Kanarifuglene: [KL] League
-
@waterhoen19_nl Deze zal ik in de VB gaan maken, maar SheetDS zal voor alle KL's komen
-
MODS
KL1: @maricja_NL
KL2: @The best manager in the world
KL3: @Flougle92-NL -
DS1 pff...jullie werken wel met die vernieuwde sheet van Vinnie neem ik aan (en mag ik hopen)?
Hoe laat wordt ie aangemaakt? Om half 9 heb ik pas een account vrij, want kom uit de CC Summer met die account. Dus heb het liefst na half 9 als dat zou kunnen!
-
@powershot-stef_nl SheetDS gaat gebruikt worden.
21:00 komt de comp
-
Spelers kopen voor 00.00u is toch tegen de regels he? Ben het een beetje vergeten
-
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing.
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting The Best Manager in the World
-
KL2 zal 21:30 aanvangen. Ik red het helaas niet om 21:00 te starten! Excuses!
-
Uitnodigingen voor KL1 zijn de deur uit!
Succes allemaal! -
Ik wist niet eens dat ik mee zou doen?!? Bedankt voor de uitnodiging
-
@stannleyy_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik wist niet eens dat ik mee zou doen?!? Bedankt voor de uitnodiging
Ik ga zondag 2 weken op vakantie.. als dit geen degradatie word snap ik het ook niet haha
-
@stannleyy_nl Je hebt toch zelf een x bij jouw naam weggezet
-
@stannleyy_nl Geen dank
-
@stannleyy_nl Lekker zeg. Waar ga je heen?
-
Welk team heb ik? Onduidelijk.
-
@furrax_nl Atletico Madrid
-
In de KL3 mis ik nog 5 managers:
Alle 5 hebben de uitnodiging nog staan en zullen ook een PM krijgen
-
De eerste wedstrijd is gespeeld. Ik wel best de stand voor KL1 bijhouden, als ik de sheet met de nieuwe berekening krijg of ergens kan downloaden.
-
De sheet zal ik morgen gaan uploaden, aangezien in het begin toch alle kanten op vliegt. SheetDS zullen dan ook online komen, zodat je de aangepaste DS kan invullen
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
helemaal goed