OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
(Anders zou er een 5M verschil geweest zijn)
Herhaling van dit schema:
Home Team - OSM Striker Pro Squad - 114,96M
DS1 Eastern 32,96M @FC-baldadig_NL
DS3 R&F Hong Kong 22,14M @stannleyy_NL (C)
DS5 Dreams 21,05M @xch13fxx_NL (Mod)
DS7 Tai Po 20,49M @Dammy111_NL
DS9 Lee Man 18,32M @wingie85_NLAway Team - Looking for Silverware - 116,24M
DS1 Kitchee 31,97M @Christiano-Mengelaldo_NL (C)
DS3 Southern 25,18M @RAWstyler_NL
DS5 Hong Kong Pegasus 20,99M @The-best-manager-in-the-world_NL
DS7 Hong Kong Rangers 20,16M @maricja_NL
DS9 Yuen Long 17,94M @Rubber890_NL -
LFS gaat hiermee akkoord. Zal waarschijnlijk verder weinig invloed hebben.
-
Na gesprek met Reinier, zijn beide teams oké met deze nieuwe verdeling.
Tinus creeert de league rond 20u20.Succes iedereen!
-
En we zijn onderweg! OSP succes, maar niet teveel!
-
Veel plezier en succes OSP en LFS!!! Ik ben voor de underdog
-
@glennevire_nl Lief dat je voor ons bent Kyrill
-
@rubber890_nl :') :') hahahhaha xD
-
Klik hier om naar de competitie gaan
Succes aan beide crews, houd ons ook dagelijks op de hoogte
-
Top, we zijn er klaar voor!
Vanaf Dag 5 hoop ik de sheet te kunnen posten
Misschien niet dagelijks maar wel regelmatig! -
@dammy111_nl mooie sheet zo. Je hebt er best opgedaan zie ik
-
@dammy111_nl had je tijd over
-
Ennnnnnn daar gaan we
-
Bij deze meld ik als captain namens LFS de volgende straf van OSP.
Op de eerste speeldag is in het onderlinge duel tussen stannleyy en xch13fxx een aantal overtredingen begaan door stannleyy:Li Rui in verdediging, is aanvaller - 100
Zhong Ke in verdediging, is aanvaller - 100
Middenvelder Wu Wei'an in aanval - 50
Middenvelder Wang Erduo in aanval - 50
Verdediger Ye Ruiwen in aanval - 100
Verdediger Nunez in aanval - 100
Keeper Pei Chengson in aanval - 150Ik heb de organisatie verzocht om de 650 punten in mindering te brengen.
Robbie en stanleyy (captain) zijn namens de organisatie en OSP op de hoogte en de screens zijn verstuurd naar Robbie.
Het is sneu en wij zullen als LFS zijnde 100% blijven geven om deze battle met een groter verschil dan 650 te winnen.
Ik hoop dat OSP ook 100% blijft geven om de battle te verliezen met minder dan 650 punten. -
Oerdom natuurlijk, en zonde dat het zo moet lopen. Wel zou er wat mij betreft een maximum straf per wedstrijd mogen zijn. In totaal 650 voor het forceren van een onderlinge winning/losing op deze manier is natuurlijk absurd. Want wat is je onderlinge voordeel? Heel beperkt. Door één winning/losing wordt nu een complete battle beslist. De straf is nog hoger dan voor het inzetten van een TK te veel (-500) en veel hoger dan een oefenwedstrijd tegen de tegenstander (-100). Dat vind ik veel grovere overtredingen dan dit. Dit is vooral knullig.
-
Jemig, hoe dom kan je zijn zeg. Na 4 wedstrijden is toch wel bekend dat dit niet mag.
Ongelooflijk. Loopt dit mooi verlopen kampioenschap ff af met een domper van jewelste. -
Mededeling:
OSP is helaas tegen een staf van -650 opgelopen door diverse spelers in de verkeerde linie op te stellen.
