• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Bosscoins

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Het Spel
24 Posts 11 Posters 11.9k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NL
    replied to Harry Poon on last edited by

@harry-poon said in Bosscoins:

@de-boterbloemen_nl Het Boss-Coin-systeem is zo ingericht dat goede managers ook meer Boss Coins krijgen (vaker inloggen = meer filmpjes kunnen kijken, goed presteren = meer beloning aan het einde van het seizoen, goed managen = achievements beloningen binnenharken).

Dan zijn we het daar niet over eens.
    Goede spelers scouten en kopen namelijk meer, en lang niet alle goede spelers gaan die onzin filmpjes kijken. Daarnaast kan een niet goede speler die onzin filmpjes ook gewoon kijken.

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

Harry PoonH 1 Reply Last reply
    0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to De Boterbloemen_NL on last edited by

@de-boterbloemen_nl Zeker, qua filmpjes is het vooral moeite erin steken. Maar dat doen goede spelers over het algemeen ook veel meer dan mindere.

1 Reply Last reply
    0
  • tomruitenbeek_NLT Offline
    tomruitenbeek_NLT Offline
    tomruitenbeek_NL
    wrote on last edited by

Ik vind de seizoensbeloningen ook erg matig. Waar wordt dit op gebaseerd?

♔ WZAWZDB ♔ Ik ben erelid van LFS. De beste crew ooit! ♔

0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to tomruitenbeek_NL on last edited by

@tomruitenbeek_nl Afhankelijk van je managerpunten (oftewel, hoe goed een manager is).

Memphis United_NLM 1 Reply Last reply
    0
  • Memphis United_NLM Offline
    Memphis United_NLM Offline
    Memphis United_NL

@harry-poon Ik vraag me af of er überhaupt managers zijn die de moeite nemen om zo’n filmpje te bekijken, voor één schamele boss coin. Je weet het leuk te brengen, maar waar je op 2.0 nog 1 sk-dag kreeg voor een filmpje, krijg je op 3.0 slechts 1 boss coin voor een filmpje. Dat is ongeveer 8x zo weinig (ervan uitgaande dat je voor 17 sk-dagen 1.30 betaalde en voor 200 boss coins 2 euro betaalt). Daar hoor ik je natuurlijk niet over, maar dat verschil zou best even rechtgetrokken mogen worden hoor 😉

Overigens is die bc-bonus aan het einde van het seizoen helemaal een lachertje. Een seizoen lang intensief scouten in de CrewCup levert misschien 10 bc’s op als beloning, omdat je daar zwaar op gekort wordt als je in competities speelt waar timers versnellen ed. zijn uitgeschakeld. Je bewering dat het boss coin systeem zo is ingericht dat goede managers meer boss coins verkrijgen, slaat volledig de plank mis.

tomruitenbeek_NLT Harry PoonH 2 Replies Last reply
    8
  • Santheman11_NLS Offline
    Santheman11_NLS Offline
    Santheman11_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ik zou graag zien dat je de scout-optie kunt uitzetten. Scouten is zo vreselijk duur, dat is buitenproportioneel. Daarom gaat het volledig scheef in alle grote competities. Je ziet dat sommige managers handelen met de scout, die bouwen ook veel harder qua TW.

Als je scouten uit kan zetten, dan zijn de randvoorwaarden voor iedereen hetzelfde. Dan maakt het niet uit of je student of miljonair bent.

1 Reply Last reply
    2
    tomruitenbeek_NL
    replied to Memphis United_NL on last edited by

@memphis-united_nl said in Bosscoins:

@harry-poon Ik vraag me af of er überhaupt managers zijn die de moeite nemen om zo’n filmpje te bekijken, voor één schamele boss coin. Je weet het leuk te brengen, maar waar je op 2.0 nog 1 sk-dag kreeg voor een filmpje, krijg je op 3.0 slechts 1 boss coin voor een filmpje. Dat is ongeveer 8x zo weinig (ervan uitgaande dat je voor 17 sk-dagen 1.30 betaalde en voor 200 boss coins 2 euro betaalt). Daar hoor ik je natuurlijk niet over, maar dat verschil zou best even rechtgetrokken mogen worden hoor 😉

Overigens is die bc-bonus aan het einde van het seizoen helemaal een lachertje. Een seizoen lang intensief scouten in de CrewCup levert misschien 10 bc’s op als beloning, omdat je daar zwaar op gekort wordt als je in competities speelt waar timers versnellen ed. zijn uitgeschakeld. Je bewering dat het boss coin systeem zo is ingericht dat goede managers meer boss coins verkrijgen, slaat volledig de plank mis.

