Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
9 op 9 maar nog altijd een enorme achterstand.
Match per match.
Zal het waarschijnlijk niet halen maar zal dan toch strijdend ten onder gaan.
-
@a-touch-of-magic_nl is toch zonde ! Niemand kan je bijhouden met je tw. Je zit al over de 400miljoen
-
Over de 400M... Dat kan volgens mij maar op 2 manieren: 1 speler per linie enorm doortrainen, of elke dag tegen iedereen oefenen... Maar er komt nog een half seizoen. Niet te snel opgeven!
-
Even een post met wat props voor @Robbiebb_NL
zie dat ik bij je in de competitie zit dus extra leuk als ik me samen met t brein achter deze opzet zou weten te plaatsen
Kom nu pas voor het eerst weer op t forum sinds mijn aanmelding voor dit ONK (weet eigenlijk niet meer waarom ik toen รผberhaupt op t forum was beland maar het toernooitje bevalt me wel tot nu toe).
-
@speed-05_nl Ja je bent lekker bezig
Ben benieuwd wie van de 4 de sjaak gaat zijn -
Ik voel me meer een beetje Dick Advocaat: als alle anderen alles verliezen en ik win alles heb ik nog een kleine kans
-
@thoadz_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
11 wedstrijden op rij gewonnen tot ik gister een rode kaart kreeg.. Jammer weer.
Zou ik voor tekenen.
4 op rij nu.
-
Hardlopers zijn doodlopers...
-
@robbiebb_nl Ja dat wordt nog taai voor de nummer 4
-
Spannende dag morgen. Nummer 1 tegen nummer 2 en nummer 4 tegen nummer 3. Gat met de nummer 5 bedraagt 8 punten. Er is een duidelijke top 4, waar nog 1 persoon zal moeten afvallen. Hoop niet dat ik dat ben
-
Tim weten te verrassen
-
@crimsontide_nl thnx daardoor sta ik weer bovenaan
-
vindt dit maar niks...gaat erg lastig worden voor mij.
-
@peter-osm-master_nl Nu eens kijken of het bij jou straks ook lukt
-
@crimsontide_nl we gaan het zien haha
-
Helaas mijn eerste nederlaag geleden en uiteraard tegen 4-2-3-1... Blijkbaar maakt het niet uit hoe slecht je verdedigers zijn.
-
@crimsontide_nl Zo goed?
-
@1michiel_nl het gaat ook om de tactiek die je neerzet en hoe je de spelers hebt staan, al met al een leuke uitdaging
-
@1Michiel_NL Ik wil nog wel eens 4231 spelen idd en loop al een tijdje met enig succes mee op osm
Ben wel benieuwd wie er doorgaan in onze poule met 5 serieuze kanshebbers...
Mijn voorspelling is dat jij en ik ons relatief simpel gaan plaatsen en dan toch ook ook Ruben Jay. Gezien het doelsaldo ook de 3 managers die er het meeste aanspraak op maken, maar doelsaldo zegt niet altijd alles...