Zij kunnen tegen deze straf in beroep bij de jury.Als gevolg van hun eigen fout dreigen ze nu de finale uit te stappen. De consequentie hiervoor zal uitsluiting voor de volgende editie zijn alsmede het niet toekennen van de crewpunten voor de finaleplek.
-
@robbiebb_nl manmanman zover ik weet dreigt er niemand. Ze overwegen de optie, omdat met 650 minpunten de battle gespeeld is. Zonde vd tijd verder voor iedereen. En dan zouden ze opeens volgend jaar niet mee mogen doen en geen crewpunten krijgen... Tis voor niemand leuk als ze nu gedwongen worden deze battle af te maken, want met 650 strafpunten gaat niemand er nog een minuut van zijn tijd of uberhaupt nog een bosscoin instoppen. Hopelijk denkt de organisatie hier nog even goed over na...
-
Leuk dat iedereen direct z'n oordeel klaar heeft... houd gewoon je mond dicht en wacht op een officieel statement vanaf de crew.
We hebben elke battle eerlijk gespeeld, alles ging goed, iedereen hield zich aan de tactiek en daardoor zijn wij in de finale gekomen.
Wat is er gebeurd: voor het oefenen gebruiken we een bepaalde opstelling + tactiek. Om 19.00 is er app contact geweest tussen Stanley en mij (om deze pot ging het). Martijn zet jij de loosing, ik zet de winning. Ik heb keurig mijn loosing ingesteld, en Stanley zijn winning. Tactiek was aangepast, maar op een of andere reden heeft OSM zijn opstelling NIET opgeslagen, waardoor ik won (als DS 5, tegen een DS 3) lekkere logica.
Maar goed. Regels zijn er niet voor niets en zijn de -650 'terecht'.. Het feit is alleen, dit is overmacht..
En regels zijn niet bedacht voor dit soort onzin..Nou zitten wij met een paar vragen:
- Wie is de jury?
- Kan de straf niet gehalveerd worden? Dat we een straf verdienen oke, maar dit ging niet expres..
- Wat word verstaan onder doorspelen?
Dreigen helpt trouwens niet Robbie
-
@xch13fxx_nl
De jury bestaat uit 3 managers die niet met hun crew hebben deelgenomen aan het CK onder leiding van oud cs timscluppie, naar hem kan je ook een pm met je bezwaar sturenTegen de straf kan je zoals vermeld in beroep gaan. Uitspraak van de jury is bindend.
Doorspelen is in de comp blijven, normale opstellingen etc
En dreigen? Je eerste reactie op de straf was dat jullie je terug zouden trekken. Je vraagt zelf aan de organisatie wat de consequentie is als jullie nu de comp zouden verlaten nadat je zelf een fout hebt gemaakt en met het vriendelijk verzoek van jullie om dit te posten
-
Enorm zonde dit. Beide crews hebben in de halve finales alles gegeven om ten koste van OSU en IMP de finale te halen. Iedereen had veel zin in de finale en dan is na 2 speelronden de lol er grotendeels wel vanaf.
Heel erg jammer dat OSP de eigen fout niet toegeeft. 'Ik had de goede opstelling ingevoerd maar het spel heeft deze niet opgeslagen', kom op zeg. Dat gelooft natuurlijk helemaal niemand. Daarna werd bij Chris ook gewoon via PB gedreigd dat OSP zou opstappen als wij het zouden melden. (Toen was het al via PB aan de spelleiding gemeld) Erg jammer want, hoe zuur het ook is, de enige die schuld heeft aan deze situatie is OSP zelf.
Heel sneu voor de rest van OSP dat één manager het hier voor de hele crew verpest, ook wij zijn hier helemaal niet blij mee. Hopelijk kunnen we een manier vinden om de battle alsnog op een goede manier uit te spelen. Een 'reglementaire' overwinning is natuurlijk niks waard.