!!!!

1 Reply Last reply
    0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to Memphis United_NL on last edited by

@memphis-united_nl Ja die zijn er genoeg ;). Ik snap je punt (zeker in vergelijk met 2.0) maar nu is bijvoorbeeld ook alles gratis speelbaar wat in 2.0 niet zo was (alle clubslots, stadion, scout etc.).

In de sterke competities waarin jullie veel spelen gaat dat niet helemaal op, dat klopt. Maar vooral omdat het aantal managerpunten dan niet supergroot kan zijn omdat je altijd tegen goede tegenstanders speelt. Helpen de Achievements je daar niet bij (verzamelen van Boss Coins)?

Memphis United_NLM 1 Reply Last reply
    0
    tomruitenbeek_NL
    wrote on last edited by

Luuk, kan je misschien nog toelichting geven over het prijsverschil zoals @Memphis-United_NL deze beschreef?

0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to tomruitenbeek_NL on last edited by

@tomruitenbeek_nl Wil je me volgende keer ff taggen (anders zie ik je bericht niet snel genoeg ;)). Het klopt dat er op het gebied van filmpjes minder te 'winnen' valt. Maar er zijn natuurlijk ook nog genoeg andere aanbiedingen waar je gebruik van kunt maken.

1 Reply Last reply
    0
  • Memphis United_NLM Offline
    Memphis United_NLM Offline
    Memphis United_NL

@harry-poon said in Bosscoins:

@memphis-united_nl Ja die zijn er genoeg ;). Ik snap je punt (zeker in vergelijk met 2.0) maar nu is bijvoorbeeld ook alles gratis speelbaar wat in 2.0 niet zo was (alle clubslots, stadion, scout etc.).

In de sterke competities waarin jullie veel spelen gaat dat niet helemaal op, dat klopt. Maar vooral omdat het aantal managerpunten dan niet supergroot kan zijn omdat je altijd tegen goede tegenstanders speelt. Helpen de Achievements je daar niet bij (verzamelen van Boss Coins)?

"Gratis"

1 Reply Last reply
    0
  • Sjinne_4_ever_NLS Offline
    Sjinne_4_ever_NLS Offline
    Sjinne_4_ever_NL
    wrote on last edited by Sjinne_4_ever_NL

OSM = Business, zo simpel is het heren. Wat ooit begin als een hobby voor anderen op een zolderkamer is uitgegroeid tot cashen. Een bedrijf met een maandelijks balans en een resultatenrekening waar toch echt een dikke plus om moet verschijnen. Er zit iemand die de koers bepaald en simpelweg het doel heeft om te groeien. Nou, gooi er even €0,10 bovenop en hoppa! Wat plusjes erbij :slight_smile: 💯

OSM is een dienst. Dienst om voor jou de voetbalmanager-beleving te creëren. Blijkbaar kost dat dan zoveel, als in die BC-shop staat weergeven, om jou die te mogen laten ervaren. Zal weinig voor je veranderen vrees ik Tom

The OSM Tigers / http://www.onlinesoccermanager.nl/Crews/Profile

0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to Sjinne_4_ever_NL on last edited by Harry Poon

@sjinne_4_ever_nl OSM = een game. Geen enkele speler hoeft te betalen om OSM te spelen. Het overgrote gedeelte (meer dan 1 miljoen) van alle spelers speelt dagelijks met veel plezier OSM zonder daar ooit een cent aan uit te geven. En je hebt gelijk dat we willen groeien, maar dan vooral het aantal spelers dat OSM speelt.

@Memphis-United_NL

1 Reply Last reply
    0
  • TheBestManagerNLT Offline
    TheBestManagerNLT Offline
    TheBestManagerNL
    wrote on last edited by

WCC Winner 18/19 | WNT Winner 18/19 | Division 1 CCL Winner | Oldskool Battle Fanatic |

1
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to TheBestManagerNL on last edited by

@thebestmanagernl South Park = altijd +1. Maar dan doen wij het niet goed denk ik, aangezien het bij ons toch vooral gratis is 😄

1 Reply Last reply
    0

• 1
  • 2
  • Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags