CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@powershot-stef_nl Nou ja kon hem wel gebruiken, bedankt in ieder geval haha
-
1 pot nat Peter :thumbsup_tone1:
-
@sjinne_4_ever_nl PowerStriker Stef
-
Helaas doen de oefenwedstrijden het nog niet. Wordt dit nog gefixed?
-
@santheman11_nl Ik denk dat dit komt omdat de wedstrijden terug zijn gezet op 0, en daarvoor had je waarschijnlijk al geoefend en die tellen dus nog mee voor vandaag.
Anders oefen je 2x op 1 dag en dat is dan niet mogelijk.
Morgen zal het wel weer goed zijn na de simulatie -
@pp-en-jan-jaap_nl toch best netjes 11 managers van de 20 zitten 2 plekken onder hun doel, op hun doel of erboven. The OSM Tigers staan welliswaar laatste maar als Thoadz van 15 naar 14 gaat en advovaat van 8 naar 6, zal denk toch heel anders zijn.
-
@voske2704_nl wat een verschil in de doelstellingen tussen crews.. @Robbbie_NL , BeNeCrew met 6,7 en NFSC met 9,7 ? Dan zou BeNeCrew met dezelfde DS als NFSC ten minste 900 punten meer hebben toch?!
-
@vertrigo_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@voske2704_nl wat een verschil in de doelstellingen tussen crews.. @Robbbie_NL , BeNeCrew met 6,7 en NFSC met 9,7 ? Dan zou BeNeCrew met dezelfde DS als NFSC ten minste 900 punten meer hebben toch?!
Volgens mij komt dat doordat iemand van bnc een verkeerd team heeft ingenomen.
-
Inderdaad, iemand van BeNeCrew had een verkeerd team ingenomen.
Wanneer er niets fout was gegaan had BNC een doelstelling van 7,7 en hadden ze nu 5245 punten (strafpunten zijn niet meegerekend). NFSC zou een doelstelling van 8,7 gehad hebben en zou met de huidige stand op 5320 punten hebben gestaan. -
This post is deleted!
-
@voske2704_nl Haha ik vind em grappig
-
@voske2704_nl Nee hoor. Gewoon een vraag het is bovenin spannend voor promotie. Vandaar de vraag. Van mijn kant wil ik je alvast bedanken voor het bijhouden van de stand in de competitie. Snel en met een hoge frequentie.
-
@pp-en-jan-jaap_nl ook maar even bedanken dan. Heel prettig!
-
Bedankt aan alle tussenstandmakers!
-
Welke managers willen Just Relax uit de nood helpen?
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Welke managers willen Just Relax uit de nood helpen?
Waar kan ik doneren?
-
@furrax_nl hoezo?
-
Aangezien JR straks een rijtje zal degraderen uit de CC werd besloten dat JR uit de CC stapt omdat we geen managers meer hebben die willen spelen. Ik blijf in JR tot alvast de langverwachte crewupdate dus zou ik alsnog doorgaan met de CC maar daarvoor heb ik nog twee managers nodig. Desnoods maar 1 seizoen, dan heb ik tijd om managers te zoeken die definitief kunnen joinen.
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Aangezien JR straks een rijtje zal degraderen uit de CC werd besloten dat JR uit de CC stapt omdat we geen managers meer hebben die willen spelen. Ik blijf in JR tot alvast de langverwachte crewupdate dus zou ik alsnog doorgaan met de CC maar daarvoor heb ik nog twee managers nodig. Desnoods maar 1 seizoen, dan heb ik tijd om managers te zoeken die definitief kunnen joinen.
Kan je uit alle leden niemand vinden die nog 1 seizoen meewil?
-
@de-boterbloemen_nl We hebben 11 leden waarvan 7 gestopt en de vaste 4 stoppen ermee. Ik ga gewoon door tot de update. Dan zie ik wel wat ik met de crew ga doen.