Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
Zeker de moeite waard om over een tijdje een nieuwe battle te spelen. Wij hadden uiteraard ook niet de beste selectie in deze oefenbattle, maar willen iedereen een kans geven.
Volgende keer beter hopelijk! Congratz!
-
@estorilazi_nl
Dankjewel, dat is ook een hele logische gedachte bij een crew waarin zoveel leden zitten. -
Wij werden vandaag verrast met het vertrek van @rechtemannetje_NL. Ondanks de strafpunten hebben wij besloten om hem te laten vervangen door @Iveek1990_NL, om hem ook een kans te geven. Én wij van mening zijn dat een crew battle heeft computerteams mag hebben.
-
-
Hallo allemaal.
Wij van crew Gio's Tribute zijn opzoek naar een tegenstander voor een 4vs4 crew battle. -
@waterhoen19_NL @Kefvin-B_NL
Loting rood/geel voor de battle Gio's Tribute - OSM Striker Ultras
Veel succes aan beide crews!
-
Bedankt voor de loting @Robbiebb_NL
Vanavond zal de 4 tegen 4 battle tussen Gio's Tribute en OSM Striker Ultras starten in België 2.
Ik zal de competitie aanmaken rond 21:30.
Onze lineup:
DS1 - Oud-Heverlee Leuven - waterhoen19 (C) (moderator)
DS3 - KSV Roeselare - Joeri_Gunner
DS5 - Lierske SK - Braamsie
DS7 - KVC Westerlo - Isalvador@Kefvin-B_NL, bedankt voor de snelle communicatie. Zoals afgesproken post jij vanavond nog de lineup van Gio's Tribute.
-
Hallo,
Ik ben de beheerder van de Crew-Oranje Competitie en we zitten nog in de voorbereidingsdagen. We zoeken een andere crew om met ons een crewbattle aan te gaan. 5vs5 dus eigenlijk. De competitie is al aangemaakt (Zwitserland, hoogste niveau) en reeds 4 teams zijn al weg.
We hopen dus spoedig een andere crew tegenover ons te hebben. Je moet echter wel ff een aanvraag doen, dan pas kan ik je binnenlaten.
Pro's zijn we niet, noobs ook niet(voor zoverre ik dat mag zeggen over mezelf ^^).
-
Idd bedankt voor de loting @Robbiebb_NL , en @waterhoen19_NL Geen dank!
onze lineup is :
DS7 - KFCO Beerschot - Kefvin B
DS1 - Cercle Brugge - Dragons Win Team
DS5 - Gilloise - Karel Beterweter
DS3 Tubize - Alfonzso
Veel succes alvast!
-
De competitie is aangemaakt en de uitnodigingen zijn verstuurd.
-
Nice! Ben wel benieuwd naar de battle tussen OSM Striker Ultras en Gio's Tribute. Succes beide!
-
Er moet vooraf een tegenstander worden gezocht voordat er een competitie wordt aangemaakt. Uitleg en regels vind je in de onderstaande link:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/280/crewbattles-uitleg-regels
Mocht je ergens vragen over hebben hoor ik het graag
-
Klopt. Ik wilde eerst een competitie aanmaken voor mijn eigen crew maar kwam er pas naderhand achter dat sommigen niet konden. In de hoop de competitie vol te krijgen heb ik hier een uitnodiging geplaatst. Bedankt voor de tips, zal ik volgen
-
Crew Oranje zoekt een andere crew die met ons een crewbattle wil aangaan (deze keer moet de competitie nog gemaakt worden :D). Graag bij interesse PM richting mij of via dit bericht. BVD!
-
Vanavond beginnen met een erg nuttige ronde
-
Speeldag 2/17
-
Speeldag 4/17
-
Speeldag 6/17
-
Speeldag 11/17
-
Speeldag 13/17