• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

De eindgebruikers

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Het Spel
17 Posts 6 Posters 2.0k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • tomruitenbeek_NLT Offline
    tomruitenbeek_NLT Offline
    tomruitenbeek_NL
    wrote on last edited by

Hey GameBasics,

Mijn voorstel is om wat meer aandacht te besteden aan de eindgebruikers. Adminmail, bugfixes, of zoals nu, met wéér een vertraging van de simulatie, even een berichtje dat de vertraging bij jullie bekend is. Jullie denken alleen maar aan omzet en geven geen flikker meer om hetgeen dat jullie zo groot heeft gemaakt.

Groetjes!

♔ WZAWZDB ♔ Ik ben erelid van LFS. De beste crew ooit! ♔

Harry Poon_NLH 1 Reply Last reply
    2
  • Harry Poon_NLH Offline
    Harry Poon_NLH Offline
    Harry Poon_NL Dutch Users
    replied to tomruitenbeek_NL on last edited by

@tomruitenbeek_nl Hey Tom, bedankt voor je berichtje. Vertraging was inderdaad wel bekend bij ons. In dit geval geheel aan mij toe te schrijven. Het probleem lag alleen bij de Nederlandse servers (zeldzaam) en ik zat in de bioscoop. Volgende keer (hopelijk duurt dat nog heel lang) mag je een berichtje van mij op het forum verwachten!

Vertrigo_NLV tomruitenbeek_NLT 2 Replies Last reply
    0
  • Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NL
    replied to Harry Poon_NL on last edited by Vertrigo_NL

@harry-poon_nl said in De eindgebruikers:

@tomruitenbeek_nl Hey Tom, bedankt voor je berichtje. Vertraging was inderdaad wel bekend bij ons. In dit geval geheel aan mij toe te schrijven. Het probleem lag alleen bij de Nederlandse servers (zeldzaam) en ik zat in de bioscoop. Volgende keer (hopelijk duurt dat nog heel lang) mag je een berichtje van mij op het forum verwachten!

Gezien het feit dat het overgrote deel van de spelers op OSM geen gebruik maakt van dit forum. Is het niet handiger om iets in te bouwen waardoor we allemaal een melding op osm.nl zelf en de app krijgen die men kan wegklikken. Zodoende weten meer mensen van dit soort dingen af dan alleen de forumgebruikers? 😉

Bijvoorbeeld iets als dit:
    0_1508227567846_Schermafbeelding 2017-10-17 om 10.05.36.png

alt text alt text

Harry PoonH 1 Reply Last reply
    4
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to Vertrigo_NL on last edited by

@vertrigo_nl Misschien kun je hier aan de slag als designer ;). Waarom we dit eigenlijk niet doen is omdat een klein gedeelte van de spelers (jullie) echt op die simulaties zitten te wachten, veel andere gebruikers loggen niet per se rond de simulatie in. Dan moeten we dus naar iedereen een bericht sturen. Maar wel een interessante optie. Zal toch eens onderzoeken of dat mogelijk is.

Vertrigo_NLV 1 Reply Last reply
    1
    tomruitenbeek_NL
    replied to Harry Poon_NL on last edited by

@harry-poon_nl said in De eindgebruikers:

En hoe zit het dan met de adminmail en beschrijving van bugfixes? We worden er niet echt van op de hoogte gehouden namelijk, zoals dat vroeger wel altijd zo was. Feedback naar suggesties en ideeën werd altijd op prijs gesteld.

0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon

@tomruitenbeek_nl Wordt. Deze zaken worden door de staf nog steeds doorgespeeld naar mij en we zijn daar uiteraard ook nog steeds heel blij mee. Adminmail ligt inderdaad al een tijdje stil, maar kunnen we wat mij betreft zo weer oppakken. @maricja_NL @TheTransporter_NL. Beschrijving van bugfixes zitten nog steeds in de appbeschrijvingen. Website is al erg lang bezig met Crews, vandaar nog weinig nieuws op dat gebied.

tomruitenbeek_NLT maricja_NLM 2 Replies Last reply
    0
  • Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NL
    replied to Harry Poon on last edited by

@harry-poon said in De eindgebruikers:

@vertrigo_nl Misschien kun je hier aan de slag als designer ;). Waarom we dit eigenlijk niet doen is omdat een klein gedeelte van de spelers (jullie) echt op die simulaties zitten te wachten, veel andere gebruikers loggen niet per se rond de simulatie in. Dan moeten we dus naar iedereen een bericht sturen. Maar wel een interessante optie. Zal toch eens onderzoeken of dat mogelijk is.

