Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
@tomruitenbeek_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Waarom zijn er eigenlijk zoveel competities waarin computers zitten? Of heeft dat met de aantallen van competities te maken dat het 32 - 16 - 8 - 4 - 2 -1 wordt?
we hadden ruim 400 inschrijvingen. 384 managers waren ingedeeld en de rest op de reservelijst. Helaas is de no show hoger dan gehoopt.
-
Sund. Gelukkig is de volgende ronde dan wel een stuk effectiever qua indeling.
-
Bij mij is de no show 1 van 12, het aantal sterke managers 7 van 11 (tel mezelf maar ff niet mee
) en ik heb ongeveer alle sterke managers uit gehad nu. Ik zit te tobben, en moraal gaat naar de vernieling :rolling_eyes: Het wordt nog een hele klus om niet al in de eerste ronde te sneuvelen... Maar de turbo gaat nu aan, plek 3 op 4 puntjes, en de concurrentie krijg ik vooral thuis. Opgeven staat niet in m'n woordenboek.
-
@robbiebb_nl
Heel klusje geweest zeker, die post? Monnik geworden? :older_man_tone2: -
Ben nogal roestig. Reeks van 3 thuiswedstrijden die komen gaat, moet m gaan worden, anders wordt t lastig haha.
-
@meneer-speksnijder_nl
De engine neemt ons gebrek aan wedstrijdritme mee Rodney -
Uit loopt het voor geen meter en thuis krijg ik rode kaarten.
Zal hem niet worden al moet ik misschien een kaarsje aansteken.
-
Hm, 6e plek voorlopig en toch ben ik er tevreden mee, het is dan ook mijn 1e NOK deelname. Volgende ronde blijf ik in geloven, al wordt het moeilijk, maar ik ben me ervan bewust dat ondanks de vreemde team-samenstelling, de rode kaarten, de blessures en de zoektocht naar de juiste tactiek het voor de leider in de competitie net hetzelfde is en hij/zij om de 1 of andere reden de zaken toch net iets beter op orde heeft...
-
Gelukkig nog wel paar goede/bekende OSM'ers in mijn league, maakt het wel leuker.
-
@timeenennaam_nl Vind ik ook! Beter dan 12 keer tegen een computer spelen, schiet je ook niks mee op.
-
Ga je verder op basis van de ranking of op basis van het aantal punten dat je scoort als manager?
-
Top 3 in de ranking
-
@peter-osm-master_nl Thnx man
-
Dieseltje komt op gang, 13/15 laatste wedstrijden en voor t eerst in de top 3 van m'n competitie
-
Dit was 3/4 dagen geleden.
Dit is het nu -
Het gaat hier ook niet heel gek maar we zijn er natuurlijk ook nog niet.
-
@crimsontide_nl klopt er is nog een hele helft te gaan dus er kan van alles gebeuren
-
Ben inderdaad wel benieuwd wie er tweede en derde worden
-
@timeenennaam_nl Dat zal ik denk ik niet worden
-
Voor mij nog werk aan de winkel...
Maar ik krijg de hele top 6 nog thuis in de tweede seizoenshelft. Komt goed