forceren door bijvoorbeeld maar 6 middenvelders in het team te zetten, waarvan 3 met hoge kwaliteit. Nu vind ik het een beetje sjappie allemaal. Plus het is vooral de verdediging, en daar heb je er sowieso 3 of 4 voor nodig. Maar je hebt gelijk, ik zit nu meteen wel na te denken over 3-4-3, 3-3-2-2, en vooral ook 3-2-5. -
@a-touch-of-magic_nl geen idee, ik wacht nog op de uitnodiging
-
@kevin-ghibli_nl Dankje, jij ook veel succes
-
Voor competitie 24 zijn de uitnodigingen ook verstuurd :thumbsup_tone1:
-
Competitie 19, de uitnodigingen zijn om 18 uur verstuurd.
-
@vjenne-rulezz_nl
Ja, prima hoor -
@janeway_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@a-touch-of-magic_nl geen idee, ik wacht nog op de uitnodiging
Kan je nog lang wachten want je zit in competitie 4 en ik in 3.
-
Ik vind deze opzet wel tof!
Iets anders, dat wordt meer gebaseerd op werkelijke tactische onderzoeken.Succes allemaal!
-
Competiti 16
Alle uitnodigingen zijn verzonden.
7 managers hebben nog niet deelgenomen aan de competitie.
-
@mrtgll33-test_nl je kunt ze een herinnering sturen dat ze zijn uitgenodigd en kunnen joinen. Meestal volgt er snel een reactie succes
-
Lekker man, dat vrouwenteam. Geen enkele Nederlander zit erbij... Haha
-
@vinnievuik_nl "Achterlijk". De teams zijn iig vrij gemakkelijk aanpaspaar dus als daar input vanuit jullie was, hadden we die graag meegenomen!
-
@harry-poon said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@vinnievuik_nl "Achterlijk". De teams zijn iig vrij gemakkelijk aanpaspaar dus als daar input vanuit jullie was, hadden we die graag meegenomen!
Een beetje gezond verstand zou ik genoeg vinden dus daar is absoluut geen input voor nodig.
Het is echter wat het is dus een uitdaging is het wel.