Hmm, wellicht het overwegen waard 😉

Ik snap dat niet alle spelers op simulaties zitten te wachten. Eventueel kan je hierbij inbouwen dat wanneer de simulaties toch voltooid zijn deze melding niet meer wordt weergegeven.

Eigenlijk op eenzelfde manier als dat jullie nu soms nieuwsberichten pushen bij het inloggen. Dat kan hiermee ook. Echter moet er een bewerk functie zijn daar waar dit 'nieuws' / 'onderhoudsmelding' kan worden gesloten. Zou eigenlijk niet zo moeilijk moeten zijn om toe te voegen.

alt text alt text

1
    tomruitenbeek_NL

@harry-poon said in De eindgebruikers:

@tomruitenbeek_nl Wordt. Deze zaken worden door de staf nog steeds doorgespeeld naar mij en we zijn daar uiteraard ook nog steeds heel blij mee. Adminmail ligt inderdaad al een tijdje stil, maar kunnen we wat mij betreft zo weer oppakken. @maricja_NL @TheTransporter_NL. Beschrijving van bugfixes zitten nog steeds in de appbeschrijvingen. Website is al erg lang bezig met Crews, vandaar nog weinig nieuws op dat gebied.

Medewerkers bij GameBasics zijn elke dag met OSM bezig dus elke dag gebeurd er wel wat. Lijkt mij juist wel interessant om wat meer te weten te komen waar zij zich mee bezig houden en wat ons te wachten staat in de toekomst. Vanaf de lancering van 3.0 tot aan nu is er eigenlijk weinig vooruitgang...

0
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL

@harry-poon Gaan deze inderdaad weer es opstellen. :thumbsup_tone1:

Shine like the way you do

NL Staff Support ~~ OSM Volunteer

1
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to Vertrigo_NL on last edited by

@vertrigo_nl Heb je gelijk in. Ik ben er ingedoken maar er is toch een probleem. De servers van OSM worden gedurende de hele dag gesimuleerd (door verschillende tijdzones waarin managers spelen). Zo'n bericht is inderdaad een logisch middel maar dat kunnen we niet per server doen :(. Dan moet dat bericht dus naar alle managers terwijl alleen degene die met die servers te maken hebben er last van hebben.

1 Reply Last reply
    0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to maricja_NL on last edited by

@maricja_nl Top!

1 Reply Last reply
    0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon

@tomruitenbeek_nl Dat is wel iets waar ik wat meer over kan update: waar we aan gewerkt hebben. Match experience was een hele grote klus voor ons bijvoorbeeld.

tomruitenbeek_NLT 1 Reply Last reply
    1
    tomruitenbeek_NL

@harry-poon Kijk Luuk, daar kunnen we wat mee! Dan hebben de eindgebruikers ook minder reden om te zeiken 😛

1 Reply Last reply
    0
    tomruitenbeek_NL
    wrote on last edited by

Bovendien zijn ze ook veel bezig met de crewpagina, neem ik aan?

0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon

@tomruitenbeek_nl Zeker! Later meer daarover 😉

1 Reply Last reply
    0
  • .AJAX.natuurlijk_NL. Offline
    .AJAX.natuurlijk_NL. Offline
    .AJAX.natuurlijk_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Er mag inderdaad wel wat meer duidelijkheid gegeven worden als iets dergelijks aan de hand is. Er was altijd het N&U. Geen idee waarom dit verdwene is aangezien ik dit als zeer prettig ervaarde. Zal er wel mee te maken hebben dat een grote groep via de apps speelt en het daarop nooit te zien was. Er is sindsdien echter niet echt meer een middel om alle manager op een overzichtelijke manier makkelijk te bereiken.

0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    replied to .AJAX.natuurlijk_NL on last edited by

@ajax-natuurlijk_nl Daar heb je gelijk in. N&U zit overigens ook op de apps. Dat geldt alleen wel voor alle managers. En zolang het niet iets is waar managers echt meteen iets mee kunnen willen we dat niet melden. Niet iedereen is zo geinteresseerd in alles wat we doen zoals jullie ;).

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular