CrewCup 59: Loting Champions League
-
@santheman11_nl said in CrewCup 59: Loting Champions League:
@peter-osm-master_nl Was ook maar een grapje, iedereen krijgt gewoon een CC uitnodiging.
Zit je.mij om de tuin te leiden?
-
@robbiebb_nl Dit is gezien de troubles bij GB mogelijk niet haalbaar. Daarnaast even de vraag of het handig is om nu te starten aangezien de kans groot is dat er morgen weer eens twee dagen in één keer worden gesimuleerd. Dat zou betekenen dat iedereen een VB-dag heeft. Ik zou voor willen stellen om het morgen aan te maken?
-
@santheman11_nl Een voorbereidingsdag minder heeft
-
@santheman11_nl ik heb hetzelfde probleem idd ook gemeld zou hen om 20.15 aanmaken in eredivisie a maar is ook niet gelukt
-
Sorry, wat later door de downtime.
Team 1 naar .... Kanarifuglene
Chelsea - MikevanderHilst
West Ham United - theSkippy
West Bromwich Albion - McWilliam
Swansea City - Jottum64 -
@mikevanderhilst_nl Forum was niet down hoor...
-
Tot 12 uur was het prima bereikbaar, pas vanavond lag het forum eruit
-
Is al duidelijk of we vnv van start gaan?
-
@peter-osm-master_nl Ook niet hoor, ik heb gewoon kunnen posten tijdens de downtime. Je hoeft niet per se via OSM naar het forum, kan ook rechtstreeks.
Verder staat bij mij nu alles nog in simulatie. Ik ga er vanuit dat we dit aanmaken met 4VB dagen. Ik weet nu niet zeker of dit wel het geval is. Ik ga tot het seintje van Robbie nu nog niets aanmaken. Heb hem ook al een PM gestuurd.
-
@santheman11_nl Oke dan deed ik het dus via de andere manier omdat ik er ook niet op kon vanavond.
We lezen het wel hoe het nu verder gaat, ik neem aan dat we het dan morgen opnieuw proberen anders mis je een dag neem ik aan? -
@peter-osm-master_nl Ja, anders maar morgen. Ik het gezeur alweer langskomen als iedereen maar 3 voorbereidingsdagen heeft.
-
Gewoon even knoop doorhakken idd, hoeft niet iedereen hier nog te blijven refreshen
-
@rcjdr_nl165 Zolang niet alles gesimuleerd is, wordt er niets aangemaakt. Robbie geeft mij een seintje als er iets aangemaakt kan worden.
-
De CrewCup gaat nu geopend worden
-
@robbiebb_nl Tien minuten heb ik nog wel nodig.
-
@santheman11_nl Gas erop jong
-
@peter-osm-master_nl Iedereen heeft een uitnodiging
-
@santheman11_nl Top gozer succes en veel plezier, zag net pas waarom je dat zei met Fifa kreeg er reclame van haha, had je er wel in kunnen verwerken
-
Helaas zal de CL morgen opnieuw starten omdat er fouten zijn gemaakt met het aanmaken. Nieuwe mod komt hier morgen te staan
-
Moderator: MikevanderHilst
Starttijd: 21.30